Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dzięk za odp. One działają dobrze i nie ma żadnych problemów z ich funkcjonowaniem. Pomijając fakt żarzenia się po zgaszeniu tylko po stronie kierowcy mnie rozwala i nie wiem gdzie patrzeć. Wszystko podpięte zostało jak pisałeś wtyczka w nogach kierowcy pin nie pamiętam który, oraz w drzwiach. Nie bardzo wiem jak to rozwiązać niestety. Jeśli masz jakieś inne pomysły @kaju daj znaka
  3. Dzisiaj
  4. super, dziękuję sprawdzę to, ale dopiero pod koniec tygodnia i wrócę z odpowiedzią
  5. Nie. Tak. W sterowniku 09 zostaw ten bajt 4 tak jak jest. W bajcie 5 aktywuj bit 4 Na próbę dodatkowo w bajcie 23 deaktywuj bit 2, aktywuj bit 3 W kamerze (A5) możesz na próbę jeszcze w bjcie 10 zaznaczyć bit 0, bit 1 i bit 5. Reszta kodowań zgadza się moim zdaniem.
  6. Może powinienem zrobić parametryzacje BCM1 (sterownik 09) tak jak robiłem BCM2, żeby lampy z tyłu działały poprawnie? Nie robiłem tego. Tak jak wspomniałem w sprawie przednich lamp nie robiłem nic związanego ze zmianą regionu z USA na EU jeśli chodzi o kodowania. No chyba, że to się zawiera już w kodowaniach, które mi podałeś?
  7. Kodowanie nie pasuje do zestawu danych zainstalowanych w sterowniku. Bez kalibracji matrix nie będzie działał. Definitywnie, nie.
  8. Wiesz może co oznacza taki błąd przy próbie zakodowania tego bitu 4 w bajcie 4? "Kodowanie odrzucone. Błąd 31. Polecenie poza zakresem". Też myślałem, że może gotowe wiązki, które kupiłem, albo instrukcja jest błędna, ale lampy działają. Tzn. kierunki, światła mijania, drogowe, nawet przeciwmgłowe. Mówię oczywiście o lampach przód. Nie wiem tylko jak i czy działa matrix, bo auto jeszcze nie zarejestrowane. Może muszę coś zmienić/ustawić w MMI?
  9. Kodowania, które podałem wzorowane są na Q5 z matrixami '21. Błąd kalibracji jest normalny, gdyż należy przeprowadzić kalibrację matrixow, właśnie w sterowniku kamery. Błędy żarówek wynikają moim zdaniem ze złego podłączenia, lub nieodpowiednich adapterów.
  10. Po pierwsze wielkie dzięki za zainteresowanie tematem. Zrobiłem kodowania tak jak podpowiedziałeś, niestety nie pomogło. Jedynie nie mogę zakodować bitu 4 w bajcie 4 w sterowniku 09. Dostaję błąd 31: Polecenie poza zakresem. Próbowałem VCDS oraz VCP i to samo. VCDS podpowiada, że to bit od markerów, na pewno trzeba to włączać? Bity 0 i 1 w bajcie 3 próbowałem zarówno na zaznaczonych i odznaczonych, nie zauważyłem różnicy. Różnica co do moich poprzednich kodowań jest taka, że doszedł błąd kalibracji lamp w sterowniku A5, a w sterowniku 09 doszedł błąd: 67735. Załączam aktualny auto skan (w stosunku do poprzedniego pozbyłem się też błędów ze sterowników 75 oraz 80). Błąd przedniej kamery to uszkodzony kabel (czekam na paczkę i wymienię). Na desce pojawiają się błędy "low beam" dla prawej i lewej lampy, "Audi Adaptive Lights malfunction" i jeszcze jakiś jeden od lamp. Dodam, że nie mam zamontowanych spryskiwaczy lamp i nie dokładałem czujnika poziomowania (fabrycznie z USA jest chyba tylko jeden). Pytanie czy to może powodować błędy, które mam? q5_09_bajt3_01off.txt
  11. Polecam stronę kolegi z tego forum, wiązki jak ori Strona główna - VAG-INSTAL – wiązki elektryczne do samochodów grupy VAG VAG-INSTAL.COM Strona główna - Produkcja i sprzedaż NOWYCH wiązek elektrycznych do doposażenia pojazdów grupy VAG, również na zamówienie indywidualne.
  12. Tak AEB to asystent pre sense, VZE to rozpoznawanie znaków. Oba muszą być wgrane.
  13. Poszło, tylko miałem problem z wybraniem flasha. Wybrałem AEB EU VZE ON. Dobry wybór?
  14. Cześć, czy mogę prosić o rozkodowanie lakieru: WAUZZZF42GA086540 Z góry dziękuję!
  15. Pełny auto-scana nie zdjęcia.
  16. Dodam że niewiem czy to się przyczyniło do tego czy też nie, ale mysz czy coś w tym rodzaju uszkodziło przewód plusowy idący z akumulatora do przodu auta i on zmasowal się z karoserią.
