Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Tutaj ciekawy filmek i przestroga odnośnie wymiany oleju w 0CK, demontażu mechatroniki i wypinania wtyczki mechatroniki bez pomocnego narzędzi do wypinania i wpinania wtyczki mechartroniki.
  3. Podepnij auto pod program diagnostyczny i wykonaj pełny auto-scan, to pierwszy krok diagnozowania usterek.
  4. Dzisiaj
  5. Witam. Mam problem z kamerą cofania. Po wbiciu wstecznego słychać piknięcie czujników ale na ekranie nic się nie dzieje. może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał. Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi gdzie najszybciej zlokalizować usterkę pozdrawiam Artur
  6. Witam wszystkich. Zakupiłem właśnie Audi s4 b8.5 2013r 3.0 V6 Tfsi🙂
  7. Witam. Wymieniałem ostatnio uszczelki na pompowtryskiwaczach, wszystko juz złożone , pozostało podokręcać zgodnie z momentami kluczem dynamometrycznym... No i właśnie podczas tego dokręcania zerwał mi się gwint w głowicy na śrubie mocującej 3 pompowtrysk. Da się to jakoś uratować bez sciągania głowicy ? Nagwintować? Widziałem jakies zestawy z tulejami samogwintującymi? Miał ktoś juz taki przypadek?
  8. Jednak sporo przebija bez N75, ale proszę o weryfikację. Poradę. Co do regulacji sztangi na aucie - to nie będzie łatwo 😕 Dobrze myślę, że trzeba regulować i próbować w teren i tak do skutku ? Z przerwami na wystygnięcie kolektora.. 😉 Poniżej zrzuty raz jako CVS, później się poprawiłem i jest czytelniej. Z góry dziękuję.
  9. Dzięki Czy uszkodzony może być przyczyną słabego napięcia na kostce pompy paliwa, auto najpierw przez jakiś czas zaczęło dusić po czy nie chce odpalić w ogóle
  10. 167 - 191 906 383 C Znajduje się on w pierwszym slocie nad MCE.
  11. Możecie mi potwierdzić, że Słowacy nic nie pokombinowali od tamtego roku i ten objazd w Bańskiej Bystrzycy płatnej R1 do Zwolen w kierunku granicy z Węgrami jest dalej aktualny? Dzięki za info.
  12. Dolej AdBlue, pojeździj trochę. Jeżeli błąd powróci sprawdź w parametrach w sterowniku jakie jest ciśnienie AdBlue. Na pracującym silniku powinno wynosić ok. 5000 hPa.
  13. mr.mark1

    B8 TrOOOOp

    Ktoś miał styczność że sprężynami regulowanymi KW. Szukam alternatywy do sprężyn eibacha/h&r ze stałym obniżeniem.
  14. Tak jak napisałem wyżej, to że ma ten sam numer części nie oznacza, że jest zakodowany odpowiednio pod Twoje auto. Należy go zakodować pod posiadane wyposażenie. Kodowanie dotyczy czujnika światła, przednich lamp, odpowiedniego kraju, sterownika przyczepy itp.
