Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Panowie może ktoś miał taką historię zanim zabiorę się do wymieniania gratów. Auto mam od 3 lat , miało 120 tys, teraz ma 240. We wrześniu zeszłego roku wymieniłem rozrząd ( wszystkie częśći z ASO - robota w zaufanym warsztacie) i wszystko było OK. W kwietniu przyszły pierwsze gorące dni i samochód w korku chciał mi się zagotować. Temp. oleju podeszła pod 120 st ( 118) a co dziwniejsze we wskaźniku temperatury płynu zapaliła się kolejna lampka po 90 st. czyli płyn musiał mieć powyżej 105 st. Chwila jazdy po starcie ze świateł i już temperatury wody spadała na tyle, że gasła "nadprogramowa" lampka. Coś jest mocno nie tak bo przez 3 lata i wielokrotnej eksploatacji samochodu przy temp. na zewnątrz powyżej 45 st. nic takiego się nie zdarzało. Olej wymieniony 3 tys. temu, Millers ze źródła tego co zawsze. Zaczęliśmy od pompy wody z przesłoną.Wypięliśmy wtyczkę od sterowania - przesłona wtedy jest na full otwarta o ile wiem. I tak raczej jest bo samochód się zdecydowanie dłużej nagrzewał. Ale właśnie wczoraj jak temperatury na zewnątrz doszły do 30 st. samochód w korku, na światłach znowu pokazał identyczne objawy a więc to nie pompa. Pytanie zatem co? Oczywiście żadnych błędów w sterowniku nie ma ani na bieżąco ani zarejestrowanych, DPF specjalnie dopalony serwisowo, Noxy redukowane wzorcowo- testowane z kompem podczas jazdy. Będę wdzięczy za pomysły i obiecuję podzielić się wynikami śledztwa.
  3. Witam, posiadam a4 b5 2000 lift. Gdy tylko pojawi się mróz wycieraczki nie działają na mniejszych biegach tylko dopiero na ostatniej prędkości... Co może być? Dodam, że jak np. zrobię trase, auto się rozgrzeje itp to wszystko wraca do normy i wszystkie 3 prędkości działają. Silniczek, przekaźnik, manetka? Ps. nawet jak działa na max biegu to czasami nie można ich wyłączyć (wyłączam manetką a one dalej chodzą, dopiero za któryms razem sie uda wyłączyć, lub samoczynnie staną)
  4. Dzisiaj
  5. Witam serdecznie . Posiadam Audi a4 b8 2014 r , 2.0 190 km CNHA quatro s-tronic . Poszukuje warsztatu na wymianę oleju i filtrów w skrzyni , oraz prawdopodobnie ( do sprawdzenia ) , dwumas ewentualnie poduszka pod silnikiem .. najlepiej jak najbliżej Warszawy , dziękuję za odpowiedzi wszystkim . Pozdrawiam
  6. Witam serdecznie 👊
  7. Wiem że minęły 4 lata odkąd to było napisane ale czy udało Ci się rozwiązać problem u mnie jest podobnie na końcu zamykania jest trzask jak by po prostu puścić klapę i wtedy dociąg ją zamyka i druga sprawa zawsze to pierwsze otwarcie po dłuższym postoju trzeba powtórzyć klapa się otworzy podniesie dosłownie kawałek i opadnie, u mnie siłowniki topran więc sama nazwa mówi że już do wymiany i to muszę zrobić ale czy te obiawy to nie czasem problem z silnikiem klapy?
  8. To coś daje? Czy taka sama ściema jak wodorowanie silnika? 🧐
  9. Jak regularnie nie robicie tras to wcześniej czy później ta oszczędność na paliwie pójdzie na pranie dpf ,czyszczenie egr i dolotu, a jeśli dojdzie do zabicia dpf czy turbiny to już nie do odrobienia. Na moim przykładzie > raz w tygodniu trasa 300 km, reszta miasto i wkoło komina, bez żadnego obserwowania wypalania ,często krótkie odcinki - żadnych problemów , na przestrzeni lat w wielu markach. Znajomi co pokupowali diesle a regularnie tras nie robią problemy i koszty,
  10. Do bfb powinna wejść, nie ma tam zbyt dużo osprzętu. Nie masz fabrycznej za ścianą grodziową? Brałem bezpośrednio ze sklepu powerflex.pl
  11. Zobacz ogłoszenie Radio/ nawigacja RNSE LED Jak w temacie sprzedam RNSE LEDa, w idealnym stanie, wgrany najnowszy soft z dożywotnią licencją, która odblokowuje szereg dodatkowych opcji min: - Niestandardowe loga stacji radiowych Wyświetla loga stacji radiowych - Okładka albumu MP3 Wyświetla okładkę albumu na ekranie multimediów RNS-E. - Niestandardowy ekran powitalny Wyświetla indywidualny ekran powitalny podczas uruchamiania RNS-E. - Mapy na kartach SD Przechowuje mapy nawigacyjne na karcie SD zamiast na płycie DVD. - Obsługa kart SDHC dla 192 Czyta karty SDHC o pojemności do 32 GB - Niestandardowe języki wskazówek głosowych Nawigacja głosowa z przewodnikiem w wybranych dodatkowych językach. - Dźwiękowy alert POI Powiadomienie o zbliżających się punktach POI dodanych przez użytkownika (np. fotoradarach) za pomocą sygnału dźwiękowego. - Odblokowanie VIM (wideo w ruchu) Wyświetlaj statyczne ekrany z zewnętrznych odtwarzaczy multimedialnych poprzez wejście wideo RNS-E. Radio oczywiście z kodem PIN, wyprodukowane w Belgii, czyli uchodzące za niezawodne. 2 karty SD gratis ( na jednej licencja, na drugiej mapy z polskim lektorem) Ekran: - w stanie idealnym ! bez żadnych zarysowań, z nałożoną folią ochronną. Na życzenie mogę zakodować pod wskazane wyposażenie auta. Cena: 1850 pln Wysyłka paczkomat w cenie, nie wysyłam za pobraniem. Użytkownik Gregory87 Data 06/07/25 Cena 1,850.00 PLN Kategoria A4 B6/B7  
  12. Gregory87

