trebron82 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Od pewnego czasu denerwuje mnie fakt że tył auta stoi niżej niż przód. Mam B7 2.0tfsi FWD. Mam u siebie zawiechę 1BV z następującymi kategoriami wagowymi: przód 0JG = WR7 tył - 0YH = WR8 Jak mierzę odległość od gleby przy oponie do rantu błotnika to wychodzi: Przód: Lewa strona 66,5cm Prawa strona 66,5cm (Można przyjąć że po 66cm jako że opony na przodzie mają mocno odstającą ochronę rantu felgi) Tył: Lewa strona 65cm Prawa strona 64cm Auto nie stało na wypoziomowanym gruncie ale fakt jednej strony na tyle niżej jest zauważalny gołym okiem nie tylko w miejscu pomiaru. Pomiary wykonane przy pełnym zbiorniku paliwa. Czy myślicie że jeżeli wymienię sprężyny na tyle na nowe ori to się to powinno wyrównać?
kqba Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Możecie mi potwierdzić, jaki model sprężyn będzie do mojej B6 1.9 AVF Avant? Czy będzie to E10-15-003-08-22 ? Bo E10-15-003-02-22 to chyba do sedana? Z tymi amorkami KONI będzie ok? http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-amortyzator-4-szt-sportowy-koni-i4678301780.html Co do tego zestawu? Wymieniam też komplet wahaczy, więc wolałbym zrobić to kompleksowo. Edytowane 30 Października 2014 przez kqba
Marecki78s Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Witam. Posiadam zawieszenie, którego nie potrafię odczytać (brak oznaczeń). Jedynie to to, że sprężyny są czerwone a auto siedzi zbyt nisko jak dla mnie (63 cm od ziemi do rantu). wg dekodera vin (nie mam wlep i innych naklejek) moje oryginalne zawieszenie to: Przód: 0JH - KATEGORIA WAGOWA PRZEDNIEJ OSI 8 \ GKV Tył: 0YK - CHARAKTERYSTYKA ZAWIESZENIA 10, TYLKO KONTROLA INSTALACJI, BEZ PROGNOZY WYMAGAŃ \ GKH Czy to możliwe, abym miał cięższą kategorię niż z 1.9tdi? I teraz moje pytanie. Chciałbym wymienić zawieszenie na 1BE. Jak mam po kropkach (kolorach) rozpoznać na allegro, jaki kolor sprężyn będzie dla mnie odpowiedni. Mam dwie opcje: kupno ori zestawu (używany), ew. nowe sprężyny oraz amorki (jaki model i symbol, ew. skok trzpienia)?
mario448 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Czy dobrze rozumiem, że skoro mam teraz 1BV o kat. wagowej OYL i OJG to szukając zawieszenia 1BA powinienem szukać OYM i OJH tak by waga się pokrywała, czy mam szukać takiego samego jak mam w BV?
Idzi Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Witam, podsyłam zdjęcie jak moja A4 wygląda na -sprężynach przód 1be wagowo 7 (niebieski, 3x zielony) na zwykłych amorach 1ba -tył pełna seria 1ba waga 10 (biały, 3x różowy) http://postimg.org/image/e96jeupmh/ Mam zamiar założyć pełne 1be, pytanie do Was teraz, po waszych doświadczeniach co byście doradzili aby przód opadł jeszcze tak z 0,5cm a tył wyrównał się do przodu albo był minimalnie wyżej. Trochę dziwne, że w 1.9tdi przy wadze 7 dalej taka koza z przodu, czy jak wymienię amory na 1be to auto pójdzie do góry czy na dół ?
michalm320 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Ja był Eibacha albo coś podobnego. Z tymi seryjnymi z 1BE to loteria. Efekt motorówki jest tragiczny.
Marecki78s Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Czy kupując eibacha -30 tak samo nie skazujemy się na loterię? Przecież każde auto ma inną kategorię wagową?
tomaszstn Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Tak samo jest, różnie to siada, jest wiele czynników które ma na to wpływ.
Idzi Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Porównywał ktoś wysokość osadzenia sprężyn w amortyzatorze 1be i 1ba ? czy jeżeli przejdę na amory 1be to auto pójdzie jeszcze trochę w dół? Edytowane 7 Listopada 2014 przez Idzi
tomaszstn Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Tylko że to nie jest za dobry pomysł aby do zwykłej sprężyny wsadzać amorki od 1BE, lepiej kompleksowo.
