Zajrzyj do wnętrza obudowy kompa ( z lewej strony na podszybiu ) czy ECU i reszta zamontowanej tam elektryki nie pływa w wodzie .
Typowa usterka w tym aucie po zatkaniu odpływów z podszybia
Nic dodać. Kaju jak napisze to pozamiata temat[emoji1] Chłop ma łeb na karku[emoji106] Swoją droga zbieram się z przyjazdem do Ciebie od maja[emoji23] Tapnięte z iPhone
Ciekawy temacik w sumie miejscami to nawet dwa tematy w jednym.
Fajnie dłubnięta ta Twoja furka. Szacun za zakres osobiście włożonej pracy
Powodzenia w dalszym modzeniu. Pozdro
Dlatego jak będę kupował kiedyś nowe auto to kupię takie co można w nim spać ze wspomnianym 9mm pistolecikiem i gościa który spróbują to podjebac zastrzele
U Michała podejrzewamy nieszczelną chłodnicę spalin, przemawiają za tym ubytki płynu chłodzącego , które występowały przed wymianą silnika jak i teraz.
Jak ją wyłączy z obiegu chłodzenia to się wszystko wyjaśni
575 wskazuje na przeładowanie, wałkowane miliony razy i wystarczy minuta szukania. Kilka tematów niżej pisałem o tym. Przyczyny: - nieszczelny układ podciśnienia - N75 - zapieczone kierownice turbiny - przepływka - nieszczelna zatarta/gruszka turbiny -> kupujesz strzykawkę "setkę" czyli 100ml w aptece za 3-4 złociszcze i podpinasz pod wężyk gruchy, następnie zaciągasz strzykawką i sprawdzasz szczelność gruszki a także jej pracę. Najczęstszymi powodami przeładowania to nieszczelność w układzie podciśnienia oraz zapieczone kierownice turbiny. Wysłane z OP3T
Boja sie bo nie potrafia znalezc górnego połozenia dzwigienki a tak naprawde to nie trzeba do tego zadnego czujnika zegarowego jak podaje serwisowka bo dzwigienka stoi w miejscu przez 70st obrotu wału i spokojnie mozna zrobic to na "oko"[emoji6] no cheba ze masz pingle jak denka od jabola[emoji23] Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Dlaczego wszyscy się tak boją tej regulacji PD ? To jedna z najłatwiejszej rzeczy w całej tej procedurze, bierzesz imbus i wkładasz, kręcisz palcem wskazującym i w pewnym momencie samo się zatrzymuje (to jest ten wyczuwalny opór) i cofasz o 180, czyli pół obrotu... Takie dokręcanie dźwigienek pod naprężeniem na pompki to nie jest raczej dobre rozwiązanie... Wysłane z Xiaomi Mi 4 LTE przy użyciu Tapatalka
Ja też!, ale nauka nie idzie w las
Zaślepkę już mam i jestem umówiony na przyszły tydzień z robotą i przy okazji usuwam klapki plastikowe z kolektorów!!!
Za jednym machem dwa problemy