Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Z ostatniej godziny
-
Według Etki przełącznik/włącznik świateł (4D0953513D - wersja bez tempom.) i włącznik/przełącznik wycieraczek (8D0953503A limusine) to dwie osobne części.
- Dzisiaj
-
[A4 B6 BEX QUATTRO] 1.8T po wirusie - sprzęgło od AWX
Rob@k odpowiedział(a) na passoro temat w Audi A4 B6/B7
Taki zestaw zakładałem do BFB więc do BEXa pewnie też LUK 123 0324 11 - tarcza dociskowa sprzęgła (AWX) LUK 500 1050 10 - łożysko oporowe (AWX) LUK 323 0645 10 - tarcza sprzęgła (BFB - quattro) LUK 415 0231 10 - Koło zamachowe (AWX) -
Problem z boczną poduszką powietrzną w Audi A4 B5
Hubercikk odpowiedział(a) na Hubercikk temat w Audi A4 B5
Czy jest jakiś patent na odchylenie fotela bez wykręcania go z podłogi , ponieważ nie mogę w cywilizowany sposób wypiąć wtyczek a nie chce grzebać tam śrubokrętem -
Problem z boczną poduszką powietrzną w Audi A4 B5
Hubercikk odpowiedział(a) na Hubercikk temat w Audi A4 B5
Taka była moja pierwsza myśl i wszystkie wtyczki siedzą sztywno poza jedną czerwoną do której wchodzi jeden brązowy ( wydaje mi się że masowy) kabel ona jest dosyć luźna ale tak czy siak wpięta . Z innych źródeł wychodzi na to że czerwona wtyczka jest od elektryki fotela której nie mam poza grzanymi fotelami , jest szansa że to jest wspólna masa ? Ponizej zdjęcie -
Hej tanie bys kupil caly silnik , z rozbitka wiem ze stary temat ale jak autko sprawuje sie po tych remontach
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
A4AvantFacelift skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZF46NA001776 -
Check engine i błędy P017200 oraz P042000 w Audi A4 B8 1.8 TFSI
Muskel1 odpowiedział(a) na NelsonPL temat w Audi A4 B8
Można się bawić w gwarancję, jeździć do warsztatu, szukać przyczyny, wymieniać części do skutu, aż trafisz na jedną, która nie będzie stwarzała problemów. Można także od razu kupić oryginalna część i mieć spokój. To moje zdanie. Każdy zrobi jak uważa, ale po co nadaremnie tracić czas, nerwy i kombinować z ustalaniem terminu w warsztacie, brania wolnego w pracy, załatwiania auta zastępczego i wszystkiego co się z tym wiąże... -
Słabe wspomaganie servotronic w Audi A4 B6
Kacperek99DD odpowiedział(a) na Kacperek99DD temat w Audi A4 B6/B7
Dodam również, że od około 40-50 km/h mam wrażenie jakby tego wspomagania w ogóle nie było. Poprosiłbym o pomoc w tym temacie. -
Dołączył do społeczności: A4AvantFacelift
-
Check engine i błędy P017200 oraz P042000 w Audi A4 B8 1.8 TFSI
NelsonPL odpowiedział(a) na NelsonPL temat w Audi A4 B8
Dlatego jest właśnie gwarancja by w razie wady części można z niej skorzystać.🙂 -
Panowie mam pytanie zepsól mi sie wlacznik swiatel drogowych audi a4b5 1.8t sedan 97r WAUZZZ8DZWA023203 czy ten bedzie pasowal on jest dzielony czy musi byc razem z manetką wycieraczek?
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
MaTeo85 skomentował(a) Hugo wpis na blogu w Darmowy dekoder VIN Audi
WAUZZZ4G2BN032945 -
Witam kolego jak uporałeś się z tym olejem wygrałeś coś z serwisem bo ja kupiłem też auto i chyba bede miał ten sam problem MiruK ma silnik DETA a one nie biorą oleju, problem występuje w 204 konnych a nie 190 czyli od około 2021r w górę
-
Dołączył do społeczności: Daniel777
-
Muskel1 obserwuje zawartość Błąd anteny GSM w Audi A4 B9
-
Wrzucamy zawsze pełny auto-scan a nie kody błędów czy zdjęcia/filmiki lub wycinki.
-
Jak odepniesz linkę ręcznego jest to samo?