  17. @Dev cześć, a do auta z Kanady jesteś w stanie dobrać graty i olej? U mnie mają problem z vinem. WA1VFCFP5FA098823 Jakie oznaczenie skrzyni? Niby jest na nalepce ale takowej nie odnalazłem w aucie. Warto jeszcze gdzieś wymienić olej czy tylko w skrzyni wystarczy? Nastawiam się na wymianę statyczną. Dziękuję za odpowiedź
  18. Podłącz auto pod komputer diagnostyczny, wykonaj pełny auto-scan i go tutaj wrzuć. Bez tego można sobie zgadywać.
  19. Witam, posiadam Audi Q5 quattro 2.0TDI 2010r. Podczas jazdy gdy jest ciepło na zewnątrz (w zimie też ale rzadko bardzo) po przejechaniu trudno stwierdzić ile km bo to jest losowo lub wogole się to nie dzieje, mianowicie wyświetla się błąd po angielsku coś ze skrzynia biegów ale ze można kontynuować jazdę, i potrafi włączyć się N i kończy się jazda, trzeba zjechać na pobocze odczekać chwilkę, czasami dłuższą chwilkę gdyz nie można uruchomić auta bo mimo że jest wbite P na wyświetlaczu nadal widnieje N i na literkach obok drążka zmiany biegów nic się nie świeci, tzn nic się nie podświetla a po jakimś czasie błąd się świeci i można kontynuować jazdę mimo świecącego błędu lub gaśnie owy błąd. Co może być przyczyną? Może ktoś spotkał się już z takim problemem.
  20. podepne sie pod temat bo mam to samo. A pytanie do Ciebie, jak ogarnales grafike ktora pokazuje jaka stacja jest , ta w tym kwadraciku po prawej
  21. W innym ASO nie było problemu. Zamówić kluczyk można tylko osobiście z dowodem rejestracyjnym, później wizyta na kodowanie (około 1 godziny). Koszt 2500 zł. W międzyczasie wpadł nowy czujnik ciśnienia doładowania (jak się później okazało - niepotrzebnie) i nowy czujnik temperatury powietrza zasysanego. Objawów żadnych nie było, ale vcds sporadycznie sypał błędami. Lotka zostaje, ale przykleiłem ją trochę wyżej, żeby nie spłaszczała tyłu. No i jako że przestał działać jeden z kierunkowskazów w lusterku, wymieniłem oba na dynamiczne.
  22. Zarówno w przedlifcie, jak i w polifcie dyły 3 rodzaje lamp. W przedlifcie były najniższa wersja wyposażenia xenon- standardowe wyposażenie, następnie opcjonalnie full led, lub najwyższa wersja matrix. Full led i matrix miały taki sam kształt i sygnaturę świateł do jazdy dziennej. W polifcie wszystkie 3 lampy są led. Najniższa wersja basic ma kierunkowskaz na żarówce i nie ma pasków do świateł jazdy dziennej. Wygląda inaczej niż pozostałe opcjonalne wersje full led praz matrix. Full led i matrix mają tę samą sygnaturę świateł do jazdy dziennej i wyglądają na pierwszy rzut oka identycznie. Jeżeli wiesz na co zwrócić uwagę przy identyfikacji, to łatwo je odróżnisz od siebie. Tutaj w tym temacie opisałem różnice. https://a4-klub.pl/topic/383878-rodzaje-reflektorów-i-lamp-w-audi-a4-b9/#findComment-5783066
  23. Myślałem że te “kreski” u góry lampy to są właśnie matrixy, bo z tego co widziałem to wychodziły polifty w zwykłych lampach bez tych “kresek” Przedlifty to akurat było bardzo łatwo rozpoznać Powiesz mi jak właściwie odróżnić full led od matrix? Czy one się czymś różnią jeśli chodzi o wygląd? Czy tylko funkcją
  24. Niestety masz zwykłe Full LED bez matrix. I tak dla sprostowania, pojęcie matrix dotyczy tylko lamp przednich a dokładniej mówiąc funkcji wycinania pojazdów. Niestety są osoby nazywające tylne lampy także matrix. Nie ma tylnych lamp matrix, bo one nie wycinają. Są tylko tylne lampy z dynamicznym kierunkowskazem oraz lampy ze statycznym kierunkowskazem. Kto Ci powiedział, że masz w aucie Matrixy? Sprzedający?
  25. W sumie.. był silikat w zbiorniczku? On lubi się oderwać i puścić w układ, zapychając wszystko po drodze.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...