    Radio/ nawigacja RNSE LED

    Pozostały czas: 29 dni i 21 godzin

    • Sprzedam
    • Używany

    Jak w temacie sprzedam RNSE LEDa, w idealnym stanie, wgrany najnowszy soft z dożywotnią licencją, która odblokowuje szereg dodatkowych opcji min: - Niestandardowe loga stacji radiowych Wyświetla loga stacji radiowych - Okładka albumu MP3 Wyświetla okładkę albumu na ekranie multimediów RNS-E. - Niestandardowy ekran powitalny Wyświetla indywidualny ekran powitalny podczas uruchamiania RNS-E. - Mapy na kartach SD Przechowuje mapy nawigacyjne na karcie SD zamiast na płycie DVD. - Obsługa kart SDHC dla 192 Czyta karty SDHC o pojemności do 32 GB - Niestandardowe języki wskazówek głosowych Nawigacja głosowa z przewodnikiem w wybranych dodatkowych językach. - Dźwiękowy alert POI Powiadomienie o zbliżających się punktach POI dodanych przez użytkownika (np. fotoradarach) za pomocą sygnału dźwiękowego. - Odblokowanie VIM (wideo w ruchu) Wyświetlaj statyczne ekrany z zewnętrznych odtwarzaczy multimedialnych poprzez wejście wideo RNS-E. Radio oczywiście z kodem PIN, wyprodukowane w Belgii, czyli uchodzące za niezawodne. 2 karty SD gratis ( na jednej licencja, na drugiej mapy z polskim lektorem) Ekran: - w stanie idealnym ! bez żadnych zarysowań, z nałożoną folią ochronną. Na życzenie mogę zakodować pod wskazane wyposażenie auta. Cena: 1850 pln Wysyłka paczkomat w cenie, nie wysyłam za pobraniem.

