Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. 8K2 927 156 G 8K1 927 156 P
  3. Dzisiaj
  4. Koalakm

    Klimatyzacja nie chlodzi

    Czesc Wczoraj przestala chlodzic klima. Dziwne bo normalnie mozna ja wlaczyc (czyli AC ON i AC MAX sa aktywne) ale z nawiewow cieple powietrze... 2 bledy jak na zrzutach. Po skasowaniu nie wracaja. Sprawdzilem w pomiarach (jak na zrzutach) i na wylaczonej klimie cisnienie czynnika jest 4 bar a na wlaczonej 7,4. Czy to wartosci poprawne czy sa za niskie?
  5. Ok. Sprawdzę Dziękuję Ci za pomoc
  6. Dbałość o detale na najwyższym poziomie 😍 A tak ogólnie to pozdrawiam z 3 już autem po A4 🤣 wynalazek z EA288 EU6 pod maską... Czyli pełne eko gówno 🫣 I tak, tęsknię za A4, za jakością elementów, wyciszeniem, grubością blachy... To było naprawdę przyzwoite auto !!!
  7. Kolejne bajery do autek 🤪
  8. Witam, Ponieważ problem dotyczy również mojego samochodu mam kilka pytań do tych którzy coś wiedza o sprawie (np. ogarnęli temat samodzielnie). 1. Której anteny dotyczy problem ? Czy "rekina na dachu" czy tej w zderzaku? Do obejrzenia tego filmu byłem przekonany, że tej w zderzaku ale w filmie gość dobiera się do anteny dachowej. Więc która? 2. Serwisówka mówi o wymianie anteny i kabla połączeniowego. Antena PPP (patrz pkt pierwszy), ale kabel? Może wystarczy wymienić wtyczkę fakra łączącą z anteną i będzie po sprawie ? Pozdrawiam, Shandor
  9. Jakie błędy? Wrzuć pełny auto-scan.
  10. Wczoraj
  11. A pochwalisz się jak to zrobiłeś? Jakiś patent czy specjalne narzędzie?
  12. 320 mm. Pamiętaj, że klocki są mocowane na drut, nie na blaszkę jak w B7/C6/Exeo.
  13. Szkoda! Dalsze problemy po zmianie silnika?
  14. Na drugim zapłonie jest to samo. Kręci 4,5 sekund i tak jakoś ciężko ma zapalić. Więc wychodzi z tego, że to nie ten zawór. Wiesz co, próbowałem jak miałem drzwi kierowcy otwarte i zauważyłem, że po tym ciężkim odpaleniu zalatuje trochę zapach benzyny. Jest przez chwilę mocno wyczuwalny w kabinie.
  15. 219 lub 373 a jak nie to pompa walnięta, mając kluczyk przekręcony na zapłon i wyciągając i wkładając przekaźnik będzie słychać pompę paliwa(uważnie się wsluc**jąc), zdalnie tylko tyle mogę pomóc
  16. Przy próbie dobicia czynnika (z allegro) ciśnienie pokazuje w normie. Z klimy daję cały czas gorące powietrze i jak kolega podłączył VCDS okazało się, że niby zawór. Czy wymiana zaworu w 100% pomoże?
