Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Witam ponownie, Auto wróciło od mechanika, co było zrobione spisane poniżej: DPF został wyczyszczony profilaktycznie chłodniczka EGR wymieniona na nową (zamiennik VEMO ze zdjęć w poście wyżej) klapka EGR zostawiona stara oryginalna, tylko przeczyszczona (ta w komplecie z chłodniczką miała prześwity wokół klapki, a oryginalne ponoć się nie psują, tylko chłodniczka sprawia problemy) wymienione obydwa czujniki ciśnienia (oryginalne z ASO numer 03L 906 051 D, czyli nowsze bo u mnie było B na końcu) wszystkie nowe metalowe uszczelki + płyn chłodniczy Szczegółowych parametrów jeszcze nie mam, bo na razie jedynie jechałem od mechanika do domu, ale już na tej trasie zauważyłem, że nie ważne pod jakim obciążeniem jest silnik, ciśnienie różnicowe nie przekraczało 220hPa. Przy tempomacie na 120km/h ciśnienie różnicowe ~75hPa. więc różnica już jest znaczna. Zauważyłem też że podczas jazdy z górki (nawet dość łagodnej), spalanie natychmiastowe spada o wiele łatwiej do zera. Przed myciem DPF, nawet podczas jazdy z górki, spalanie rzadko spadało poniżej 2L/100km (musiało być bardzo stromo w dół żeby spadło do zera). Ma to dla mnie sens, silnik może łatwiej oddychać z wyczyszczonym DPF. Zauważyłem że nadal masa popiołu to 52g a objętość popiołu to 0.13L, więc wygląda na to że mechanik nie zrobił adaptacji. Powiedział mi że zrobił odpowiednie resety, ale co dokładnie to nie wiem, ale to nie problem, popiół mogę sam dostosować. Podejrzewam ze miał na myśli pressure sensor adaptation + reset learned values **Pytanie** Możecie mi powiedzieć jak powinna wyglądać adaptacja czujnika ciśnienia? Tylko procedura na komputerze i to wszystko? Gdzieś czytałem ze częścią takiej adaptacji jest wypalanie DPF, czy to prawda? Mechanik po naprawach zrobił jazdę testową 15km wiec na pewno nie było wypalania. i drugie pytanie, czym dokładnie jest wartość offset ciśnienia różnicowego DPF? i czy adaptacja czujnika ciśnienia resetuje offset na zero? bo u mnie aktualnie jest zero, a wcześniej było coś innego ale nie pamietam dziękuje za pomoc.
  3. Wczoraj
  4. maxton robi na dwa wydechy. Odwołuje co powiedziałem , przeglądam ich strone no i nie ma ... Byłem pewny że kiedyś mieli
  5. Witam planuję zmianę sprężyn w swoim B8 z zawieszeniem 1BV na H&R -30mm lub -40mm. Może zna ktoś temat poleci coś podpowie ewentualne zdjęcia jak to siedzi w tym setupie. Bo nie powiem chciałbym zejść z wysokości, spas musi być.
  6. Dzięki, o to chodziło.
  7. Masz hamulce przód 1LC i tył 1KD, takich szukaj.
  8. Proszę, w załączeniu.
  9. Sorry Radek ale gwarancje to on daje niby na co? Chyba na zapłacenie podatków 🤭
  10. AWX, AVF - te same silniki. AWX jest połączony z 5 biegową skrzynią biegów, a AVF z 6 biegową. Największe bolączki silnika: 1. wycierający się wałek rozrządu 2. awarie pompy tandemowe 3. dwumasa 4. turbina 5. EGR 6. głośna praca No i pompowtryski, ale w większości przypadków jeżeli korzystało się z dobrego oleju i paliwa znanego pochodzenia to powodem fałszywej diagnozy jest listwa elektryczna pompowtrysków która znajduje się pod pokrywą zaworów. Sam posiadam AWX, który jest w rodzinie od bodajże 2005 roku. Samochód miał 5 awarii w ciągu całej eksploatacji. A tak to tylko wymiana oleju co rok, nigdy nie zdarzyło mi się nawet dolewać oleju w międzyczasie. Bo pomiędzy wymianami oleju znika tylko nieznaczna ilość oleju. Awarie które na pewno miałem: 1. padła dwumasa 2. wymieniona listwa pompowtrysków 3. wytrącenie parafiny jak samochód nie był jeżdżony 4. dostanie się ropy do oleju po wymianie pompy tandemowej. Wymieniłem luka na boscha że względu na króciec. (potem wróciłem do luka jak olej zaczął być rozrzedzany). 5. zalanie przekaźników obok ECU w podszybiu i na skutek tego brak działania pompy paliwa w baku.
  11. https://allegro.pl/oferta/wzmacniacz-sony-xm-n502-500w-2kanaly-16069010579 a ten?
  12. Czy mógłbyś podesłać jakiś za podobną cenę? Bo zielony jestem w tym temacie:/
  13. Wszystkie w większości to takie same zajeżdżone padaki więc bez różnicy. W b7 był już chyba dpf i taka różnica. Wszystkie jednym ch... robione Avf ma bodajże sprzęgło 240mm , a nie 228.
  14. Za słaby. Ten sub ma moc 350 RMS Ściągnij sobie dane ze strony producenta suba i dobierz odpowiedni wzmacniacz. Zwróć uwagę na impedancję suba względem połączenia.
  15. Prawidłowo. Z reszta jakby coś niedomagało to nie byloby korekt koło zera na pb. Lpg do regulacji jak to w 99% takich przypadków.
  16. Czemu? Mógłbyś podesłać wzmaka który opanuje tego suba?
  17. Modyfikacji ciąg dalszy. Obraz z telefonu na rnse? Czemu nie 🤑
  18. Ktoś tam musiał w zakim razie już grzebać.
  19. W sterowniku ABS nie ma błędów. Kodowanie masz moim zdaniem prawidłowe. Możliwe, że akumulator pada. Sterownik ABS jest wrażliwy na spadki napięć.
  20. Udało się znaleźć rozwiązanie a mianowicie problemem faktycznie było zwarcie. Zwarte były przewody prowadzące do diody oświetlającej pokrętło od nawiewu przy kierowcy wystarczyło przylutować na nowo przewód i oświetlenie wróciło. Przy sprawdzaniu wiązki okazało się ,że przewody były ciepłe do tego można było usłyszeć lekki bzyk z tego miejsca.
  21. Brake na fisie świeci. ABS i ESP na blacie też świeci Jest jakiś manual który opisuje jak zakodować ESP 8.0 ? Bo nie mogę znaleźć
  22. Witam mam pytanie jaki kod silnika 1.9TDI jest najlepszy i jakie były ewentualne jego problemy ?
  23. Ten który wysłałem powyżej który jest wkręcony do półki za tylnim oparciem
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...