mistrzugt Opublikowano 22 Września 2010 Autor Opublikowano 22 Września 2010 Witam Wyczyscilem dzis przeplywke,ale nie dalem rady zamienic jeszcze tych zaworkow. Zrobilem logi: Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_23023.html - przy tej probie zlapal mula 1proba Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_23024.html -przy tej probie zlapal mula ok3900obr 2proba Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_23025.html 3proba Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_23026.html 4proba Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_23027.html 5proba Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_23028.html Tylko zastanawiam sie,dlaczego turbo daje coraz wieksze cisnienie im bardziej katuje to auto :/ [br]Dopisany: 21 Wrzesień 2010, 22:24_________________________________________________... i dlaczego tylko przy pierwszej probie jest za duzo za duze cisnienie, a pozniej juz jest mniejsze i tak trzyma caly czas?? Gdyby turbo bylo zasyfione to chyba caly czas by lapal notlaufa...??
banshee Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Kierownice zacinają się w otwartym położeniu i ciężko przezwyciężyć siłę gruszce podciśnienia. Poranne pierwsze butowanie - kolejne potwierdzenie zabrudzonych kierownic. Robiłem ostatnio próby, już kur... mnie brała. Odłączyłem gruszkę od dźwigni i ta płynnie chodziła na wyłączonym silniku. Dopiero jak włączyłem 011BS, gdy VAG podniósł obroty okazało się, że po podciągnięciu sztangi ręką nie mogę swobodnie jej opuścić. W życiu bym nie wpadł na to, bo przecież na sucho dźwignia lata jak Żyd po pustym sklepie... Taka moja podpowiedź dla innych A Ty kolego niestety musisz wyjąć turbinkę...
mistrzugt Opublikowano 23 Września 2010 Autor Opublikowano 23 Września 2010 A nie da sie jej jakos rozjezdzic?? - bedzie coraz gorzej?? ;( A co moze byc powodem?? mam autko od kwietnia,wczesniej nie zauwazylem takich problemow(moze i ostro nie katowalem auta do czasu pierwszych logow) Co prawda mam do pracy 1,5 km,wiec czasem jezdze tak kilka dni w ta i spowrotem,ale jak jade gdzies dalej to nie jest to PSJ, to porzadnie daje po garach (tylko nie piszcie,ze takie odcinki sie z buta robi,bo ja mam zawsze jakis maly laduneczek do zabrania) PS. Czy przeplywka lepiej funkcjonuje po czyszczeniu?? PS2. Jak ktos moze,to prosze zerknac na bledy kilka postow wyzej Dzieki
spanky Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 nie wyglada to za ciekawie ... problem bedzie powracal a ze zima sie zbliza to tym bardziej .. ja bym chyba zdecydowal sie na wywalenie turbulum na stol i wyczyszczenie ...
mistrzugt Opublikowano 23 Września 2010 Autor Opublikowano 23 Września 2010 Oki, dzieki za info Niestety patrzylem sobie pod mache i ja sam sobie turbinki nie wyciagne :/ Narazie pomecze ja troche,zobaczymy- bedzie lepiej to ok, bedzie coraz gorzej to podjade do mechanika Dzieki PS. A co z tymi bledami?? 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - IntermittentAddress 46: Central Conv. Component: Komfortgerát TBF 1511 2 Faults Found: 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent Address 08: Auto HVAC Component: A4 Klimaautomat 1323 1 Fault Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low
banshee Opublikowano 23 Września 2010 Opublikowano 23 Września 2010 Nie wiem czy to coś by pomogło, bo ja osobiście będę rozbierał suszarkę (mam podobne logi 011 do twoich, ale jeszcze bez notlaufa), ale możesz podłączyć vaga 011BS i niech sobie pochodzi z 20minut. Może trochę rozrusza sztangę. Jak dla mnie jest to jednak półśrodek do sukcesu P.S.Masz pewnie walniętę mikrowłączniki w zamkach drzwi...
mistrzugt Opublikowano 25 Września 2010 Autor Opublikowano 25 Września 2010 wlasnie taki mam plan pomeczyc vagiem ta turbinke. zobaczymy- zaszkodzic chyba nie zaszkodzi a moze troche pomoze... Zobaczymy, w wolnej chwili pomecze i wrzuce logi,zobaczymy czy jest jakas poprawa,czy tylko zmarnowalem tyci paliwa
PAWEL69 Opublikowano 25 Września 2010 Opublikowano 25 Września 2010 wlasnie taki mam plan pomeczyc vagiem ta turbinke. zobaczymy- zaszkodzic chyba nie zaszkodzi a moze troche pomoze... W Twoim wypadku nie pomoże... ale nie zaszkodzi Pozdrawiam Paweł
mistrzugt Opublikowano 25 Września 2010 Autor Opublikowano 25 Września 2010 no wlasnie ponad 1h meczylem turbinke na 11bs i d*pa blada :/ zrobilem analize jazdy na kazdym biegu i widze,ze caly czas doladowanie jest na granicy notlaufu, wiec niestety musze podjechac do mechanika. Dzieki wielkie za pomoc Pozdrowionka
banshee Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 A ja dziś przy niedzieli zrobiłem swoją na cacy - aż lśniła wewnątrz. Nagaru niczym kot napłakał, ale pod kierownicami z jednej ich strony nagar je przyblokowywał znikomo. Zajęło mi to 5 godzin roboty, ale pierwsze logi jakie zrobiłem wywołały banana na mojej twarzy. Już nawet na 2 biegu nie ma tego co wcześniej na 4. Przy okazji zrobie komplet logów... Wniosek jeden - wato to zrobić. Auto pięknie się zbiera. Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 za dwa tygodnie będzie jak przed czyszczeniem...
banshee Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 za dwa tygodnie będzie jak przed czyszczeniem... Wątpie. Z tym problemem borykam się od zakupu - pół roku. Sprawa się nie pogarszała. Nagar był bardzo spieczony pod kierownicami i sądzę, że musiał się tam długo wcześniej zbierać. Poza tym mój styl jazdy to taki, że pomału brakuje mi już mocy (mam 160kucy), więc nie jest to PSJ. P.S. W dodatku wszystkie dostępne powierzchnie wypolerowałem, żeby zapobiec osadzaniu się cząstek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się