Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Noo to widzę standardowo, u mnie też zaczęło się od usunięcia oznaczeń z klapy i zmiany znaczka na czarny 😂
  3. Już kiedyś pytałem ale może coś się zmieniło w MIB3 jeżeli chodzi o mapy satelitarne? Jest szansa to uruchomić czy nadal bez licencji online nie ma szans?
  4. Hahaha teraz Tomek na wydechy chyba będzie zbierał. Ale fakt, siadło mega i po jeździe komfort też git.
  5. To kodowanie już nie działa. Uruchomienie GE na chwilę obecną to płatna usługa oraz karta SIM z pakietem danych.
  6. Wszędzie gdzie szukam po numerze 06L109021N ---> 06L109021S tych wałków finalnie okazuje się że mają na wariatorze napisane 06J 109 088 J nawet Borsechunt B11319 gdy obejrzymy wariator tam ma 06J 109 088 J . Byłem w serwisie Audi i sprzedawca nie podał mi numeru wałka oznajmił że jest dostępny za 3400zł ale nie potwierdził że będzie to wałek z logo Audi a w rozmowie podszedłem go i wspomniałem mu że pewnie chodzi o wałek z końcówką 021H ( według ETKi mój samochód po Vinie powinien mieć wałek o numerze 06L 109 021H ) to skinął głową potwierdzając. Tak więc nie mam żadnej pewności że dostane wałek oryginalny Audi a być może to będzie wałek Borsechunt który to kosztuje poniżej 1000zł tak więc jak mam zapłacić 3400 to woła bym nie kupować kota w worku. Popytałem Chat GPT i ten twierdzi że wariatory o nr 06J 109 088 J są przeznaczone do Gen2 i nie będą idealnie pracowały z moim systemem zmiennych faz i stosowane były czasem do pierwszych modeli silnika Gen3 w ostatnich wersjach A4 B8 i może być tak że gdy założę taki wałek to będę miał dokładnie takie same objawy jakie mam teraz tj niestabilne wolne obroty, delikatne pływanie kąta wałka ssącego 4,5 - 5,4 przy zadanym 5 stopni oraz pływający kąt zapłonu od 2 do 20 stopni. Jeśli ktoś ma wiedzę w tym temacie bardzo proszę o rozwianie moich obaw i wyjaśnienie mi tej sprawy. Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie
  7. Dzisiaj
  8. Są różne średnice, nie da się pomylić końcówek z maszyny..
  9. Hugo

    B8 TrOOOOp

    Z tego co pamiętam dostęp jest tylko do skrajnych czujników i są się to zrobić bez demontażu zderzaka
  10. NelsonPL

    B8 TrOOOOp

    Nie ma takiej możliwości.....
  11. Problemem okazał się napinacz łańcucha... sprawa załatwiona za 1500zł.
  12. Jeśli sam sobie uzupełniasz czynnik to tak
  13. Witajcie! Pytanie czy mogę prosić o instrukcję wyłączenia HMI oraz pytanie czy Google Earth dalej działa bez HMI i do tego wystarczy tylko karta sim? Dziękuję!
  14. Witam. Podpowie mi ktoś czy można i jeżeli tak to gdzie mogę się wpiąć dymiarka, aby sprawdzić szczelność układu. Niestety nie mam możliwości podpięcia kompresora powietrza ( bo go nie mam) a 200 zł to chyba lekka przesada za sprawdzenie. Kolejne pytanko brzmi, czynnik nabijamy do zaworu niskiego ciśnienia przy podszybiu?
  15. Czyli klimatyzację nabijamy do tego zaworku przy wężu nr 2?
  16. Witam. U mnie było podobnie okazało się że jest tylko 300 gram czynnika. po uzupełnieniu wszystko wróciło do normy.
  17. Nie pokaże
  18. marky2552

    B8 TrOOOOp

    czy czujnik parkowania tył w sedanie B8 Lift wymienię bez zdejmowania zderzaka ?
  19. Dzięki, a co z wałkiem 06J 109 088 J , widzę taki na portalu aukcyjnym i sprzedawca zapewnia że to to samo, poszperałem i na chińskim portalu właśnie takie mają i tam też niby podają że się nada do mojego silnika. Jest jeszcze Borsechung B11319 który ponoć też pasuje i w takiej sytuacji wolał bym chyba tego niż chińskie wynalazki, ktoś ma z tym jakieś doświadczenia?
  20. A to by błędu nie pokazało?
  21. @Muskel1Cześć, orientujesz się może czy w naszej skodzie jest możliwość odpalenia AA po BT? Ułatwi to trochę życie przy krótkich przejazdach
  22. Dzień dobey, czy orientuje się ktoś czy sa oryginalne bagnety do sprawdzenia poziomu oleju? VIN: WAUZZZF56JA068817 MMI pokazuje raz max za chwile między min/max chciałbym to fizycznie sprawdzić
  23. Da radę bez, wystarczą wysokie kobyłki. Co do śrub, mi się nie urwały ale warto kupić i tak pełny zestaw nowych śrub, tylko dobrze sprawdzić czy są te same długości i rozmiary, w etkach bardzo często są błędnie podane numery, lub niektóre elementy mimo różnej konstrukcji, mają te same ID. Przy takiej robocie warto kupić cały, gotowy zestaw tulei, jest z Meyle dostępny, lub z poliuretanu, też są gotowe zestawy. Sanki też warto dać do pomalowania w proszek, o ile rdza ich nie zjadła. Zaskoczyć może ilość rudej pod bakiem i w nadkolach, przygotuj się finansowo na zaprawki.
  24. Klimatyzacja A4 B7.pdf
  25. Tak bo inne nie obsługują alarmu. Przy nogach pasażera sprawdź kostki bo tam idą sygnały od otwarcia drzwi
  26. Hvar, było minęło. Znowu rok czekania
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...