moskal Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 jakie spalanie ?? :gwizdanie: A czy to ważne ? Pewnie z 20 tak z ciekawości pytam :kox:
spanky Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 jakie spalanie ?? :gwizdanie: zrobilismy kilka pomiarów i 1/4 zbiornika poszla .... poza tym Artur mówil ze w 15l sie miesci .... [tez byłem w szoku ]
udy Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 piękna robota :good: jak to jeździ po mieście, nie wkurza cie turbo dziura mnie u siebie denerwuje jak się przesiadam z firmowego diesla (octavia) ten brak mocy na dole, trzeba kręcić na obroty, Udy, w dieslu masz na dole, ale nie masz u góry no wiem właśnie, do miasta jednak diesel jest za***isty,
Thom4s Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 piękna robota :good: jak to jeździ po mieście, nie wkurza cie turbo dziura mnie u siebie denerwuje jak się przesiadam z firmowego diesla (octavia) ten brak mocy na dole, trzeba kręcić na obroty, Udy, w dieslu masz na dole, ale nie masz u góry Do miasta, to za***isty jest automat. :gwizdanie: Co do spalania to tak myślałem, że nie będzie większe niż 15L i mniejsze niż np V8.
egon47 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Moge potwierdzic ze Pieknie śmiga dzieki za przewóz
A-rek Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 360KM :shocked: Czy to nie najmocniejsze 1.8T w PL? raczej nie ale moze byc najmocniejsze 1.8 T w Audi A4 B5 ladny projekt jaka masa samochodu :?: jak pomierzysz czasy na 1/4 to pochwal sie ile wyszly
gregory Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Dajcie już spokój z tymi dieslami i automatami w tym temacie bo Jak można porównywać diesla, już obojętnie jakiego i o jakiej pojemności z czymś co ma 400Nm przy 6200Rpm. Projekt ciekawy, bo na twardym turbo z dual scrol-em, powinno dłużej posłużyć. Niewielkiej awaryjności życzę Czekamy na czasy z ćwiartki, ale bez sprzęgła to pewnie ich nie będzie :gwizdanie:[br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 19:10_________________________________________________ jaka masa samochodu :?: Po tych modach raczej się masa nie zmieniła Waży pewnie jak zwykła B5 quattro w sedanie.
Buba Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 czekam na konfrontacje z czarnym RS4
CoLo Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Dzięki Thom4s wypas wpadnij na spota kiedys to zobaczymy co wyrezales wpadnę wpadnę...chill 360KM :shocked: Czy to nie najmocniejsze 1.8T w PL? :naughty:A gdzie tam jest filtr powietrza bo nie widze hehe, nie no bez przesady tu nawet nie ma 400ps żeby zbliżyć się do czołówki...ale wszystko przedemną :gwizdanie: Filtr jest ale z braku miejsca jest na dole. to jest max dla tej dmuchawy? teraz jak masz kucizne to mozesz isc w wieksze moce Z dmuchawką jeszcze będę walczył aby ciut szybciej zadanego boosta łapała ale nie wiem co z tego wyjdzie... Widziałem jeden filmik na YT, że gościu w evo, nie pamiętam V czy VI trzaskał 1,9bar Nie wiem czy to możliwe i ile by te turbo pożyło... Ukryta moc jest w tym momencie w AFR na górze piękna robota :good: jak to jeździ po mieście, nie wkurza cie turbo dziura mnie u siebie denerwuje jak się przesiadam z firmowego diesla (octavia) ten brak mocy na dole, trzeba kręcić na obroty, Jak kto ktoś powiedział...a od czego masz biegi Spalanie według FIS i tego co mówił GTO ok 15-16 ale muszę dokładnie to sprawdzić bo FIS to FIS... Dajcie już spokój z tymi dieslami i automatami w tym temacie bo Jak można porównywać diesla, już obojętnie jakiego i o jakiej pojemności z czymś co ma 400Nm przy 6200Rpm. Projekt ciekawy, bo na twardym turbo z dual scrol-em, powinno dłużej posłużyć. Niewielkiej awaryjności życzę Czekamy na czasy z ćwiartki, ale bez sprzęgła to pewnie ich nie będzie :gwizdanie:[br]Dopisany: 30 Sierpień 2010, 19:10_________________________________________________ jaka masa samochodu :?: Po tych modach raczej się masa nie zmieniła Waży pewnie jak zwykła B5 quattro w sedanie. Dzięki Gregor za dobre słowa "niewielką awaryjność" bo wiadomo że seria to to nie będzie :gwizdanie: Wczoraj robiłem próbę i sprzęgło nawet nawet tylko muszę jechać SAM Co do masy auta to niestety...auto waży obecnie 1450kg z ćwiartką baku więc jest ciężką KROWĄ No ale auto miało być w miarę szybkie a nie tylko na 1/4...może się coś doreza aby zbliżyć się do 400ps żeby tą nadwagę jakoś wyrównać czekam na konfrontacje z czarnym RS4 Czy mówisz kolego o rs4 Cantona ? Jak będzie nie sprawny tak jak ostatnio to z chęcią sprawdzę
Flyer Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Ty narzekasz, ze auto Ci wazy 1450kg? Moje grubo ponad 1700kg i co ja mam powiedziec?
