dawid93 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 (edytowane) Witam. Mam teraz 1BE. Jak dla mnie jest troche za sztywno. Mozecie mi powiedziec czy moge w jakis sposob zyskac lepszy komfort lecz auto pozostawic na tej samej wysokosci? Niestety malo mam pojecia na ten temat wiec szukam rady Edytowane 22 Stycznia 2017 przez dawid93
tobias Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 a czasem nie czeka Cie zmiana amorków? chcesz komfortu przy obniżeniu? jedno wyklucza drugie. Jest jeden patent na obniżenie -15mm i komforcie jak na 1BA ale to musisz poczytać wiecej na forum hehe
dawid93 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Przy tym patencie bylaby taka wysokosc jak na 1BE? Jesli bym musial to zmienilbym te amorki. Dlatego pytam czy moze byc komfort jak jest nisko. Mowie ze 1BE bo to nie jest jakas gleba znowu ?
Trewor87 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Dnia 21.01.2017 o 10:12, staniek napisał: Jeśli wysokośc/długośc sprężyny jest taka sama to średnica drutu jest inna. Średnica drutu i ilość zwojów są identyczne. Wysokość się różni. 290mm vs 305mm Dnia 21.01.2017 o 03:00, Mitshi napisał: Właśnie na tabliczce znamionowej jest: 1 - 1050 2 - 1080 A według H&R 1 <1050 2 >1050 Według moich poszukiwań w google są one w stanie spoczynku takiej samej wysokości, wydaje mi się, że te od 1050 będą po prostu sztywniejsze. Jeśli masz równo 1050 kg to na Twoim miejscu śmiało brałbym ten pierwszy zestaw.
Mitshi Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 8 godzin temu, Trewor87 napisał: Jeśli masz równo 1050 kg to na Twoim miejscu śmiało brałbym ten pierwszy zestaw. Właśnie ten pierwszy musiałbym kupić nowy, albo przednie sprężyny. A mam dostępny w dobrej kasie używany ten od 1050kg. Tylko szukam kogoś kto takie coś miał założone, żeby przód nie oświetlał nieba potem.
misiekmb1 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 (edytowane) 16 godzin temu, Mitshi napisał: Właśnie ten pierwszy musiałbym kupić nowy, albo przednie sprężyny. A mam dostępny w dobrej kasie używany ten od 1050kg. Tylko szukam kogoś kto takie coś miał założone, żeby przód nie oświetlał nieba potem. Jeśli weźmiesz zestaw 29369 auto siądzie Ci na glebę . Przy twojej kategorii wagowej powinieneś założyć zestaw drugi 29369-2 a i tak będzie nisko. Wiem coś o tym bo przerabiałem ten temat. Z resztą mam taki zestaw do sprzedania na allegro . U mnie siedziały 2 miesiące dołożyłem Q i musiałem zmienić na te od Q. Mogę podesłać fotki jak auto stało Zapewniam Cię że nie oświetlisz nieba U mnie to wyglądało tak Edytowane 24 Stycznia 2017 przez misiekmb1
d4ri0 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Panowie! jak zachowa sieten zestaw na moim 3.0 tdi q? http://allegro.pl/amortyzatory-zawieszenie-1bd-audi-s4-b6-b7-a4-30-i6671622639.html#thumb/3 dużo siądzie i czy w ogóle?
silnik Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 31 minut temu, d4ri0 napisał: Panowie! jak zachowa sieten zestaw na moim 3.0 tdi q? http://allegro.pl/amortyzatory-zawieszenie-1bd-audi-s4-b6-b7-a4-30-i6671622639.html#thumb/3 dużo siądzie i czy w ogóle? Nikt tego nie wie i jeżeli czytałeś ten temat to powinieneś wiedzieć że dobór sprężyn kategoriami to loteria. Każde auto inaczej będzie stało i składa się na to wiele czynników.
d4ri0 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 loteria loterią, ale skoro jest to zawias z S4 to wiadomo, że jest niższy niż moje 1BA. nie chcę całkowitej gleb bo to już mam za sobą. chcę, żeby wizualnie auto siedziało trochę niżej. Koło 17 cali na lato.
silnik Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 2 minuty temu, d4ri0 napisał: loteria loterią, ale skoro jest to zawias z S4 to wiadomo, że jest niższy niż moje 1BA. nie chcę całkowitej gleb bo to już mam za sobą. chcę, żeby wizualnie auto siedziało trochę niżej. Koło 17 cali na lato. A jakie masz kategorie wagowe, masy osi ? Wszystko ma znaczenie hak, quattro, koło zapasowe. Kup, przełóż a się przekonasz. Za pewne za pierwszym razem nie trafisz. Na marginesie czy to z S4 czy z A4 nie ma to znaczenia. Liczą się kategorie wagowe i ich oznaczenie. A jest ich kilkanaście. Przeczytaj od początku a wszystko zrozumiesz.