  17. Witam. Mam problem bo pewnie coś namodziłem. Podłączyłem kamerę cofania tak jak wyżej kolega - chin. Wykonałem kodowanie i cacy działa. Coś mnie tknęło po kilku godzinach i stwierdziłem, że usunę błędy. Po usunięciu błędów...d*p... podgląd z kamery cofania zniknął. Ponownie zakodowałem- sprawdziłem kodowania, reset jednostki i nie ma widoku z kamery. Co tu robić żeby znowy był obraz? Kodowania jakie zrobiłem Wykonałem kodowania: - moduł 19 - lista instalacji - 6C - moduł 5F - adaptacja - VPS_0x0B - aktywne - moduł 5F - VPS_0x0B_msg_bus - terminal 15 - moduł 09 - byte 35 - bit 4 - moduł 09 - byte 38 - bit 2 (byte 38 - nie było nic zaznaczone) Plus 6c sprawdziłem zaznaczone jest Bajt 4 bit 1
  18. Witam mam problem z 2.0tdi 16v 170km brd Edit wtryski+sterownik został zamontowane bre 16v 140km nic nie pomogło Ekologia off zaślepiony egr klapy wirowe off Turbo nowy rdzeń czujnik walka rozrzadu nowy (bez poprawy) Sterownik+wtryski wleciał bosch z bre 2.0tdi 16v 140km(brak poprawy) Wacumpompa po regeneracji Przeplywomierz nowy,panewki kpl wał walki rozrzadu glowica robiona z 15tys km temu klapy gaszenia druga,membrana odmy nowa, rozrzad ustawiony na blokadach na 0 byl przestawiany pod kompem nic nie dało Messenger_creation_D3246522-B0F1-4225-86AF-ECF4ABA51990.mp4 Messenger_creation_0B26775A-0F79-49D6-9DF2-771A68B67A00.mp4
  19. Zamawiałem z serwisu około 3 lata temu. Sam musisz oprawić. Przyślą w najdrobniejszych częściach. Niewdzięczna praca. Jeżeli rozmawiamy o kostkach przy cewkach. A... źle zrozumiałem... Spinki do wiązki dobierasz po fi otworu w który mają pasować. Wtedy pasują elegancko. Zazwyczaj jednorazowo. Są też takie pod odpowiednim otwór i na pasek zaciskowy. I to rozwiązanie bym Ci polecał. allegro.pl ALLEGRO.PL
  20. Cześć, W moim cabrio od kiedy go kupiłem pojawia się błąd EVAPu - P0441 nieprawidłowy przepływ. Zawor n80 jest wymieniony i cyka jak mu zapuszczę test z VCDS. Jak bak jest pełny to błąd nie wyskakuje nawet po przejechaniu więcej niż te 50km po których pojawia się zwykle MIL. Z historii auta wiem że poprzedni właściciel podłączył filtr paliwa jakoś na odwrót czy inaczej i długo dochodził do tego czemu auto nie chodzi dobrze. Podobno zostało to naprawione, ale może miało to jakiś wpływ na uszkodzenie czegoś :). Mam też nieodparte wrażenie że był bity z przodu z prawej strony - wniosek z tego że jedna lampa to xenon ta po lewej a prawa założona zwykła na h7 i na lampie ślady lakieru Teraz moje pytanie gdzie szukać dalej co powoduje problem?
  21. Witajcie, mam takie zaciski hamulcowe, najprawdopodobniej są one z A6 C5 lift aluminiowa zwrotnica. Jarzmo posiada numer 630 . Nie wiem czy są to zaciski pod tarcze 320 czy 340 ?
  22. Nie umiem robić ładnych zdjęć , nigdy nie znałem się na fotografii i na chatgbt też się nie znam. Dołożyłem dziś dokładkę przód i boczne od Piotra Peszek z naszej grupy, gładki zderzak i moim zdaniem 20 latek robi robotę . Niedługo przyda mu się jakaś polerka , mimo wszystko chyba samochód dostaje dożywocie . Obecnie przyszłe plany nie licząc air ride to : grill s4 , srebrne lusterka i nowa ramka dolnego grilla bo ni da się już spolerowac.
  23. Cześć, udało ci się to zrobić? Kupiłem radio i też planuje zrobić to co ty
  24. Uszkodzony zawór zwrotny w filtrze paliwa, przez co paliwo się cofa do baku. Ewentualnie może się próżnia robić w baku jeżeli kanał wentylacyjny jest zatkany.
  25. Nic tym płytkom nie ma, tak ktoś kiedyś zostawił na finalnym montażu.
  26. Są ok, na pewno lepsza jak ina.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...