  15. Cześć, Mam możliwość wzięcia klucza pneumatyczne za grosze. Do wyboru mam YATO YT-09544 oraz YT-09545. 09544 wygląda na solidniejszy i producent deklaruje większą moc. Ale martwi mnie wytrzymałość regulatora obrotów i selektora kierunku obrotów. Oraz komfort jego użycia. Miał ktoś z was do czynienia z taką regulacją? Korzystałem kiedyś z HAZETA 9012M który miał taką regulacje, ale nie wiem jak w przypadku YATO sprawdzi się to pod względem wytrzymałości. YT-09545 posiada regulacje w standardowym miejscu, czyli na tylnej ściance. Aktualnie mam klucz od CP, ale potrzebowałbym drugi który trochę jednak wytrzyma. Pozdrawiam
  16. Witam. Jestem nowy na forum miło mi poznać wszystkich zainteresowanych. Dopadł mnie problem check engine po uruchomieniu silnika i przejechaniu zaledwie kilku metrow w audi a4b9 z 2016r kod silnika DEUA przebieg 104 tys km. Po podłączeniu do komputera diagnostycznego widniały 2 błędy P20E900 środek redukcyjny cisnienie za wysokie P204B00 ciśnienie czynnika redukcyjnego niewiarygodny sygnał Po skasowaniu błędów check engine wrócił po przejechaniu ok 20 km tym razem jeden błąd P204B00 ciśnienie czynnika redukcyjnego niewiarygodny sygnał. Brak innych komunikatów. Mieszkam w szkocji lokalnie ciężko z serwisem (ogólnie dramat w tym kraju z naprawami ) więc chciałbym spróbować na początku samemu spróbować podziałać z tym tematem. Czy może to wskazywać na zalany sterownik adblue czy raczej awaria wtrysku ? Mam zamiar dolać na początek adblue gdyż juz dawno nie uzupełniałem tego. Jakieś podpowiedzi niestety nie mam dostępu do innego programu diagnostycznego niż komputer diagnostuczny jaki posiadam.
  17. Jeżeli stan wew. łożyska jest ok to wymienić tylko kulkowe tylne łożysko u mnie było w stanie idealnym choć i tak zostało wymienione problemem jest łożysko kulkowe którego uszkodzenie objawia się wyciem.
  18. 2.0 190ps, 2019 quattro
      • 1
      • Super
  19. Kupiłem MCE z takimi samymi numerami. Czym on jeszcze steruje oprócz wycieraczek i świateł? bo może jednak wszystko nie działa
  20. Sterownik powinieneś odpowiednio zakodować pod auto. Przy odrobinie szczęścia sterownik pochodził z auta z identycznym wyposażeniem i możliwe, że kodowanie tego sterownika było takie samo jak tego starego
  21. Nic nie kodowałem. ale wszystko działa tak jak wcześniej.
  22. Czujnik G65 do wymiany lub wiązka uszkodzona.
  23. Cześć, kupiłem i założyłem u siebie Carplay z aliexpress, generalnie wszystko działa poza kamerą cofania. Nie mam kamery oryginalnie, dlatego też postanowiłem ją dołożyć. Kupiłem taką, jaką zalecał producent. Podłączyłem do zasilania i Carplaya i mogę ją uruchomić, mam obraz, ale problemem jest to, że jednostka ta nie wykrywa biegu wstecznego. Jak rozumiem obraz z kamery powinien pojawić się automatycznie gdy włączam wsteczny (mam manuala i PDC z tyłu). W schemacie jest przewód chinch do kamery, który podłączyłem, do tego Camera 12V (na tym przewodzie jest napięcie gdy włączam ręcznie obraz z kamery), czyli kamera się odpala i mam obraz. Na chamecie jest jeszcze jeden przewód opisany "Back/Reverse Detect" jak rozumiem ten przwód wpinam do światła wstecznego i jednostka już wie, że wbiłem wsteczny i powinien mieć obraz z kamery, ale tak się nie dzieje. Testowałem to na "krótko" czyli po ten przewód Reverse detect podpiąłem 12V (czyli tak jak na światłach wstecznych) no i brak jakiejkolwiek reakcji. Czyli nie (jeśli dobrze rozumiem) jednostka Carplay powinna w momencie otrzymania zasilania na ten przewód uruchomić obraz z kamery. Dodaję zdjęcie schematu. Może ktoś ma pomysł jak to podpiąć poprawnie?
  24. A co, chcesz? Handluje przecież gratami
  25. Jeżeli jeździł wcześniej w a4 b9 to nie trzeba.
  26. Witam, Audi A6 C7 2.0 TDI 190km, auto po 12 godzinach postoju podczas opalania słychać jak by pompa nie miała paliwa, taki dziwny odgłos wydaje, po około 2 sekundach pracuje już normalnie, zdarzyło się że silnik odpali i odrazu zgaśnie, odpali za drugim razem. Co może być tego przyczyną?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...