Skocz do zawartości

Ranking

  1. nex

    nex

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      729


  2. nik23

    nik23

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      721


  3. afroo.

    afroo.

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1579


  4. misiek95

    misiek95

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1893


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/28/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. Im cieplejszy silnik tym głośniejsze stukanie? Może szklanka cisnienie oleju sprawdz tez
    1 punkt
  2. 1 punkt
  3. Super czyta sie Twoj temat. Duzo zdjec, konkretow. Mozna wiele sie nauczyc od Ciebie. Trzymaj tak dalej:-)
    1 punkt
  4. Z jednej strony podłamująca wiadomość, ale z drugiej sprawa wyjaśniona. Jeżeli z katem dalej dymi to nie ma już wątpliwości że turbina jest do d*py . Dla 100% pewności sprawdź jeszcze czy dymi teraz też z odkręconym korkiem wlewu oleju ( połóż na wlewie szmatę by nie zachlapało motorówki ). Jeżeli z odkręconym wlewem dalej będzie kopcić to na bank jest to wina turbiny i ze spokojem możesz ją reklamować. Nie wiem z jakich gratów Ci ją poskładali , ale z tego co widać to jakieś badziewie było. Garrett jak i KKK od kilkunastu lat już nie udostępniają oryginalnych części do napraw turbosprężarek, wszystko na czym regeneracja się opiera to lepsze lub gorsze podróbki z Chin lub państw ościennych. Co do katalizatora to nie jest DPF i nie tak łatwo go zapchać, jak co jakiś czas go przez parę minut przegonisz z prędkością autostradową to będzie jeździł nawet z tą turbiną i nic się zatkać nie powinno. P.S. Jakbyś miał problem z reklamacją ( chodzi o wytłumaczenie w jaki sposób sprawdziliśmy że to wina turbiny ) to jestem skłonny pojechać z tobą do firmy która regenerację robiła i im to po kolei wytłumaczę ....
    1 punkt
  5. Przychylam się do zdania przedmówcy - jak czytam tę historię to od razu widać że te cymbały w warsztacie nie mają o tym bladego pojęcia.
    1 punkt
  6. Zabierz auto od tych partaczy i jedź do kogoś normalnego. i nie waż im się płacić!
    1 punkt
  7. Z tego co mi wiadomo wałek niema wpływu na zapowietrzanie układu. Zależnie czy samochód ci odpala na chwile i potem gasnie i niechce długo zapalić czy odrazu jak jest mróz to trzeba długo kręcić to albo problem z pompką w baku,z zaworem zwrotnym, pompą tandemową, czujnikiem temperatury bądź dawką startową paliwa aż po uszczelnienia na pompkach i ściekające paliwo z szyny. Może problem leżeć też w samych pompowtryskiwaczach.
    1 punkt
  8. Rozkrecasz plastiki w środku, wyciagasz radio, konsole, fotele, dywan. Sciagasz boczki, wymieniasz głośniki. Starą wiazke zastepujesz nową i finito. Można powiedzieć że pasuje p&p całkiem przyjemna robota jak wszystko dobrze idzie
    1 punkt
  9. wporzadku angelo77, ale u mnie miala tak duzy luz ze przycinala sie i nie domykala co bylo spowodowane brakiem doladowania
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...