Idzi Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Tylko że to nie jest za dobry pomysł aby do zwykłej sprężyny wsadzać amorki od 1BE, lepiej kompleksowo. Oczywiście masz racje, tylko że u mnie sytuacja wygląda tak jak opisywałem kilka postów wyżej tylko nikt nie odpowiedział. Witam, podsyłam zdjęcie jak moja A4 wygląda na -sprężynach przód 1be wagowo 7 (niebieski, 3x zielony) na zwykłych amorach 1ba -tył pełna seria 1ba waga 10 (biały, 3x różowy) http://postimg.org/image/e96jeupmh/ Mam zamiar założyć pełne 1be, pytanie do Was teraz, po waszych doświadczeniach co byście doradzili aby przód opadł jeszcze tak z 0,5cm a tył wyrównał się do przodu albo był minimalnie wyżej. Trochę dziwne, że w 1.9tdi przy wadze 7 dalej taka koza z przodu, czy jak wymienię amory na 1be to auto pójdzie do góry czy na dół ?
dydek1 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 (edytowane) Planuje wrzucić zawieche 1BE klase wagową 9 ( bo taką mam obecnie w 1BA ) i szukam spręzyn i jest tego naprawde dużo i mam pytanie ponieważ nigdzie nie znalazłem odpowiedzi : szukam np tyłu i potrzebuje biały różowy różowy i np czy sprężyna do sedana ma takie samo oznaczenie jak do avanta ??? Edytowane 10 Listopada 2014 przez dydek1
edekxp Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Sama sprężyna nic Ci nie da Porównywał ktoś wysokość osadzenia sprężyn w amortyzatorze 1be i 1ba ? czy jeżeli przejdę na amory 1be to auto pójdzie jeszcze trochę w dół? Pójdzie w dół o około 2 cm Ja zmieniłem sprężyny z 1BA na 1BE i nic nie siadło nawet 1mm Po zmianie amorów 1BE dopiero Edytowane 11 Listopada 2014 przez edekxp
j a s i o Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Witam mam zawieszenie 1BV 0YJ 0JF spręzyny przód 3x róz 1x zielony, amory 4 czerwone to orginały? mam taki problem tył jest nizej o 2,5 cm (przód 67cm tył 64,5/65cm) czym to jest spowodowane i jak jest w orginale? co musze kupic konkretnie za spręzyny zeby auto wyrównac ewentualnie tyl lekko wyzej?
edekxp Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Uzupełnij profil bo nie wiadomo jakie masz auto
dariuszqw Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) Panowie podpowiedzcie jakie by trzeba było kupić sprężyny żeby obniżyć autko o centymetr i żeby tył stał na równi z przodem? Pacjent b6 sedan, w bagaju też jest butla na gaz i zapas. Zawiecha 1BE, sprawność na stacji po 75% Naciapane z Zetki Edytowane 13 Listopada 2014 przez dariuszqw
dydek1 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Sama sprężyna nic Ci nie da Porównywał ktoś wysokość osadzenia sprężyn w amortyzatorze 1be i 1ba ? czy jeżeli przejdę na amory 1be to auto pójdzie jeszcze trochę w dół? Pójdzie w dół o około 2 cm Ja zmieniłem sprężyny z 1BA na 1BE i nic nie siadło nawet 1mm Po zmianie amorów 1BE dopiero Nic to nie da? bo naczytałem sie że np zmieniali same sprężyny np na eibachy z ori amorami bilsteiny i było niżej
edekxp Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 eibachy może są miększe Ja próbowałem na oryginalnych sprężynach i ta sama klasa wagowa
j a s i o Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Uzupełniłem, z góry dzięki za pomoc
sidi27staff Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Witam Czy mógłby mi ktoś doradzić, dać namiar na zamiennik sprężyny i amortyzatora do mojej A4. Mam zawieszenie 1BV i według tabel i klasy wagowej przedniej osi OJM powinienem założyć amortyzatory o oznaczeniu 8E0413031CN i sprężyny 8E0411105 CM/EM. Problem tkwi w tym że nigdzie nie mogę znaleźć zamienników proszę o pomoc i z góry dziękuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się