    1,850.00 PLN

  13. Wymieniałem ostatnio odboj silnika Masz jeszcze link do poliuretanu gdzie kupić. Nad rozpórką też myślałem ale właśnie nie wiem czy to wszystko mi wejdzie do bfb.
  14. Najpierw trzeba rozwiązać problem przeładowania potem interpretować reszte logów po naprawie. Turbo przeładowuje dość mocno, jeśli n75 było podmienione i nic się nie zmieniło a turbina była wymieniana to może być problem z ustawieniem gruszki, można zrobić 1 loga z 115 z odpieta wtyczka n75.
  15. Gorczyk

    Elektryk

    Ja szukam również kogoś w okolicach Poznania na przepinowanie modułu od skrętnych i zakodowanie we vcds.
  16. Witam. Od dłuższego czasu walczę z rozbryzgami prawdopodobnie oleju na przedniej części plastikowej pokrywy silnika (nad alternatorem) w mojej A4B6 1.9 TDI silnik AVF 130km.Wymieniłem już chłodnicę wody, chłodnicę klimatyzacji, sprężarkę na nową Denso, kilka pomp wspomagania, przewody do chłodnicy, rurę do interkulera. Cały silnik suchy zero wycieków. Mechanicy nic nie mogą znależć i ja też już zaczynam się poddawać. Poza tym miejscem na alternatorem cała pokrywa sucha. Problem ten występuje po rozgrzaniu silnika kiedy wzrasta temperatura i ciśnienie. Czy ktoś miał może podobny problem lub wie co to może być? Pomocy!!!!! Z góry dziękuję za wszystkie sugestie i pomoc.
  17. Stary temat ale też się wypowiem. Mój CJEB z przelotem 188000km bierze max 0.5l na interwał wymiany oleju 9000km.
  18. Dzień dobry, po naprawie głowicy, wymianie rozrządu, wymianie turbo pojawił się problem z przeładowaniem (błąd 16618 - regulacja ciśnienia doładowania przekroczona granica regulacji), auto od ok. 2200 obr./min przyspiesza jakby z lekkim "zachwianiem" (skokowo, a nie z płynną, pełną mocą). Podobno jest to seria - "bez tuningu". Z ważnych informacji auto posiada LPG, kata brak, druga sonda nie jest wyłączona (stąd zapewne wyskakuje 16804 - układ katalizatorów rząd 1 za małą skuteczność). W związku z powyższym i próbą wyeliminowania problemu wymieniony N75 - ale bez zmian. Na tę chwilę jeżdżone, testowane, diagnozowane i logowane tylko na PB (LPG nie używane). Proszę o wyrozumiałość, ale jeszcze nie wiem jak wrzucać logi na forum, więc dołączam je w formie "zrzutów ekranu". Znawcą od czytania logów nie jestem - stąd pytania i prośba o pomoc do Was. Dodam, że podczas przyspieszania (prób drogowych) przy otwartym oknie w granicach ok.2300 obr./min słychać takie lekkie piszczenie / "kwiczenie", ale domyślam się, że to spowodowane jest przekroczeniem prawidłowego ciśnienia doładowania. Po logach, z tego co dostrzegłem i się "wyedukowałem" to widać ewidentne przeładowania ok. 2400 obr. no i to ciśnienie ładowania turbo sporo przekroczone jak na benzynę. Wydaje mi się, że przepływy mas też wyglądają słabo. Ale ciągle się uczę - proszę o Wasze porady - gdzie i od czego zacząć poszukiwania. Nadmienię, że optycznie przeglądałem węże i przewody nie zauważyłem pęknięć, czy przetarć. Prób ciśnieniowych, ani "dymnych" (ze względu na nie posiadanie obecnie do tego narzędzi) nie robiłem. Logi: 2+33: 31+118+20: 31+06+115 : 3+20: 2+115+118:
  19. Cześć Sorry ale jeśli podpinam się z tematem w nieodpowiednim miejscu ale przeczytane wszystko i nikt nie miał takiego problemu, podobny ale nie to co u Mnie. Mam 3bledy poduszek (poniżej zdjęcie) mechanik mówi że moduł do wymiany lub reset crasxh data, ale coś mi nie pasuje z błędem rezystancji , więc sprawdzone kostki poduszek-wszytko ok- drugi mechanik że reset crasxh nie pomoże, moduł raczej spalony- kupić uzywke ale nie wie czy się da zakodowac... dodatkowo nowy akumulator bo ten jest niedoladowany. Akumulator byl nowy..mam 3 lata ... nie był zakodowany wszysko było ok -do momentu wyjazdu i odpinaniu minusowej klemy któregoś razu wyjazd na 4miesiace,akumulator nie odpiety i padł..ładowany i normalnie na nim jeżdżę z tym że na mmi nieraz było 10%raz 30% czasami 100 ale glownie max 50% Druga sprawa nie mam sygnału zajętości pasa i kierowcy i pasażera ani kontrolki na desce, jeszcze jakiś czas po błędzie airbag ten komunikat był później cisza. Sterownik poduszek mógł się przepalić od akumulatora po wjechaniu w dziurę? pod siedzeniami sprawdzone kostki i jest ok ( mata zajętości siedzen,klamra pasa? ) nie wyświetla żadnego błędu na komp. Gdzie sprawdzić jeszcze dlaczego to nie ma ani sygnału ani kontrolki? Proszę o jakiekolwiek podpowiedzi 🙏
  20. Lewa lampa pin 3 przewód niebiesko czerwony Prawa lampa także pin 3 i także przewód niebiesko czerwony.
  21. Dzień dobry, Kilka tygodni temu pojawił mi się problem z brakiem informacji o otwarciu drzwi kierowcy. Na początku problem występował losowo,później już calkowicie przestało działać. Poczatkowo podejrzewałem mikrostyk w zamku, kupiłem nowy zamek, sytuacja bez zmian. Kolejny podejrzany to wiązka w harmonijce, przewody nie były przerwane, ale dosyć sztywne. Wymieniłem wiązkę wraz z kostką, kable polutowane ok 40cm w drzwiach. Nadal bez zmian. Czy ktoś może podpowiedzieć jaki przewód odpowiada za ta komunikację czy macie jakieś rady gdzie, które miejsca mogą być problematyczne? Inne elementy w drzwiach działają, szyby, podświetlenie, lusterka.
  22. Pozostały czas: 29 dni i 18 godzin

