Skocz do zawartości

Ranking

  1. dawid221

    dawid221

    Pasjonat


    • Punkty

      10

    • Postów

      127


  2. FUTURUM

    FUTURUM

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      257


  3. mczekaj5

    mczekaj5

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      84


  4. Wylye

    Wylye

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      525


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/26/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. ja bym na pewno zainwestował w hamulce za względu na bezpieczeństwo a nawet dlatego ze koszt hamulców przy całkowitym koszcie projektu jest niewielki w porównaniu z tym co tracisz przy kolizji/wypadku nawet nie z twojej winy bo ubezpieczalni w 99% nie będzie obchodziło co ty zrobiłeś i ile pieniędzy wsadziłeś w samochód
    1 punkt
  2. powiem szczerze że dla mnie te hamulce to przy seryjnej mocy są za słabe
    1 punkt
  3. I bardzo mądrze. Pompa to pompa albo pompuje albo nie... Wykłady kolegi Pulpecika o wyższości pompy "ori" nad np Febi czy Swag jako żywo przypominają mi (jego) "uczone" wywody o wyższości jednej marki oleju nad inną... Ja nie wiem czym jest pomiar ciśnienia "obiegowego" Ciśnienie to ciśnienie. Mierzymy je w magistrali olejowej w praktyce w każdym aucie w okolicy obudowy filtra ol. Ideałem byłoby zmierzenie go w samej pompie zanim olej dostanie się do większych przekroi magistrali. W obudowie F.O. jest jeszcze OK. Potwierdzam z reguły po właściwie wykonanej płukance, wyczyszczeniu magistrali o lejowej, miski i smoka, po jednej "szybkiej"* wymianie oleju i filtra - ciśnienie powinno wrócić do normy. I od tego momentu w silnikach wysilonych jak BEX i inne z tej "rodziny" olej wymieniamy na jakikolwiek byle zgodny z akceptacją OEM - co max 10 tkm (jak jeździmy na "czerwonej" turbinie non stop to co max 8Tkm i nie ma, ze boli ) ____________ *szybka wymiana - w znaczeniu, iż po płukance i czyszczeniu miski zalewamy to-to czymkolwiek - byle jakim tanim olejem wg akceptacji OEM (u nas 502 00) z "dolnej półki" + nowy filtr i robimy tak około 2000 km. Po czym wylewamy ten "szuwaks" - zmieniamy filtr i oleju na jaki tam chcemy wg akceptacji OEM a wtedy już normalnie wymiany co 8/10 tkm A każdemu ynteligentowi co sugeruje nam wymiany typu LONG LIFE (co 15 albo 30 tkm) bierzemy i kluczem do kół (uprzednio owiniętym czyściwem - co by nie zabić takiego debila...) walimy na wazon ze dwa razy - pod rząd
    1 punkt
  4. jak robisz remont to odrazy wsadzaj kute po co dwa razy ściągać głowice . jeśli twoja przepływka jest oryginalna i sprawa to kup obudowy 3 calowa wsadź swój wkład i skalibrować ja w sofcie i na pierwsze twoje mody starczy
    1 punkt
  5. Mniej więcej na środku kostki trzeba nacisnąć zatrzask może znajdować się z tyłu kostki Wysłane z Huawei mate 10 pro
    1 punkt
  6. Na tabliczce, pod maską, ew. w książeczce serwisowej.
    1 punkt
  7. Może być troche oleju.
    1 punkt
  8. 350-400 to normalnie tyle że wiadome trzeba cały zakuć . Są samochody z aeb co maja po 500-600 km tyle ze maja strokera
    1 punkt
  9. NAstepnym razem musimy się zgadać dzień wcześniej z miłą chęcia ugoszczę
    1 punkt
  10. to ja bym zakładał awx cały komplet razem z dwumasem + tarcza kevlar nie ma sensu robić tego samego 2 razy weź pod uwagę ze masz quattro i seria powyżej 250km już może wymiękać ewentualnie możesz zrobić zestaw 240mm i sztywne koło z audi 80 + tarcza 2.5 tdi 240mm + docisk vw LT bodajże 2.8 tdi tyle ze tu musisz sztywne koło trochę przerobić ale nie są to jakieś duże koszta
    1 punkt
  11. 1 punkt
  12. no niestety tak to już jest ze starymi samochodami. Sprzęgło wsadzasz serie czy coś będziesz kombinował ?
    1 punkt
  13. zadzwoń jutro po 8 to załatwimy silnik za małe pieniądze z gwarancją...
    1 punkt
  14. przeczyść najpierw jakimś wd-40 albo czymś podobnym n-75
    1 punkt
  15. 1 punkt
  16. Ale odczucie jest jakby to tył pływał i myszkował po drodze wię co do tego maja przednie wachacze ?
    1 punkt
  17. Ja akurat kupiłem cały komplet od kolegi z forum z którym jeździmy na spoty z B6 BEXa 190 KM tarcze, klocki, jarzma. Tarcze i klocki ory. Takie same są w 3.0 benzynie z B6 i pewnie jeszcze w innych. Na pewno devastation Ci podpowie w jakich modelach i wersjach silnikowych występowały takie heble bo dobrze ogarnia temat.
    1 punkt
  18. Dokładnie tak , miałem podobną sytuację linka po prostu się zerwała a konkretnie plastik trzymający ją przy samym logo w grilu no i spadała wisząc ku dołowi ale przewierciłem plastik między chłodinca a grilem i zrobiłem szynę z drutu.. taka prowizorka ale już trochę jeździ...takze jak coś to zapraszam:)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...