- Wczoraj
-
Problem z boczną poduszką powietrzną w Audi A4 B5
Langista odpowiedział(a) na Hubercikk temat w Audi A4 B5
Sprawdź dobrze połączenia w kostce pod fotelem, czy nie jest uszkodzona i zaskakuje jak należy. -
Witam serdecznie kolegów jakoś mam pecha do tych tylnych hamulców szczególnie (a tak naprawdę najczesciej) lewy tył Ostatnio Żoną zagotowała w A3 8l lewy tył do tego stopnia że (odnowiona kompleksowo belka) zlazła cała farba poliuretanowa w okolicy tarczy... a dokładnie to się zwegliła i odpada (pożaru na szczęście nie było) a z łożyska wycisnęło soki (czyli smar wyszedł na wierzch). Do sedna: Problem z mocno grzejącym się kołem-tarcz hamulcową, wymieniłem: -jarzmo, nowe prowadnice chodzą poprawnie bez zacięć nawet z zamontowanym zaciskiem bez klocków -cały kompletny nowy zacisk, tłoczek cofa się sprawdzone na 3 klockach razem, po wciśnięciu i odpuszczeniu pedału bez problemu da się je wyciągnąć, również wkręca się bez żadnego oporu, -tarcza ma bicie minimalne 0,09mm po obwodzie, kręci się bez oporu -klocki wytarte w miarę równomiernie do połowy, luźno osadzone w jarzmie z blaszkami nie zacinają się (przynajmniej jak są dostępne bez zacisku) wszystko wygląda cacy... tarcza się kręci, idę deptać hamulec, wracam tarcza stoi!!! Luzuje wszystko od nowa, składam na różne kombinacje, inne klocki hamulcowe, wkręcałem tłoczek na podpiętym przewodzie hamulcowym- wkręca się bez oporu, Ręczny pracuje bez problemu cofa się, nie jest napięty linka ma minimalny luz do ruszania ręką, jest sprężyna odprężająca... I wraz naciskam hamulec wracam I tarcza stoi!!! Nawet takie blaszki pozdejmowałem z klocków, ale to nie pomogło po zblokowaniu brak ciśnienia w układzie- odkręcam odpowietrznik i żadnego wystrzału ciśnienia. Doradzicie coś moi drodzy... bardzo proszę :(
-
Check engine i błędy P017200 oraz P042000 w Audi A4 B8 1.8 TFSI
Langista odpowiedział(a) na NelsonPL temat w Audi A4 B8
Podzespoły, których wymiary czy właściwości muszą być bardzo dokładne, czyli elementy silnika - takie jak wałki chociażby, tylko używka oe albo nowy, zamienniki to loteria, niezależnie od firmy. Febi to powiedział bym, dolna granica średniej półki, jeżeli o producenta chodzi. Jak już @Muskel1 napisał, zmazane logo nie oznacza, że to nadal jakość oe, to element, który z jakiegoś powodu został odrzucony na etapie kontroli jakości. Nikt poza kontrolerem nie wie z jakiego powodu, czy tylko wizualnego, czy krytycznego w budowie. Ludzie mylnie łudzą się, że te części są lepsze od reszty zamienników, bo przecież były na linii taśmowej innych podzespołów, które szły na magazyny ASO. Faktem jest, że VW ma bardzo wysokie progi do spełnienia, jeżeli o jakość chodzi, czasami mały detal sprawia, że są reklamacje z fabryk i te części w teorii powinny być utylizowane, a trafiają na półki w sklepach. -
A4 B7 1.8T Q/ S4 look/249KM 365Nm/ Vfiz/ Gwint/ Recaro/ Kiera MF zB8 lift/ Hamulce 345/300
Rob@k odpowiedział(a) na Rob@k temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Wiem próbował naciągnąć na kasę. -
[A4 B6 BEX QUATTRO] 1.8T po wirusie - sprzęgło od AWX
Dev odpowiedział(a) na passoro temat w Audi A4 B6/B7
Tam jest tylko jedna opcja -
nie
-
No właśnie ciężko będzie. Druga sprawa to czy to zawieszenie nie wybije i za szybko tuleji wahaczy lub amortyzatorów?
-
przyzwyczaisz sie
-
jo. masz racje, cos nie zagrało
-
SZASEROV obserwuje zawartość Błąd anteny GSM w Audi A4 B9
-
Czesć, Jako nowy w klubie borykam się z dwom problemami - po zeskanowaniu auta VCDSem mam oto dwa błędy (poniżej wrzutka z raportu). Co do Sprawdzanie układu zarządzania wersją oprogramowania to widziałem gdzieś na YT film jak sobie z tym poradzić - powinno pomóc? Natomiast co do błędu z Anteną GSM nie mam pojęcia jak się do tego zabrać - jakieś wskazówki? Czy błąd Anteny GSM może powodować brak informacji o ulicy, na której się obecnie znajdujemy, w wyświetlaczu między zegarami? Będę ogromnie wdzięczny za jakąkolwiek pomoc! Adres 5F: Elektr.informacji (J794) Plik etykiet:* 8W0-035-MIB-HGS2.clb Oznaczenie elementu SW: 8W0 035 192 K HW: 8W0 035 192 A Komponent: MU-HS-LND-EU 045 0235 Numer seryjny: Numer zestawu danych: 8W0909545AD 0043 Kodowanie: 019402010000000053111102000A00332F00016401F001008E Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_MUHigScl6C3DELP 001011 ROD: EV_MUHigScl6C3DELP.rod VCID: 3E253EE500F44B2A3D7-806A Nośnik danych: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: V03 959 803 PS HW: ----------- Komponent: ECE 2024 --- 0350 Numer seryjny: -------------------- Jednostka wskazań 1 systemu Multimedia: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8W1 919 604 HW: 8W1 919 604 Komponent: DU Std AU49x H32 0170 Numer seryjny: TPO00114061700720060 Jednostka obsługi systemu Multimedia: Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 919 614 J HW: 8W0 919 614 J Komponent: ControlUnit_B H21 0134 Numer seryjny: APVAK123051700020408 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 1555 - Sprawdzanie układu zarządzania wersją oprogramowania B201A 00 [009] - - [Check software version management] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 219 Przebieg: 217626 km Data: 2025.05.27 Czas: 19:51:51 Napięcie zacisku 30: 12.0 V Status_Software_Version_Management-module_name: C 3084 - Antena GSM 2 B1533 13 [009] - Przerwa w obwodzie Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 219 Przebieg: 217626 km Data: 2025.05.27 Czas: 19:51:51 Napięcie zacisku 30: 12.0 V
-
Audi News
-
- 0 odpowiedzi
- 370 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 402 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 307 wyświetleń
-
- 1 odpowiedź
- 1176 wyświetleń
-
- 0 odpowiedzi
- 1058 wyświetleń
-
-
Tematy