Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Komp był kolegi a wczoraj wyjechał i nie mam gdzieś tego zrobić
  3. A wymiana uszczelki jak poszła, tą pod napinaczem też wymieniałeś?
  4. Użyj oryginalnego VCDS a nie klona.
  5. Co znaczy nie ma jak?
  6. Dzisiaj
  7. Nie ma jak
  8. Witam Panowie Posiadam B9 od ok. (6 miesięcy ) z przebiegiem 70 tys . Wczoraj zaświecił mi się komunikat o niskim poziomie płynu i faktycznie tak było, dolalem i widzę że delikatnie sonczy się po bloku silnika z prawej strony pod pompą wody (6L0 121 111) końcówki numeru nie mogę przeczytać ale jak ewentualnie będę kupował to ogarnę to . Moje pytanie jest następujące podejrzewam nie jestem pewny, bo pewnie nie będę dopuki nie wyciągnę jej że cieknie mi na łączeniu z blokiem tam są dwa otwory z tego co widzę w necie czy jest do tego jakiś zestaw naprawczy w postaci tych uszczelek czy czegoś takiego się nie praktykuje i nie polecacie ? Koszt pompy wiadomo jest znaczący ale jak mam ją już wyjąć to nie ma problemu żeby ją wymienić , zastanawia mnie fakt ich żywotności bo jeśli mają ok 120-150 t może warto ale jak nie , to nie będę oszczędzał na pewno . Chyba że macie jakieś doświadczenia w wyciekach w tym miejscu i nakierujecie mnie na coś innego bo oczywiście jak to w Audi dostęp jest dość ciężki do zlokalizowania tego wycieku . I kolejne pytanie czy nie ma problemu z jej wyjęciem i ogarnięciem samemu 🤔jeśli nie to potrzebował bym przynajmniej moment dokręcenia jej do bloku bo z tego co się orientowałem wyjdzie bez zdejmowania kolektora Z góry dziękuję za pomoc I sorry za rozległy wpis Pozdrawiam
  9. Z drugiej strony auto z ASO to wcale nie jest pewniak, bo to jak, i czy w ogóle coś jest w tym aucie robione na częściach oe, to dzisiaj jest już kwestia sporna. Brat od kilku miesięcy szarpie się z ASO, bo sprzedali mu nowy wtrysk, który nadawał się do szrotu w maszynie sprawdzającej. Nawet na aucie go nie montował bo poszedł by silnik do remontu. Według nich jednak trzeba taki wtrysk zamontować, przyjechać autem do nich na serwis, i to oni stwierdzają czy jest on sprawny, czy nie (zapewne za pomocą vcds).
  10. Wczoraj
  11. Inspekcji olejowej też mi nie zapisuje
  12. Tylko w tym przypadku cena zakupu ulepa to jedno, a koszty naprawy i te które dopiero nadejdą oraz brak sprawnego pojazdu przez dłuższy czas to rzecz, której nikt już nie liczy, a później wypłakują się tutaj szukając rozwiązania problemów spowodowanych własną decyzją
  13. Trudno powiedzieć co jest przyczyną.
  14. Tak. One kiedyś mi działały normalnie to się stało po tym gdy odłączyłem akumulator żeby pospawać wydech. Coraz bardziej myślę że jak spawalem to przeszły jakieś prądy po kablach
  15. Wrzuć pełny auto-scan a nie zdjęcia, z których nic nie wynika.
  16. Kluczyki 433 MHz? bo sterownik komfortu masz 433 MHz.
  17. otóż tak, jest tak samo... dziś był u mnie kuzyn i stwierdził że to tylko lekko ociera 😕 po rozebraniu i zamontowaniu przy nim było podobnie... zalecił zeszlifowanie brzegów klocków (trzymanie w sprężynkach prowadzących, bo mało luzu). Zeszlifowałem, teraz trochę lepiej chodzą w jarzmach, ale nic to nie dało. Po złożeniu koło pięknie się kręci... depnę hamulec = szura i trudno się kręci (po rozbujaniu obróci się 1,5-3 pełne obroty max i zatrzymuje się) 🤮🤯😭 co do linki ręcznego: ładnie się zakłada, jest nawet luz by poruszać tą "kulką" na końcu linki, chodzi płynnie, to jest jakiś koszmar
  18. Gratuluje auta. Widzę że same Daytony na forum na razie. Daj znać czy masz jakie problemy z elektroniką bo ja również odebrałem w lutym i na razie jest to najsłabszy punkt tego auta. U mnie w zwieszeniu cisza. Co do skrzyni to już trochę ją wyczułem i nawet w std ustawieniu nauczyłem się jak ją przegonić. No spalanie nie należy do najniższych. W Elblągu sporo krótkich odcinków średnie z baku mam ok 13. Już nie będę pisał ile wychodzi z krótkiego odcinka jak wracam z pracy:)
  19. Oba. Miałem kiedyś jeszcze szwagra kluczyk i to samo było a ma na tej samej częstotliwości
  20. Witam powie ktoś przez co mogą być te błędy nie ma zmieniarki
  21. Odpowiem sam sobie, dzwoniłem do Marka Dziewa, z rozmowy wynika, że właśnie zna się na rzeczy, ale dla mnie drogi, bo diagnostyka i sprawdzenie innych rzeczy wyjdzie mi tyle co głowica zregenerowana. Co mogę to sam ogarniam A tego silnika dopiero poznaję. Szukam pomocy dalej
  22. Sprawdź podstawę filtra, Taki duży wyciek musi być widoczny
  23. To o tym mówię, tych manetek jest tyle dostępnych że ja nawet nie wiem jaki numer mam szukać a szukam już kilka tygodni 😂. Teraz dowiedziałem że z końcówką "MG" nie będzie pasować ehh
  24. Wybierasz user defined mode i musisz odznaczyć wszystkie ptaszki przy pozycjach gdzie jest nazwa Bose i BO.
  25. No i nie zadziałało. Moduł komfortu uwalony?
  26. Zasymulowali nim podłączenie.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...