Witam,
Po A6 C5 97' 2.4 V6
(na zdjęciu), przyszedł czas na coś młodszego :-)
Wybór padł na B7 2.0TFSI - początkowo myślałem nad 3.0TDI, jednak zrezygnowałem i zostałem przy benzynce - z racji małych przebiegów rocznych
Auto kupione od znajomego - który też mocno dopieszczał i dbał o autko ;-)
Szczególnie szukałem Audi 2.0TFSI w Quattro, manualu, dużą navi i 3-ramienna kierownicą - akurat ten egzemplarz spełnia moje wymogi a nawet posiada kilka dodatków więcej - co oczywiście cieszy
Może coś więcej:
Rok produkcji: 02.2005r
Silnik: BGB 2.0TFSI 260KM 368Nm
Skrzynia: 6-stopniowa manualna
Przebieg: 255 912 na dzień 13-02-2018
ABS, ESP
Klimatyzacja 2-strefowa
Radyjko RNS-E
Zmieniarka w schowku
4x el. szyby
el. grzane lusterka
Fotochromatyczne lusterko wewnętrzne
Wielofunkcyjna trójramienna kierownica skórzana pikowana
FIS z kolorowym wyświetlaczem
Tempomat
Coming/Leaving Home
Zestaw głośnomówiący
Regulacja kierownicy 3-ramiennej multifunkcyjnej
Centralny zamek
6x air bag
Servotronic
Parktronic tył
Bixenon + spryskiwacze + samopoziomowanie + DRL + funkacja Auto
Fotele "sportowe" + regulacja lędźwi
Poniżej kilka fotek na szybko :-)
Jak widać jakieś mody zostały już wprowadzone m.in.:
- program 260KM 368Nm
- listwy drzwi zew S-line
- tylny zderzak S-line
- Wydech - przelot + downpipe + końcówki ozdobne
- Gwint AP
- Koła: Lato 19" / Zima 17"
- Dokładka z Cupry
Z mechaniki:
- nowa pompa wspomagania
- wymieniony magiel na używkę (120kkm przelotu)
- wymieniony fazator itp
- wymieniona DVka
- zrobiony rozrząd
- wymienione wahacze na nowy zestaw Febi
- akumulator nowy
A teraz ... może trochę moich planów:
- Fotele Recaro
- Dokończyć pakiet "S" zewnętrznego
- czarna podsufitka itp
- RNS-E w J. Polskim
- wygłuszenie bagażnika
- wycieraczka z Q5
- z czasem może moc na 300+
I to w sumie byłoby na tyle :-)
Miłego dnia