Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Rzuć okiem na ten wątek. Podobny problem. https://a4-klub.pl/topic/504273-problem-z-dokończeniem-procedury-dopalania-dpf-po-jego-regeneracji-w-audi-a4-b8-20-tdi/#comment-5816584
  3. Wkładka helicoil trzyma lepiej niż oryginalny gwint w aluminium bo go nie zatrzesz, sprężynka jest ze specjalnej stali
  4. Cześć. Też mi ciekło z tych uszczelek w poprzednim 3.0TDI właśnie po wymianie podkładek pod wtryskami, pamiętam, że sporo oleju zbierało się w tym korytku. Wymieniłem całą pokrywę zaworów razem z uszczelnieniami i problem ustąpił.
  5. Witam serdecznie szanowne grono, moje pytanie brzmi czy mogę bez żadnych problemów założyć inny alternator. Obecnie mam 06b903016ae o mocy 120A. Znalazłem ofertę kupna 06B903016AB 140A bądź 06d903016 150A. Nadmienię, że posiadam audi a4b7 2.0 alt w wersji avant natomiast tamte są zdaję się od silników tfsi i tu rodzi się pytanie czy będą pasowały mocowania i czy może być większy amperasz. Proszę o wszelkie sugestię i ewentualnie podpowiedź, który z tych dwóch będzie lepszym wyborem jeśli naturalnie można zastosować inny nie zmieniając przy tym aku itd. Dziękuję za wszelkie sugetie
  6. w moim przypadku zapchany na amen był intercoller, chłodnica egr nie była tragiczna, egr tez względny (widziałem tylko zdjęcia i ile mogę to wierzę na słowo mechanikowi bo to dobry znajomy ). Wleciał nowy IC a chłodniczka podobno wyczyszczona. Pozostaje jedynie ten czujnik. Muszę z mechanikiem to osobiście sprawdzić bo teraz nie daje mi to spokoju.
  7. Warto sprawdzić parametry czujników i ewentualnie wymienić tak ja kolega @Tomnikwyżej napisał. Cała chłodnica była zapchana na amen.
  8. Będziemy sprawdzać paramenty podczas wypalania. Wymiana czujnika jest mniej problematyczna niż całej chłodnicy Ogólnie chłodniczka była wyciągnięta i czyszczona. Jaki element sprawia tam problem, że należy ją wymieniać całą?
  9. Tu podobna sytuacja z odczytami czujnika nr 1 https://a4-klub.pl/topic/504800-czujnik-temperatury-spalin-w-audi-a4-b8-20-tdi/#comment-5816522
  10. Tak czujniki działają, w któryś dzień podłączę komputer i zobaczę czy coś wykaże
  11. OK. Ale ja chciałbym wiedzieć "warum" przy słabym lub braku przepływu przez chłodnicę spalin układu EGR ta temperatura jest tak niska... (patrz mój poprzedni wpis, który edytowałem).
  12. Cześć, Czy ma ktoś może jakieś dojścia do ASO Skody Carsed Autoryzowany Salon i Serwis 05-300 Stojadła, ul. Warszawska 84 Mam upatrzoną u nich uzywaną Skodę Octavię, i tak się zastanawiam czy byłby ktoś kto mógłby podpytać z pierwszej ręki o autko. Prośba o priv gdyby ktoś mógłby pomóc w tym temacie. Pozdrawiam Andrzej
  13. Dzisiaj
  14. Miałem ostatnio u mnie A6 z CNHA kolegi (z resztą kolejne CNHA). Ta sama sytuacja. Na pierwszey ogień poszły czjniki RC, czujniki temp. do wymiany, bo było podobnie. Niestety było worst case, co w sumie już przypuszczaliśmy, ale człowiek zawsze ma odrobinę nadziei. Chłodnica EGR była do wymiany.
  15. Dla potomnych: Kupiłem sobie suba z Bang Olufsen oryginał, wszystko pasuje elegancko, wtyczka również ta sama. Sama zmiana suba polepszyła jakość niskich tonów, nie gra zbyt głośno, ale zdecydowanie lepiej niż sub ASS. Do tego w jednostce zmieniłem kodowanie (znalazłem na forum: ) i po tym zabiegu gra jeszcze lepiej. Moim zdaniem warto zmianić suba na BAO - tym bardziej, że na Allegro można znaleźć już od 150zł za suba.
  16. Kol. Muskel prawdopodobnie ma rację, podał przyczynę. Choć na pierwszy rzut oka na dane, można by przyjąć wadliwe działający czujnik temperatury nr 1. Trzeba przeanalizować dlaczego w punkcie czujnika nr 1 przy ewentualnie zablokowanej chłodnicy spalin układu EGR, panuje tak niska temperatura. To dla mnie dość dziwne... Ja raczej wskazałbym zablokowany zawór EGR, który niezamknięty/niedomknięty dopuszcza spaliny do dolotu. Podczas procesu regen. zawór ten powinien być szczelnie zamknięty. Do cylindrów dostaje się wtedy samo powietrze, a resztka tlenu po procesie spalania w nim zawartego, pozwala na utlenianie paliwa z "powtrysków", czyli dalej zwiększenia temperatury, która konieczna jest do spalenia sadzy w DPF w procesie regeneracji. Wskazania czujników temp. na wydechu sprawdzaj po wystudzeniu układu wydechowego. Wszystkie z nich powinny wskazywać w miarę tożsamą wartość.
  17. Ogarnięte i zmienione w profilu @xXPiotrekXx19
  18. Prezes @Hugo z pewnością doda kod silnika jak zapytasz Wtryskiwacz siedzi dostępny na katalizatorze w komorze silnika. Po demontażu należy założyć nową obejmę i uszczelkę zanim ponownie zamontujesz.
  19. Dokladnie. Jednak nadal jak otwieram garaż to cieszy jego widok.
  20. Osłony słupków przednich Zobacz ogłoszenie Kupię lewą i prawą osłonę słupka przedniej szyby do 1998r. Mogą być do renowacji bo będę oklejał na nowo. Ważne aby była cała z wszystkimi mocowaniami. Użytkownik krzysztof_waldi Data 06/09/25 Cena Kategoria A4 B5  
  21. Pozostały czas: 29 dni i 22 godziny

    • Kupię
    • Używany

    Kupię lewą i prawą osłonę słupka przedniej szyby do 1998r. Mogą być do renowacji bo będę oklejał na nowo. Ważne aby była cała z wszystkimi mocowaniami.

    Do ustalenia

  22. Silnik jaki u mnie się znajduje to CZZA ultra 218 km . Nie mogłem wprowadzić poprawnego gdyż takiego nie było dostępnego ale zaraz się jeszcze upewnię .
  23. Może głupie pytanie mam rns e w swoim audi i kiedyś zamontowany oryginalny tuner tv a do niego pod AV był wpiedty cyfrowy tuner tv i wiem że działało. Długo teraz nie używałem i gdy wchodzę w CD/tv pojawia mi się opcja tv, ale czarny obraz a na liczniku wyświetla losowy Ch29 np. jak przeskoczyć w rnse na wejście AV?
  24. Trzeba wgrać parameteryzację EU do sterownika komfortu.
  25. Ważne, że loto jak dzik i cieszy papę.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...