JUZIU Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Panowie mam pytanko odnośnie hamowni tzn. Czemu na dynomecie (drogowej) nie ma nigdy żadnych górek ani dołków tylko ładne linie szczególnie jeśli chodzi o Nm a na obciazeniowce przeważnie jakiś dołek w Nm pojawi sie? I czy na drogowej to jest podawana moc na silniku czy według jakiejś normy?
JacaTouran Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 A co tu porównywać hamownie na kło , która pokazuje to co chcemy a nie to co jest ... Kwestia wpisania parametrów...
jacek70 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Poza tym kreskami się nie jeździ. A co do wykresu to piszą tak aby klient był zadowolony , bo przecież płaci.
ciahciah Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 hamownia która jest mało dokładna nadaje się tylko do pomiaru Nm i km, a nie do strojenia, na maha Nm wyjdzie pofalowany jak flaga na wietrze i widać co jest do skorygowania, każde nie stabilne zachowanie turbiny widać jak na dłoni
gregor10 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Pewnie wielu ciekawi jak wygląda Porownanie pomiarów tego samego auta na Dynomecie i MAHA Hamownia DYNOMET VS MAHA241KM LPG258.1KM PB258.3KM LPG
ciahciah Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 jakie próbkowanie na sekundę ma DYNOMET? ile pomiarów robi na sekundę? no bo maha 20 pomiarów, ja mam własnego pomysłu sprzęt za 0zł ze skromnym próbkowaniem 5/s i wychodzi to samo co na maha, tak samo jest pofalowany wykres i moc i Nm wychodzi taki sam, no ale podstawa to wszystko ustawić jak należy w oprogramowaniu, pewnie tu jest pies pogrzebany
Daron7 Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) jakie próbkowanie na sekundę ma DYNOMET? 10/s, a wykresy są gładkie bo ustawia się większe odstępy między odczytami (oczywiście pofalowany wykres na dynomecie to nie problem). Dynomet pokazuje tak jak chce stroiciel. Ustawi dobrze to i pokaże dobrze. Zawyży/zaniży wynik to kwestia zmiany wagi, przełożeń bądź ciśnienia/temp. Edytowane 27 Maja 2015 przez Daron7
Galetto Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 Czemu na dynomecie (drogowej) nie ma nigdy żadnych górek ani dołków tylko ładne linie szczególnie jeśli chodzi o Nm a na obciazeniowce przeważnie jakiś dołek w Nm pojawi sie? Dynometa łatwiej się wygładza i z tąd zawsze równiutkie kreski. Obciążeniówkę też nie problem wygładzić, ale trzeba się bardziej postarać. Nie ma regóły na każdej hamowni można przyciąć. Wszystko zależy od rzetelnosci operatora. Co z tego, że ktoś dysponuje Maha jak broń Boże nie pozwoli nikomu nawet logów zamieścić oficjalnie. Jak widać w poście 5 Hamownia DYNOMET VS MAHA kreski z maha całkiem równe. Więc nie wiem skąd Twoje pytanie. Poszarpane kreski to nie standard tylko niedokładnosć strojącego. Jak ktoś robi wykres swojej pracy to będzie siedział aż mu wyjdą równiutkie kreski bo wiadomo potem wykres w sieć i reklama, ale najlepiej się hamuje auto robione u konkurnncji. Wtedy to mogą być i fale dunaju. Na koniec dla rozluźnienia atmosfery luknijcie wykresik z obciążeniówki (wcale nie poszarpany), a do tego mega wynik
gregor10 Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 Czemu na dynomecie (drogowej) nie ma nigdy żadnych górek ani dołków tylko ładne linie szczególnie jeśli chodzi o Nm a na obciazeniowce przeważnie jakiś dołek w Nm pojawi sie? Dynometa łatwiej się wygładza i z tąd zawsze równiutkie kreski. Obciążeniówkę też nie problem wygładzić, ale trzeba się bardziej postarać. Nie ma regóły na każdej hamowni można przyciąć. Wszystko zależy od rzetelnosci operatora. Co z tego, że ktoś dysponuje Maha jak broń Boże nie pozwoli nikomu nawet logów zamieścić oficjalnie. Jak widać w poście 5 Hamownia DYNOMET VS MAHA kreski z maha całkiem równe. Więc nie wiem skąd Twoje pytanie. Poszarpane kreski to nie standard tylko niedokładnosć strojącego. Jak ktoś robi wykres swojej pracy to będzie siedział aż mu wyjdą równiutkie kreski bo wiadomo potem wykres w sieć i reklama, ale najlepiej się hamuje auto robione u konkurnncji. Wtedy to mogą być i fale dunaju. Na koniec dla rozluźnienia atmosfery luknijcie wykresik z obciążeniówki (wcale nie poszarpany), a do tego mega wynik Dzieki za slowo uznania, wynik jest mega to wiadomo, kreski rowniutkie, sam PAT powiedzial oficjalnie - Szacunek dla takiego wyniku 258KM na k03s
QaDo Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Bardzo dobry temat i odpowiedzi. W końcu jawnie i jasno powiedziano na czym to polega. Taka prawda. Wszystko zależy od próbkowania. Hamownia jest świetnym sprzętem diagnostycznym, również bardzo pomocna przy projektach Stage2+ gdzie rzeczywiście na dopieszczenie trzeba poświęcić sporo czasu. W takim zdaniu dynometa na koło całkowicie bym sobie darował, jeśli chodzi o podstawowy pomiar może byc jeśli trzymamy się zasad i wpisane parametry są zgodne z faktycznymi
gregor10 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Bardzo dobry temat i odpowiedzi. W końcu jawnie i jasno powiedziano na czym to polega. Taka prawda. Wszystko zależy od próbkowania. Hamownia jest świetnym sprzętem diagnostycznym, również bardzo pomocna przy projektach Stage2+ gdzie rzeczywiście na dopieszczenie trzeba poświęcić sporo czasu. W takim zdaniu dynometa na koło całkowicie bym sobie darował, jeśli chodzi o podstawowy pomiar może byc jeśli trzymamy się zasad i wpisane parametry są zgodne z faktycznymi Dokladnie ,tak. Dlatego wszystkie moje projekty mają dopracowany soft , i nawet restrykcyjny pomiar bez użycia wygładzania na maha pokazuje że kreski są równe, a parametry mocy i momenty przekraczają zadeklarowane wartości na moich wykresach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się