Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Oczka ściemniały temu misiu.
  3. Tylko i wyłącznie wymiana na oryginalną. Sprawna odma to podstawa w TFSI.
  4. Dopiero będę mógł w weekend to zrobić
  5. Auto scana z vcds ? Jeśli tak to dopiero będę miał możliwość w weekend to zrobić
  6. Dzisiaj
  7. No i to jest pozytywne. Mój stoi na parkingu i też sobie czasem lubię na niego popatrzeć przez okno 😁
  8. Nie trzeba. Tylko po wymianie.
  9. Czy po wyjęciu tego wtryskiwacza i wymyciu go jak opisałeś wcześniej i ponownym montażu trzeba przeprowadzić jakąś adaptacje czy trzeba jeździć aż sam sobie sprawdzi sprawność układu ? Bo na postoju jak chciałem sprawdzić sprawność działania układu zostało przerwane z uwagi na bezpieczeństwo / usterkę gdzie pewnie chodzi o to że kazało aby auto stało na postoju na wciśniętym pedale w podłogę i pewnie o takie bezpieczeństwo chodzi pod kątem silnika chociaż i tak na więcej niż 2 tys obrotów się nie kręcił.
  10. Bardzo dziękuję.
  11. Trochę odgrzewany kotlet, ale u mnie pojawił się ten problem, więc zostawię info co ustaliłem. Syrena znajduje się pod tym kanałem powietrza. Prawdopodobnie bateria dokonała żywota. Mam u siebie identyczny problem. Niestety ciężko o baterię w rozsądnej cenie.
  12. Wczoraj
  13. No cześć ja tak podejrzewałem że to będzie to samo co miałem w Mercedesie też plastikowa kopuła , też zaczeła ciec i póki sie nie grzebało przy aucie wszystko było ok. Mechanik twierdzi że te górne uszczelnienia dawał nowe ale mimo wszystko jest jak jest . Czyli wniosek taki że jak to stare jest szczelne to lepiej tego nie ruszać albo wymieniać tak jak ty zrobiłeś nową pokrywę wraz z nowymi uszczelnieniami i pasuje . Ja wyciągnąłem to uszczelnienie „ Warge „ i jest na rynku klej na bazie sylikonu Loctite 5980 do połączeń gumowo metalowych odporny na olej temperaturę i drgania . Przed włożeniem posmarowałem i wcisnąłem ruchem obrotowym w pokrywę zaworów . Potem znowu odłuściłem wtrysk lekko użyłem Loctite 577 i wcisnąłem wtrysk . Póki co daje temu poleżeć niech zaschnie i dam znać.
  14. Tylko poduszka po stronie kierowcy jest z zaworem elektrycznym, jeżeli mowa o stronie pasażera to znaczy że poduszka była zmieniana. Jeżeli nie masz tej wtyczki po stronie kierowcy to poszukaj czy gdzieś nie jest wsadzona/ucięta. Jeżeli jej niema to musisz poprowadzić przewód od pinu nr 1 w kostce do pinu nr 29 w 60 pinowej kostce ECU. Pin numer 2 kostki mostkujesz do przewodu z pinu nr 1 elementu grzejnego odpowietrznika skrzyni korbowej. * Jeżeli nie masz tego elementu to po prostu podłącz do masy. ** Jeżeli masz ten element ale ci się nie chce, to też po prostu podłącz do masy. Kostka ma numer: 8K0 973 702 C + nakładka ochronna 6H0 971 921 C Łap schemat:
  15. Jeżeli aktualny działa prawidłowo to nie zmieniaj. Jak nie działa prawidłowo to najlepiej szukaj takiego jaki masz. Według etki te będą pasować do ALTA: 06B903016P - 120A - BOSCH 06B903016AE - 120A - VALEO 06B903016AB - 140A - BOSCH 06B903016AF - 140A - VALEO 06B903016AC - 150A - VALEO 06D903016 - 150A - VALEO 06D903016A - 140A - VALEO A tutaj schematy tych które wymieniłeś: 06B903016AE - VALEO - 120A 06B903016AB - BOSCH - 140A: 06D903016 - VALEO
  16. Wrzuć pełnego auto-scana
  17. Wrzuć pełnego auto-scana
  18. Szczypior21

    Brak ogrzewania

