Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Czyli wymiana wysprzęglika i będzie gitarka ?
  3. a nitro rozpuści troszkę te resztki folii ? Rozcieńczalnik działa na klej bo to już sprawdziłem, ale na to ciemne nie chcę
  4. Pro kit obniża o 30mm
  5. Witam, mam pytanie odnośnie audi a4 b7 w którym aktualnie mam założone Felgi z oponami 235/40/r19, chce założyć sprężyny eibach pro kit i mam pytanie czy na ten profil opony wejdą mi te sprężyny chcący obniżyć o jakieś -40mm. Proszę o porady.
  6. Dzisiaj
  7. Przewody od czego? W aucie masz kilometry przewodów.
  8. Mógłbym prosić o pomoc ?
  9. Właśnie zderzak nie jest stworzony z plastiku a mi chodzi o to że mi lakier z niego odszedł. Nie stać mnie aktualnie na lakiernika ,a jedyną moja opcja jest naklejenie jakiejś folii samodzielnie, lub jakaś naklejka na to miejsce. Przesyłam zdjęcie jak to wygląda
  10. Nie testowałem działanie rozcieńczalnika, ale zdejmowałem już resztki folii nitrem i rozpuszczalnikiem uniwersalnym
  11. myślisz że nitro ruszy to jak rozcieńczalnik lakierniczy nie dał rady ?
  12. Rozpuszczalnik w stylu nitro powinien dać radę. Bena ekstrakcyjna i aceton tego nie ruszy. Niestety ciężko zerwać ten syf. Jak chcesz próbować bez smrodu to możesz podgrzewać opalarką i drapać plastikową łapką, ale i tak mazy będzie trzeba doczyścić nitrem.
  13. Witam, mam problem bo zerwałem starą folie która już miejscami sama odchodziła i zostało po niej coś takiego, jak to usunąć bo wygląda to okropnie :/ To coś się wcale nie klei, tak jakby zaschnięty klej czy coś. Używałem już acetonu do paznokci, rozcieńczalnika lakierniczego i nic.
  14. To jest VCP. ODISem nie wgrasz europejskich zestawów danych do auta z USA.
  15. A jest jakaś duża różnica między zamiennikiem a oryginałem
  16. Tak, tylko to jest VCP? Mam tylko ODIS
  17. jeśli posiadasz starą/uszkodzoną to najrozsądniej jest oddanie dwumasy do regeneracji?..
  18. Miałem ostatnio to samo, dałem mechanikowi na wymianę uszczelek pokrywy zaworów, niby zmienił wszystkie oringi w pokrywie itp, a po 1000 km komunikat o minimalnym stanie oleju. Lało się gorzej niż wcześniej, a przed wymiana było tylko zapocone w około. Na zdjęciu widać jak ciekło właśnie spod tego dużego uszczelnienia wtrysku. Wina była może tego że dał stare śruby wtryskiwaczy, nie wiem. Poprawiłem to sam, dałem wszystko nowe i narazie jest ok.
  19. Masz może wiedzę gdzie ten czujnik się znajduje?
  20. U mnie właśnie też, i się zastanawiam czy może wtryskiwacze nie szwankują, już mi się też pomysły kończą, jak uda ci się rozwiązać problem daj znać pozdrawiam
  21. Witam wszystkich pasjonatów A4. Dzieki za przyjecie do klubu. Pozdrawiam wszystkich
  22. Podepne sie pod temat. Tez mam klekotanie w takim zakresie obrotow na zimnym w DEUA 2.0 tdi. Tylko ze u mnie to jest juz dardzo dardzo mocno slyszalne. W trakcie nagrzewania silnika cichnie. Po nagrzaniu tez klekota ale juz delikatnie. Udalo sie komus rozwiazac problem? Mam nagrane ale w formacie m4a i nie moge wstawic. Ale moge podeslac na maila jak ktos chce posluchac i moglby cos podpowiedziec gdzie szukac problemu. Przymierzam sie do wymiany kpl rozrzadu z paskiem pompy oleju to wtedy mozna by bylo zerknac skoro wszystko bedzie rozebrane.
  23. Wyczytałem również, że często przewody są już zmęczone życiem i dokłada się nowy i pomaga. Czy podpowiecie który to przewód i jaki dołożyć/wymienić na nowy ?
  24. Ktoś coś?
  25. Cześć. Mam pewien problem - wg. VIN potrzebuję dwumasy o numerach 415055608. Niedostępne nigdzie, nawet za gramanicą. 2.0TFSI BGB z multitronic. Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy to swap skrzyni na multitronic z innym numerem - jest to wykonalne ?
  26. Wysprzęglik ma swoje lata + po daniu w palnik, zwykłe sprzęgło skleja się z tarczą dociskową (dosłownie) stąd twardy pedał żeby to rozłączyć.
  27. Nic tym w Audi nie zdziałasz, za twarde plastiki.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...