Skocz do zawartości

Ranking

  1. Rosomak91

    Rosomak91

    Pasjonat


    • Punkty

      6

    • Postów

      412


  2. Krystek86

    Krystek86

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      13


  3. Fazii

    Fazii

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2244


  4. kaju

    kaju

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      11573


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/24/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Hah, no niezły pomysł. Na pierwszym filmie widać, że gruszka próbuje reagować, delikatnie się rusza ramię przy dodawaniu gazu. Membrana do wymiany. Spróbuj wyhaczyć gruszkę używkę. Może ktoś na forum pomoże. Ja kupiłem z ułamaną dźwignią, ale membrana cała
    1 punkt
  2. Jeszcze postój i h7 pozostały do założenia ale muszę kupić oprawki pod w5w. Światła bomba niestety foto na wprost nie da się zrobić. H11 wodoodporne podobno pod wodą nawet świecą. Wsteczny Halogeny Mijania
    1 punkt
  3. W SE nie można? a wejdź w ustawienia->ogólne->dostępność->przycisk początek i tam zobacz czy nie masz czegoś takiego jak połóż palec, aby otworzyć. Chyba że ta funkcja została wprowadzona dopiero od touch id 2, bo w SE jest 1ka
    1 punkt
  4. Powinno mocno zaciągnąć bo żeby pokonać sprężynę w gruszce trzeba jednak trochę siły włożyć. Nie sprawdzałem tego u siebie ale powinno pociągnąć zdecydowanie. Mogę się mylić w tej kwestii. Demontaż i montaż jest prosty, są tam oringi ale raczej się o nich nie zapomina. Jest jedna mała sprężynką na którą trzeba uważać by nie uciekła bezpowrotnie pod silnik
    1 punkt
  5. Zrób tak - odepnij wąż od gruszki, niech ktoś wciśnie gaz i zobacz czy wtedy przez wąż zasysa powietrze, czy robi się podciśnienie. Jeśli nie to ten przekaźnik/elektrozawór/czy jak to się nazywa. Jeśli jest podciśnienie to pewnie membrana uszkodzona. Działa to tak, że wciskając gaz w dolocie robi się podciśnienie, to podciśnienie trafia do gruszki (poprzez elektrozawór) gdzie zaciąga membranę co powoduje pociągnięcie ramienia w dół i tym samym zmianę długości kolektora ssącego (czyt. otwarte/zamknięte klapy). Działa to tylko do 3000 obrotów i jest sterowane elektrozaworem. Jeżeli będzie powyżej 3k obrotów elektrozawór nie puszcza podciśnienia do gruszki. BTW - silnik bierze Ci olej?
    1 punkt
  6. Tam jest jeszcze przekaźnik, może być jego wina, może być nieszczelność i może być membrana uszkodzona. Obstawiałbym membranę, ale sprawdzić musisz wszystko. Sprawdź czy jest podciśnienie przed czujnikiem i za czujnikiem. Jak to będzie hulać to na membrana winna.
    1 punkt
  7. Kłaniam się nisko, po same kolana
    1 punkt
  8. Przy otwartych klapach do 3 tysięcy ciągnie fajnie, później jest katastrofa i właśnie najbardziej jest to odczuwalne przy większym obciążeniu. Wtedy kręcisz go wyżej bo ma więcej mocy i momentu, ale nie przy otwartych klapach. Zrób to tak, żeby działało jak fabryka wypuściła. Urwane ramię jest naprawić najłatwiej. Podeślę Ci fotkę jak to jest u mnie zrobione, ale dopiero po pracy. Przeanalizuj temat który podesłałem i będziesz wiedział dokładnie co i jak.
    1 punkt
  9. Bardzo rozsądna propozycja, popieram. Wtedy przynajmniej widać by było konkretnie, której generacji problem dotyczy, bo faktycznie praktycznie całość problemu olejowego jak napisał Michał dotyczy B6, więc coś jest na rzeczy.
    1 punkt
  10. Wszystko odnośnie gruszki masz tutaj: Na otwartych jest lepiej w dolnych partiach obrotów, ale spalanie pokazywane na fisie nie jest prawdziwe - przynajmniej w moim przypadku. Nie zaszkodzą w niczym, ale będziesz się wkurzać na górne partie obrotów. Zrób to i będziesz zdecydowanie zadowolony.
    1 punkt
  11. Do sprawdzenia przewód szaro niebieski idący na pin 5 kostki "A" klimatronika Sprawdź też bezpiecznik S3(5A) Oraz czy po włączeniu świateł pojawia się napięcie na pinie 7 kostki "C" klimatronia, przewód szaro zielony
    1 punkt
  12. Moze i odwazne, ale zajmje sie polerka aut na codzien i mialem juz naprawde masakryczne przypadki. Dlatego, nic mnie juz nie zdziwi
    1 punkt
  13. Kurcze switał mi kiedys taki pomysł kiedy miałem na podwórku A8 z tym silnikiem, który byl po wypadku, a ja walczyłem z turbinami. Teraz po tym temacie, który juz chyba 4 raz czytam pomysł powraca i chyba taką wariacje stworze u siebie bo mnie korci to juz strasznie, tylko motorownie zakupić. Mam pytanie czemu instalujesz świnię a nie chcesz z oryginalnego sterownika to wysterować, chyba ze planujesz jeszcze mocy tu dodac. Może głupie pytanie co z klimą bedzie dało się to pozkładać tak żeby działała chyba, że po co to ma jeździć a nie chłodzić, bo przecież z gulgotem pod maską jezdzi sie z opuszczonymi szybami. Życzę powodzenia.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...