CoLo Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Ty narzekasz, ze auto Ci wazy 1450kg? Moje grubo ponad 1700kg i co ja mam powiedziec? Pozostawię to bez komentarza :gwizdanie: Niestety do przy takiej masie parę kucy musi być żeby to jakoś jechało. Mam porównanie z civicem gdzie jest 300ps przy masie bodajże 1040kg + kierowca i pasażer (czyli Ja ) i tam 3 bieg zabija No ale jak chce się mieć auto, które będzie też wygodne i sprawiało miłe wrażenie to trzeba przeboleć masę
gregory Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Najmocniejsza A4 1.8T w PL miała bodajże 450KM. Ja bym nie męczył tej sprężary na 1.9Bar bo zbliżysz się do Surgeline pewnie, co jest niezdrowe dla niej, a doładowanie to pewnie będzie tylko z dołu, bo u góry więcej nie utrzyma chyba. Awięc będzie większa góra momentu i mniej płaski wykres. Dla mocy ważne jest doładowanie u góry. To co możesz zrobić to upewnić się czy oby na pewno WG jest 100% zamknięty u góry, czyli czy nie popuszcza spalin. Poza tym tak jak piszesz, moc jest może jeszcze ukryta w AFR, bo jeśli ma u góry bezpiecznie czyli dość bogato to można by powalczyć o wyższe AFR, ale wtedy EGT podskoczy i może się okazać że przy jeździe pod V-max znów będzie za wysokie. Wszystko zależy jakie masz teraz AFR. Najlepsze jest wiadomo 12:1 Ale sam się dziwię, że już masz takie myśli. Jeździsz dopiero ze dwa miesiące, czy ile tam i już brakuje??
Buba Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 w miare jedzenia apetyt rosnie, moze juz mu sie znudzilo i chce wiecej
CoLo Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Nie nie, tak tylko napisałem, że coś takiego widziałem, nie będę tego czynił....chyba że na próbę :gwizdanie: Bardziej będę teraz walczył o ciutkę szybsze wstawanie turbo o ile to możliwe. EBC ma jeszcze jakieś możliwości ustawień ale nie przewiduję żeby znacząco to się zmieniło. AFR z tego co pamiętam jest ok 11,2-11,3 więc jest trochę podlany... Niestety żeby to zrobić trzeba by zmienić ECU na nowszy bo to podobno jakiś mało stabilny prehistoryk No jeżdżę nie cały miesiąc i narazie jest fajnie...adrenalina narazie podskakuje Tylko taki jakiś mały nie dosyt mam Raczej zostawię to na przyszły sezon jak już
Dev Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 przydałby sie jakiś jutubowy filmik jak wymiata twoje autko Kolego :good: :good: :good:
CoLo Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Kamera już czeka... Czekam na wolniejszy czas i pieprz**ą pogodę
domjenick Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 fajny projekt- podoba mi się pomysł z EBC-to jest dośc dobre rozwiązanie na częściowe wyeliminowanie lagu i utrzymanie żądanego ciśnienia na górze,szybciej nabierze ciśnienia i dłużej je utrzyma,bez zbytniego przeciążania turbiny -dobrze gregory napisał o EGT... ... można AFR po wyregulowaniu EBC wystroić,na pewno ,przy tej mocy-nie będziesz jezdził na wysokim EGT dłużej,niż kilkanaście sekund,warunki drogowe nigdy na to nie pozwolą,więc o EGT-możnaby być raczej spokojnym...tak myślę,ale mogę się mylić...
spanky Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Jeździsz dopiero ze dwa miesiące, czy ile tam i już brakuje?? mi mowil ze 2 tygodnie ... przydałby sie jakiś jutubowy filmik jak wymiata twoje autko Kolego :good: :good: :good: powiem tak ... majty z doopy sciaga ...
CoLo Opublikowano 1 Września 2010 Autor Opublikowano 1 Września 2010 fajny projekt- podoba mi się pomysł z EBC-to jest dośc dobre rozwiązanie na częściowe wyeliminowanie lagu i utrzymanie żądanego ciśnienia na górze,szybciej nabierze ciśnienia i dłużej je utrzyma,bez zbytniego przeciążania turbiny I daje możliwość jeżdżenia na 2 mapach doładowania
Rekomendowane odpowiedzi