    • Sprzedam
    • Używany

    Lewe tylne drzwi do B7 Avant S-line, kolor LZ9X (określony za pomocą spektrofotometru w mieszalni lakierów). W związku z tym sposobem określenia koloru - wskazany odbiór osobisty. Mogę wysłać paczką ale po odkręceniu ramki, szyby (przyciemniana folią) i podnośnika szyby. Na zdjęciach widać porównanie do mojego LZ9Y. Stan jak na zdjęciach, nie wiem czy sama polerka pomoże, ale powinna. Przy nie wielkiej odległości możemy się dogadać co do dowiezienia. Mogę je rozkompletować jeśli ktoś nie potrzebuje kompletu. W drugim ogłoszeniu przednie, cena ta sama

    300.00 PLN

    - PL

  23. Może masz jakąś nieszczelnosc, która objawia się błędem po dluzszej jezdzie. W tych logach jest wszystko w normie jak na avj.
  24. Pozostały czas: 29 dni i 18 godzin

    • Sprzedam
    • Używany

    Lewe przednie drzwi do B7 Avant, kolor LZ9X (określony za pomocą spektrofotometru w mieszalni lakierów). W związku z tym sposobem określenia koloru - wskazany odbiór osobisty. Mogę wysłać paczką ale po odkręceniu ramki, szyby i podnośnika szyby. Na zdjęciach widać porównanie do mojego LZ9Y. Stan jak na zdjęciach, nie wiem czy sama polerka pomoże. Przy nie wielkiej odległości możemy się dogadać co do dowiezienia. Mogę je rozkompletować jeśli ktoś nie potrzebuje kompletu. Cena 300 z odbiorem osobistym. W drugim ogłoszeniu tylne, cena ta sama

    300.00 PLN

    - PL

  25. pralinen

    Elektryk

    Witam,zna ktoś jakiegoś magika w Krakowie co pomoże we włączeniu samopoziomu po zamontowaniu Bileda w a4b7 ? Sam tego nie ogarnę ,pomocy
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...