    Przy prędkości powyżej ok 120km i więcej, leci z nawiewów zimne powietrze niezależnie od tego czy jest włączona klima czy nie, nawet nastawienie temp na high nic nie daje, gdy jeździ się do 100 km to leci ciepłe powietrze dobrze. Pompa wody jest nowa, błędów od klimatyzacji i nawiewów brak. Silnik 2.0 tfsi cncd
  19. Od ostatniego czasu samochód po odpaleniu na takim jakby pół ciepłym, odrazu gaśnie, po drugim odpaleniu, odpala ale falują obroty ale jak w tym samym czasie doda się gazu i przygazuje się mu chwilę to okej i auto chodzi normalnie. Na zimnym odpala normalnie bez żadnego problemu dodam, że nie zawsze występuje ten problem tylko raz na jakiś czas. Ogólnie błędów tak samo brak. Silnik 2.0 tfsi cncd 2013 rok jeśli ktoś byłby mi wstanie nakierować lub pomóc byłbym wdzięczny
  20. Dziękuję wszystkim za poświęcony czas i zainteresowanie tematem !!! Kupiłem już inne auto, ponieważ potrzebowałem codziennego środka transportu do pracy. Jeśli ktoś byłby zainteresowany zakupem tego, zapraszam do kontaktu na priv – prześlę zdjęcia i szczegółowo opiszę, co zostało wymienione.
  21. No i tego jeszcze nie testowałem, dzięki. Ale jeśli będzie spadała to znaczy, że pompa nie pompuje na neutralu tyle płynu ile powinna - to masz na myśli?
  22. Czujnik temperatury raczej działa OK bo podgladaliśmy go w realnym czasie na kompie i nie pokazywał żadnych chorych wartości, temperatura wzrastała raczej tak jak można się było spodziewać. Wentylator chłodnicy włącza się przy 102 st. więc nie powinien dopuszczać powyżej 105 st.Co ciekawe, normalnie jak wentylator się włącza to temperatura powinna chyba spadać gwałtownie a on ją utrzymywał ledwo na poziomie 102 stopni. Wprawdzie wtedy temperatura otoczenia była w granicach 20 stopni i nie udało nam się wywindować temperatury płynu powyżej 105 stopni ale brak gwałtownego schłodzenia też wydawał nam się nietypowy
  23. Rzuć okiem na ten wątek. Podobny problem. https://a4-klub.pl/topic/504273-problem-z-dokończeniem-procedury-dopalania-dpf-po-jego-regeneracji-w-audi-a4-b8-20-tdi/#comment-5816584
  24. Wkładka helicoil trzyma lepiej niż oryginalny gwint w aluminium bo go nie zatrzesz, sprężynka jest ze specjalnej stali
  25. Cześć. Też mi ciekło z tych uszczelek w poprzednim 3.0TDI właśnie po wymianie podkładek pod wtryskami, pamiętam, że sporo oleju zbierało się w tym korytku. Wymieniłem całą pokrywę zaworów razem z uszczelnieniami i problem ustąpił.
  26. Witam serdecznie szanowne grono, moje pytanie brzmi czy mogę bez żadnych problemów założyć inny alternator. Obecnie mam 06b903016ae o mocy 120A. Znalazłem ofertę kupna 06B903016AB 140A bądź 06d903016 150A. Nadmienię, że posiadam audi a4b7 2.0 alt w wersji avant natomiast tamte są zdaję się od silników tfsi i tu rodzi się pytanie czy będą pasowały mocowania i czy może być większy amperasz. Proszę o wszelkie sugestię i ewentualnie podpowiedź, który z tych dwóch będzie lepszym wyborem jeśli naturalnie można zastosować inny nie zmieniając przy tym aku itd. Dziękuję za wszelkie sugetie
  27. w moim przypadku zapchany na amen był intercoller, chłodnica egr nie była tragiczna, egr tez względny (widziałem tylko zdjęcia i ile mogę to wierzę na słowo mechanikowi bo to dobry znajomy ). Wleciał nowy IC a chłodniczka podobno wyczyszczona. Pozostaje jedynie ten czujnik. Muszę z mechanikiem to osobiście sprawdzić bo teraz nie daje mi to spokoju.
  28. Warto sprawdzić parametry czujników i ewentualnie wymienić tak ja kolega @Tomnikwyżej napisał. Cała chłodnica była zapchana na amen.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...