Skocz do zawartości

Ranking

  1. misiek95

    misiek95

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      1893


  2. WydRos

    WydRos

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      80


  3. rade

    rade

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      378


  4. chudineze

    chudineze

    Moderator


    • Punkty

      1

    • Postów

      1791


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/20/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Góra zderzaka tylnego zespawana z dołem i do tego dołożony dyfuzor z B7? Też myślałem nad takim rozwiązaniem u siebie (mam kod lakieru LX7Z) i muszę przyznać, że bardzo dobrze to wygląda Dobra alternatywa dla kosmicznie drogiego zderzaka z S4 Mody w dobrym kierunku, tak trzymać
    1 punkt
  2. L były do 10.2012 a BD były od 10.2012 w tym samym kolorze takze jeśli taniej to bierz BD, mniej wyjeżdżone
    1 punkt
  3. Górny wahacz, dolny wahacz, stabilizator są takie same. Hamulce to samo. Sanki i zwrotnice inne
    1 punkt
  4. Tak ,jak kolega wyżejAle akurat mam oba 1,8T w BEX i 3,0 i coś już mogę powiedzieć.Zadbany ASN da ci radość z jazdy,ale jak trafisz padło,to kilka ładnych tysi poleci.Jak ok sama startówka 2500 z rozrządem czyli koło 1000 więcej niż w 1,8.Poszukać byś musiał kogoś,kto ten rozrząd dobrze ustawi.Mało takich jest.2 cewki,świece więcej itd.Pali do 2 litrów więcej od 1,8 przy podobnej jeździe.OC 150 zł drożej w moim przypadku.Jak jest w porządku z nim wszystko,to jeździ wyraźnie lepiej od BEX serii.Napewno przy podobnych kierowcach i umiejętnościach 1,8T go nie dojdzie.Musisz dobrze sprawdzić.Rozgrzać te auto dobrze.Pojeździć.Bez kompa nie podchodź.Wszelkie checki,jak się zapalą,albo błędy z wypadaniem zapłonów,mogą świadczyć o padających katach.To częsta przypadłość 3,0.Nawet wycinając je i wyprogramowując,jeśli nie zmieniasz na nowe,to też kikaset zeta leci.Na pewno ogólna eksploatacja w kosztach na korzyść 1,8T,ale nie jest to reguła,bo możesz np.do 3,0 lać tylko paliwo,a 1,8T może się sypać.Jeśli te auto,jak mówisz jest warte zainteresowania,to sprawdzaj i kupuj.Jeśli było na bieżąco serwisowane i dobrze.Wszystko wymieniane na czas,to też ci posłuży nie gorzej niż 1,8T.Niestety większość jest dojechanych też i zaniedbywanych,co powoduje właśnie,że panuje opinia 3,0 parch,awaryjny,katy,pękające bloki itd.Nic nie dzieje się bez przyczyny.Albo sprawdzisz dobrze i auto warte-kupisz,albo źle trafisz i będziesz w gronie tych,co na słowo ASN 3,0 dostają szału.Ja trochę w mojego zainwestować musiałem po kupnie,ale po krótkim czasie użytkowania stwierdzam,że wolę V6 mimo jego słabości.Oczywiście 1,8 T lepszy,bo można go dłubać i objeżdża 3,0 bla bla.I co z tego?Zawsze się znajdzie ktoś szybszy,sprytniejszy,co byś nie miał pod maską itd.Nie o to chodzi.Jeśli szukasz auta,które od razu ma fajnie jeździć,bez dodatkowych inwestycji w moc,to zdrowe 3,0 ASN na pewno takim jest.Lepiej kupić zadbanego,sprawdzonego 3,0 niż na siłę szukać 1,8t,a potem też ładować w niego kasę.Jeśli ten egzemplarz naprawdę okazałby się ok,to się nawet nie zastanawiaj i kupuj.Dobre ASN tez długo nie czekają na nabywców
    1 punkt
  5. Szkoda no, ale czasami coś wypada niespodzianie
    1 punkt
  6. nie smog, tylko smok - czyli ssak olejowy smog to jest w powietrzu
    1 punkt