d4ri0 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 przód 14, tył 12. masy: 1220 1140 właśnie nie do końca rozumiem... im wyższa tym mniej usiądzie czy jak?znalazłem jeszcze zawieszenie z kategoriami przód 7 tył 9. haka nie mam, na zapas wleci pełne koło 18. jak to nie ma znaczenia czy S4 czy A4? przecież w S4 silnik jest cięższy i muszą być mocniejsze amory.
silnik Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 (edytowane) 16 minut temu, d4ri0 napisał: przód 14, tył 12. masy: 1220 1140 właśnie nie do końca rozumiem... im wyższa tym mniej usiądzie czy jak?znalazłem jeszcze zawieszenie z kategoriami przód 7 tył 9. haka nie mam, na zapas wleci pełne koło 18. jak to nie ma znaczenia czy S4 czy A4? przecież w S4 silnik jest cięższy i muszą być mocniejsze amory. Sprawa jest tego typu że jak zmienisz z 1BA na 1BE z tymi samymi kategoriami to nie gwarantuje ci to obniżenia auta (przerabiałem to). Jak wrzucisz 1 lub 2 kat niżej to powinno siąść ale o ile nikt ci nie powie. Teoretycznie to do ciebie powinno być OK. Ale sprawdzisz dopiero po przełożeniu. Tą 7 i 9 kategorię to nie wsadzaj do ciebie bo to jest od 1,8T ośka i twój by zszedł na glebe. Ten zestaw co podałeś jest od A4 B6, fakt amorki twardsze 1BD. Edytowane 25 Stycznia 2017 przez silnik
d4ri0 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 fioletowy i 3 zielone to kategoria 11 niebieski i 2 zielone to 12 u mnie też jest teraz 12 z tyłu więc może nie usiądzie. ale amortyzator chyba jest inny niż 1BV?
tobias Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 ludzie nie czytają nawet z 5 stron do tyłu tylko od razu chcą kawę na ławę.
d4ri0 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Tak sie sklada ze przegladalem kilkanascie stron i nic co mnie interesowalo nie znalazlem. Polowa z postow to smieci. Czlowiek szuka porady na forum, umieszcza w odpowiednim temacie i oczekuje odpowiedzi a nie od razu pouczenia. Jest problem to pisze i oczekuje ze ktos wspomize wiedza tu i teraz. Tak powinno dzialac forumWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Klawisz-84 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Ty nie rozumiesz. Kupujesz używany produkt który jest mniej lub więcej zużyty. Kategorii wagowej możemy uzyskać jak sprężyny są nowe. Reszta to loteria bo co z tego jak ktoś kupił hr i rozpoczął budowę domu i przywiózł w aucie 3 tony cegieł i na przyczepie kolejne 20ton żwiru ;-) wtedy to o kant... można te wyliczenia włożyć. Używki to loteria jak kolega wyżej napisał i sam musisz kupić założyć i stwierdzić czy jest ok czy dalej rzeźbić :-) Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
d4ri0 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Nie sadze ze s4 wozil cegly tonami. To najbezpieczniejszy zawias wg mnie. Przejade do typa bo mam blisko i dopytamWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
silnik Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 5 minut temu, d4ri0 napisał: Nie sadze ze s4 wozil cegly tonami. To najbezpieczniejszy zawias wg mnie. Przejade do typa bo mam blisko i dopytam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Nic się nie dowiesz bo on będzie chwalił bo chce sprzedać. Ja jak zmieniałem na 1BE, chcąc mieć auto 3cm niżej zmieniałem 2 razy sprężyny a jak quattro dołożyłem to znowu zmieniałem. Jak masz klucze, sprzęt , podnośnik i kupę czasu to możesz się bawić. Dodam jeszcze że teraz po dołożeniu quattro auto lepiej stoi a wcześniej tył był niżej. Zakładałem 2 kat niżej.
d4ri0 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Pewnie bedzie chwalil ale moze sie dogadam Ze jak nie bedzie ok to oddam. Zobacze, jak cos tez poszukam 2 nizej. DziekujeWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
dawid93 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Dnia 12/27/2016 o 14:51, Kris38 napisał: Witam , Panowie mam problem pociekł mi amortyzator tylni w audi a4 b6 1.8t sline według wlepy mam zawieszenie 1BV zaglądałem pod auto i mam tam założone czerwone spręzyny i czerwowne amorki , o jakich nr zamiennych mam szukać amortyzatorów? Auto jest bardzo niskie i tak naprawde kazdy mówi ze jest nisko i ze niby nie wygląda to na 1BV także już sam nie wiem co tam siedzi , gwintu nie ma więc pewnie jakie oryginalne . dziękuje za pomoc wrzucam fotkę dla zoobraozwania sytuacji Chyba dołoże rownież gumy pod spręzyny na tył bo instalacje gazową wsadziłem może delikatnie pójdzie do góry jak myślicie? 1BV to to na 100% nie jest. 1BE tak nie siedzi nawet ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się