Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Jak dla mnie brakuje w filmie dwóch aspektów którymi Audi pogorszyło swój wizerunek, a mianowicie brak możliwości wyboru rodzaju skrzyni biegów oraz napęd ultra. Pomijam kwestie serwisu. Niestety od ok. 20 lat w korporacjach nastały rządy nie mających pojęcia o produktach i klientach bezdusznych finansistów dla których liczą się tylko cyferki w bieżącym budżecie, ludzi bez wizji przyszłości i pasji 😪
  3. Dzisiaj
  4. Witam, Jeśli ktoś z was ma pomimo braku błędów i wykonaniu adaptacji skrzyni ma dalej problemy z niezadowalającą jej kulturą pracy oraz z szarpnięciami przy zmianach biegów (np. z 1 na 2) polecam wykonać za pomocą VCDS lub OBDeleven ustawienie podstawowe, które nazywa się: - "Kalibracja zaworu oleju chłodzącego" (ang. "Cooling oil valve calibration") Kalibrację należy wykonać gdy temperatura oleju w skrzyni wynosi min. 50 stopni, poniżej tej temperatury procedura jest przerywana. Po wykonaniu tej kalibracji w moim przypadku samochód dużo płynniej zmienia biegi (nie ma już typowego szarpnięcia przy zmianie z 1 na 2), a samo przechodzenie po obrotach na kolejnych biegach również odbywa się dużo kulturalniej niż wcześniej. Dużo ludzi na forach pisało, że przy tych skrzyniach często przy hamowaniu do zera czuć takie jakby przyduszenie, to ta przypadłość również została poprawiona, jeśli nie zlikwidowana przy tej kalibracji.
  5. 5. Aktualnie walczę z montażem haka ori ORIS. Mechanika juz ogarnieta, teraz elektryka.
  6. 4. Coś dla oka. Czarne znaczki przód tył. Malowanie zacisków RAL3020 i oslon tarcz, nalepka plus klar.
  7. Z tego co pamiętam jest taki parametr w zegarch. vcdsem można to ogarnąć.
  8. 3. Wymiana oleju w cześci mechanicznej skrzyni, 4L Castrol Transmax Manual, wymiana w części sprzegłowej 6L Castrol Transmax Dual, filtr zewnetrzny i wewnętrzny, tzw. smok.
  9. 2. Jako, że auto ze Szwecji, a tam zamiast soli sypią piachem I kamyczkami to dosyć mocno wypiaskowane były nadkola i progi. Tak więc demontaż i odświeżenie zaprawkowe
  10. Witam wszystkich, ostatnio (rok temu) kupiłem mocniejsze sprzęgło do mojego 1.8t. Kupione było używane, oddałem do Warszawy na Skoczylasa żeby obili kevlarem, no i w poprzednim weekend zebrałem się do wymiany, bo już turbinka nie może się doczekać aż będzie więcej ładowac, a seryjne sprzęgło nie daje rady. Wymieniliśmy sprzęgło, wszystko ładnie weszło. I jak doszło do naciśnięcia sprzęgła to wysprzeglik wybuchł. Założyliśmy jeszcze jeden i to samo. Teraz zamówiony jest metalowy i czekamy. Pytanie moje brzmi: czy ktoś kto zakładał mocniejszy docisk wymieniał wysprzeglik też na mocniejszy? Macie jakieś numery takiej części albo coś? Podejrzenie też jest takie że docisk nie wciska wysprzeglika do końca albo wcale i potrzeba dłuższego trzpienia. Spotkał się ktoś kiedyś z was z takim przypadkiem? Załączam jedyne jakie mam zdjęcia sprzęgła. Zaraz będą robione testy przedłużania tego trzpienia, ale wolę założyć temat, jak się uda to może komuś pomoże w przyszłości, a jak się nie uda to może ktoś tutaj pomoże
  11. Miałem cos więcej napisać, to może zacznę od tego co się podziało po zakupie. Samochód ze Szwecji, 2016, 173 000 km, 2.0 tdi, 190KM, oczywiście quattro. Wyposażenie dosyć solidne🙃Za chwilę mija 3 miesiące od zakupu, w tym w czasie: 1. na pierwszy strzaļ kompletny rozrząd wraz z piaskiem napędu pompy oleju, pompa wody bez przesłony elektromagnetycznej. Do tego nowy pasek osprzetu, nowy napinacz, sprzęgło alternatora i naturalnie olej, wszytskie filtry. Oryginalny rozrząd był w opłakanym stanie standardowo przez podciekającą pompę wody. Na szczescie przesłona była zawieszona w pozycji otwartej. Dodatkowo pompa wody mocno zatarta, ciężko było kręcić nią w ręce.🤦‍♂️ na pewno nie wytrzymałoby to serwisowych 210tkm
  12. auto Daniel Bolesławice
  13. VIN błędny VSSZZZ5FZHR057056.pdf WAUZZZ8K5FA015181.pdf WAUZZZF40LA079886.pdf WAUZZZF42LA073734.pdf WAUZZZF53RA009803.pdf WAUZZZF55JA031953.pdf
  14. Ok dziekuje za odpowiedź pozdrawiam
  15. Za pomocą VCDS nie da rady bo w tym celu trzeba EEPROM edytować.
  16. Dzięki za info. Jak znajdę jeszcze coś ciekawego to będę prosił o pomoc.
  17. Stara pompa nie była zaślepiona i nic się nie lało...
  18. Z wtrysków nie pryska paliwo Co może być tego przyczyną ?
  19. Ciąg dalszy sprawy: rozebrałem jeszcze raz doloty, wyjąłem radio, osłony słupków. Wyjąłem listwę deski rozdzielczej tą spod szyby przedniej i nic. Generalnie wybebeszyłem całą deskę rozdzielczą do zera i nic to nie dało. Pozostało mi chyba tylko wyjęcie samej skorupy deski rozdzielczej. Ktoś zasugerował mi, żebym spojrzał czy jakaś nakrętka nie leży w podszybiu/mechanizmie wycieraczek. Brzęczenie wydaje się być zdecydowanie we wnętrzu ale i tak sprawdzę. Czy myślicie, że mogło coś wpaść do kanałów nawiewu na przednią szybę? (tych szczelin niewidocznych przy końcu deski rozdzielczej). Generalnie po wyjęciu całego osprzętu z deski jest tam dostęp do wszystkiego, widać całą deskę od spodu i nie widzę za bardzo miejsca, gdzie coś by mogło tam utknąć. Brzęczenie jakbym miał strzelać jest z okolic środka deski/podszybia. Ma ktoś jakieś podpowiedzi?
  20. Hej Nigdy nie byłem w tamtym regionie, teraz @Arturoo tam siedzi
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...