  7. A więc tak to wyglądało: Wszystko musiałem rozkręcić, zedrzeć do gołego metalu i pomalować Rozrusznik przeserwisowany A tutaj już demolka Tak rozwiązałem temat wysokości tyłu Do tyłu i do przodu stabilizator S4 Jarzma i zaciski pomalowane, tarcze odświeżone. Klocki poszły TRW. W przegubach uzupełniłem smar Taka oliwa poszła do dyfra Takie tulejki musialem dokupić, bo gdzieś mi zagineły w akcji Tarcza kevlar z maklandu, docisk cofnięty i przetoczony bo był delikatny stożek. Dwumas używany ten który zdjąłem z b6. Zdjęcia ze spawania gdzieś mi wypadły, nie moge znaleźć. Ogólnie prosta sprawa- skręciłem podpore z wałem, wał przykręciłem do skrzyni i dyfra i miejsca mocowań same sie wyznaczyły. Zaspawane w otworkach tam gdzie oryginalnie były zgrzewy. Jedynie z wykładziną w środku miałem problem bo za mało ją odsunąłem i sie troche przysmażyła. Wydech w całości z b6q. Katalizator został na miejscu, ale przed montażem go umyłem. Tak, normalnie środkiem do mycia silników i wodą gorącą Przy okazji wpadło 2 din do środka. Kosz radio i klimatronik kupione, reszta rzeźbiona. Do tego gałka s line Do podpięcia został mi drugi pływak do licznika. Teraz pokazuje ciagle rezerwe Testy na śniegu jak widać już były. Czekam teraz na końcówki wydechu- będą ultery 90mm. Dokładka jest srebrna bo taką kupiłem... nie wiem czy tak zostawić czy dać w kolor nadwozia. Została mi jeszcze do ustawienia zbieżność i wymiana zacisków, klocków przód. To też była część planu ale nie miałem już czasu ogarnąć za jednym razem
    1 punkt
  8. 70zl orginal. Dziala jak nalezy i chyba jest poprawiony albo nowszy bo troszke inna budowe ma.
    1 punkt
  9. Jak się ogarnę to coś dodam Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  10. Witaj! Fajna sztuka! Masz co do niej wrzucać Jakie masz plany? Ramki fajne, ale te lepsze
    1 punkt
  11. Możliwe że twój wałek rozrządu jest już przytarty i nie ogarnia dawek do wypalania, wtedy dpf bardzo szybko się zasyfia. Co powinieneś zrobić. Sprawdź stopień zużycia wałka rozrządu, zmierz wysokość krzywek, szczególnie na pompkach. Przypuszczam że mniejsze od nowego wałka wałka. Jeżeli uporasz się z wałkiem możesz próbować wypłukać dpf. Są dwie metody. Wyciągasz dpf i wysyłasz do firmy która zajmuje się regeneracją albo jedziesz autem do magików którzy robią to na aucie. Pierwsza metoda bardziej skuteczna. Koszty. Pierwsza metoda ok 500zł druga 300. Po zabiegu auto pod kompa i obserwacja bloków, Jak szybko się zapełnia. Jeżeli jest ok to jesteś eko[emoji1]Inna opcja to wywalenie dpfa i zmiana programu w sterowniki, i dalej jesteś eko bo spalasz mniej paciary[emoji12]. Ja wywaliłem dpf już rok temu ogarnęłem silnik i jest za***iście. Auto nie dymi lepiej się zbiera i mniej pali. Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  12. Tylko nowa Boscha lub oryginał używka jak chcesz taniej. Żadnych zamienników !
    1 punkt
  13. Daj ori dekielki do felg, sa DUUUZO ladniejsze
    1 punkt
  14. Zabawne jest to , że na benzynie masz faktycznie ubogo, ale gaz wygląda na wystrojony na bogato Szukaj nieszczelności w dolocie i to nie małej skoro benzyna aż tak słabo wyszła...
    1 punkt
  15. Witam serdecznie, ja jak w temacie. Poszukuje żarówek do jazdy dziennej, mam a4 b7 z xenonami i chyba żarówki do jazdy dziennej się spaliły bo przy trybie auto nic nie świeci, poleci ktoś jakieś żaróweczki mogą być ledy jeśli temat sprawdzony. Pozdrawiam cieplutko
    1 punkt
  16. Witam jak w temacie chcialbym podpiac to: Wejście AUX Blaupunkt Becker Mini-ISO JACK VW AUDI (2707593664) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Do symphony II usa tak to wyglada od tylu: Phatnoise / Phatbox install writeup for Glovebox location - Page 3 - AudiWorld Forums
    1 punkt
  17. A kodowałes cos ? [h=3]Codierung 56[/h] ?xxxxxx Reserviert 0 = Standartwert x?xxxxx Ausstattung 3 0 = keine Sonderausstattung 1 = Analoger Eingang (AUX) 2 = Multifunktionslenkrad 3 = Multifunktionslenkrad, Analoger Eingang (AUX) 4 = Telefon 5 = Telefon, Analoger Eingang (AUX) 6 = Telefon, Multifunktionslenkrad 7 = Telefon, Multifunktionslenkrad, Analoger Eingang (AUX)
    1 punkt
  18. Ja wymieniłem drążki na Lemfoerdera i teraz mam bajkę jeśli chodzi o kierowanie. Nówka sztuka normalnie:))) I gęba radosna.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...