Skocz do zawartości

Ranking

  1. piotrsob1

    piotrsob1

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      7364


  2. jaguaro

    jaguaro

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      452


  3. qruku

    qruku

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      123


  4. KarrisSan

    KarrisSan

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      0


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/23/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zajrzyj do wnętrza obudowy kompa ( z lewej strony na podszybiu ) czy ECU i reszta zamontowanej tam elektryki nie pływa w wodzie . Typowa usterka w tym aucie po zatkaniu odpływów z podszybia
    1 punkt
  2. Cześć, Mam na imię Krzysztof i od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B7. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
    1 punkt
  3. Nic dodać. Kaju jak napisze to pozamiata temat[emoji1] Chłop ma łeb na karku[emoji106] Swoją droga zbieram się z przyjazdem do Ciebie od maja[emoji23] Tapnięte z iPhone
    1 punkt
  4. Ciekawy temacik w sumie miejscami to nawet dwa tematy w jednym. Fajnie dłubnięta ta Twoja furka. Szacun za zakres osobiście włożonej pracy Powodzenia w dalszym modzeniu. Pozdro
    1 punkt
  5. Dlatego jak będę kupował kiedyś nowe auto to kupię takie co można w nim spać ze wspomnianym 9mm pistolecikiem i gościa który spróbują to podjebac zastrzele
    1 punkt
  6. U Michała podejrzewamy nieszczelną chłodnicę spalin, przemawiają za tym ubytki płynu chłodzącego , które występowały przed wymianą silnika jak i teraz. Jak ją wyłączy z obiegu chłodzenia to się wszystko wyjaśni
    1 punkt
  7. dlatego lepiej logi zrobic i wyjdzie czy jest za duze czy za male doładowanie
    1 punkt
  8. 575 wskazuje na przeładowanie, wałkowane miliony razy i wystarczy minuta szukania. Kilka tematów niżej pisałem o tym. Przyczyny: - nieszczelny układ podciśnienia - N75 - zapieczone kierownice turbiny - przepływka - nieszczelna zatarta/gruszka turbiny -> kupujesz strzykawkę "setkę" czyli 100ml w aptece za 3-4 złociszcze i podpinasz pod wężyk gruchy, następnie zaciągasz strzykawką i sprawdzasz szczelność gruszki a także jej pracę. Najczęstszymi powodami przeładowania to nieszczelność w układzie podciśnienia oraz zapieczone kierownice turbiny. Wysłane z OP3T
    1 punkt
  9. Immo to najmniejszy problem w tym wszystkim akurat
    1 punkt
  10. Tak, bo pozostaje jeszcze sterownik silnika
    1 punkt
  11. Nie tylko. Zapłony mogą wypadać przy nieszczelności dolotu lub złego działania ezektora
    1 punkt
  12. Boja sie bo nie potrafia znalezc górnego połozenia dzwigienki a tak naprawde to nie trzeba do tego zadnego czujnika zegarowego jak podaje serwisowka bo dzwigienka stoi w miejscu przez 70st obrotu wału i spokojnie mozna zrobic to na "oko"[emoji6] no cheba ze masz pingle jak denka od jabola[emoji23] Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  13. Dlaczego wszyscy się tak boją tej regulacji PD ? To jedna z najłatwiejszej rzeczy w całej tej procedurze, bierzesz imbus i wkładasz, kręcisz palcem wskazującym i w pewnym momencie samo się zatrzymuje (to jest ten wyczuwalny opór) i cofasz o 180, czyli pół obrotu... Takie dokręcanie dźwigienek pod naprężeniem na pompki to nie jest raczej dobre rozwiązanie... Wysłane z Xiaomi Mi 4 LTE przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  14. Ja też!, ale nauka nie idzie w las Zaślepkę już mam i jestem umówiony na przyszły tydzień z robotą i przy okazji usuwam klapki plastikowe z kolektorów!!! Za jednym machem dwa problemy
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...