Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dzisiaj
  3. Podeślesz link do aukcji, z której zamawiałeś port i wiązkę? Jak możesz to opisz też kodowanie, mam tą samą jednostkę u siebie.
  4. Jestem po wymianie filtra paliwa ale w 1.8 TFSI 2012 CJEB 170km. Wymiana trudna nie jest ,najtrudniej kupić sam filtr. Na zdjęciach na górze nowy ,na dole stary zdemontowany,jak widać przewód już zżółknięty. Będę mieć chwilę to przetnę obudowę i zobaczymy jak wygląda wkład filtra po niecałych 190tys przebiegu.
  5. Szkoda bo ładna, ale 6 lat to już ma prawo się przejeść 😉Pora na RS teraz 😁
  6. W folderze C:\Ross-Tech\VCDS-DRV\Labels masz jedną lub dwie etykiety o nazwie 80A-959-655.clb wytnij je stamtąd i wrzuć sobie do jakiegoś nowo utworzonego folderu (po całej operacji będą one musiały wrócić do tego pierwotnego folderu). Ściągnij sobie wrzuconą tutaj etykietę i wrzuć ją do folderu C:\Ross-Tech\VCDS-DRV\Labels (w miejscu tamtych wyciętych). Podłącz auto pod VCDS i wejdź w sterownik Airbag 15 Chodzi tu o zmianę adaptacji IDE06314-Dane kalibracji PreCrash z wartości: C1 40 7D FF FE FB 73 6F 00 07 00 00 6A 5B 00 F0 1F 3C na wartość C1 40 7D FF FE FB 73 6F 00 07 00 00 6A 5B 00 D0 1F 3C Ale aby tego dokonać, należy uprzednio postąpić z poniższą procedura, w przeciwnym razie zmiany nie zostaną zatwierdzone: Ignition OFF > Wait 10sec. > Ignition ON [Security Access - 16] S12345 [Adaptation - 10] Read IDE06314 [Security Access - 16] S11111 [Security Access - 16] S23456 [Adaptation - 10] Save new Adaptation IDE06314
  7. Dzięki, widzę ze te same oprogramowanie co w moim.
  8. załączam plik csv adpmap-15-4M0-959-655-A_WA1LAAF75HD008145-20250620-2108.CSV
  9. Witam, mam pytanie, ponieważ chcę założyć jakieś mocniejsze sprzęgło, a z tego co wyczytałem mogę założyć z cglc, tylko teraz, czy mogę wymienić samo sprzęgło z dociskiem, czy muszę wymienić też dwumas? dodam, że mam zestaw sachs i chcę dokupić sprzęgło i docisk cglc też sachs. I tu pytanie, czy dwumas stary będzie pasował, czy muszę szukać dwumasy z cglc?? dzięki, pozdrawiam
  10. Proszę o potwierdzenie czy takie podłączenie było by poprawne
  11. Wiem wiem „w tej cenie można już b9 kupić” albo „dołożysz dychę i ze stanów idzie b10 sprowadzić” 😂
  12. Witam wszystkich kiedyś przekładałem skrzynię w a4 b7 i jeśli mogę się zapytać czy w seacie exeo 2.0 cr z roku 2011 będzie to samo co w a4 b7 jeżeli chodzi o podlaczenie wstecznego ? Ktoś posiada informacje jak podłączyć wsteczny i co należy zrobić aby uruchomić auto bo z tego co widzę to seat jest kopią a4 a jednak jest trochę inaczej VSSZZZ3RZCR002201 z multitronika na skrzynię HCF. Dziękuję za jakąkolwiek informację i pozdrawiam wszystkich fanów AUDI.
  13. Może przestaw sobie jednostki, bo to km/l. Na postoju chwilowe spalanie powinno oscylować w 0,7-0,8 l
  14. Witam Panowie problem z klimatyzacją w a3 8p 2010 rok klima nabita zero błędów a nie chodzi gdzie szukać przyczyny?
  15. Jakie spalanie pokazuje wam komputer na postoju, na biegu jałowym? U mnie to jakieś 20 litrów, coś tu chyba nie gra. Dodam tylko, że średnią z całego roku mam 5,7. 2.0 tdi 190km 97 tyś
  16. Mi tłumaczyć nie musisz 😀 za zdrowe ja tyle bym dał ale wiesz jak jest 🤣
  17. VCDS https://www.youtube.com/watch?v=XEeYdj7yyRk
  18. Ok, tylko co mam podesłać w takim razie? Jak zrobić mapę adaptacji? To vcds czy VCP lepiej?
  19. slawko912

    Wtryski BEX A4 B6

    Ma ktoś może na to jakis sposób żeby czegoś nie uszkodzić?
  20. slawko912

    Wtryski BEX A4 B6

  21. Dzięki, widziałem że są polecane, ale myślałem że komuś może się wala po garażu używany albo nowy jako pozostałość po tuningach
  22. Podepnę się pod temat. Również miałem uszkodzoną przepływkę (wskazania stały w miejscu) i auto wchodziło w tryb awaryjny obcinając doładowanie. Po odpięciu przepływki jazda ok. Kupiłem jedną (jakiś chińczyk), pracowała ale pokazywała jakieś małe wartości i tryb awaryjny znowu. Wymieniłem na pierburga i to samo. CO jeszcze może powodować wchodzenie w tryb awaryjny? Czy jest opcja że obie przepływki walnięte? Z odpiętą przepływką śmiga jak złoto.
  23. Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 | custom-hoffman.pl WWW.CUSTOM-HOFFMAN.PL Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 Przedmiotem aukcji jest katalizator sportowy AWG przystosowany do montażu P&P w miejsce oryginalnego... Wariant EURO 3 jest tańszy o 50 zł Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 3 | custom-hoffman.pl WWW.CUSTOM-HOFFMAN.PL Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 3 Przedmiotem aukcji jest katalizator sportowy AWG przystosowany do montażu P&P w miejsce oryginalnego... Wariant z izolacją Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 Termoizolowany | custom-hoffman.pl WWW.CUSTOM-HOFFMAN.PL Katalizator SPORTOWY 1.8T a4 a6 Downpipe VW Audi Euro 4 Termoizolowany Przedmiotem aukcji jest katalizator sportowy AWG przystosowany do montażu P&P w miejsce... Z izolacją jest wyraźnie chłodniej pod maską.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...