Skocz do zawartości

Ranking

  1. misiek95

    misiek95

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      1893


  2. Imhotet

    Imhotet

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      771


  3. golden87

    golden87

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      210


  4. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      161


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/14/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zamontowane nowe pompki, a raczej używane. Używane przez @DanielMod Al'ki 80mg. Do tego niezbędna korekta softu. Aktualnie przymierzam się do FMIC'a
    3 punkty
  2. No i dzieki znajomemu, ktory mial gotowa glowice na podmianke juz wszystko na aucie... (bedzie placz i plac jak moja poleci do specjalistow...) Poszla termiczna uszelka pod ssacy, lociete z 2 strona pomalowana UPG, skrecone na srubach z ARLa i momencie z ARLa , Dodatkowo przerobiony uklad chlodzenia turbo w tzw. duzy uklad wg mojej koncepcji i prowadniczka przewody wywiercona na oslonie rozrzadu Moja Ex Walek itd, wszystko nominał Po regeneracji: Juz nowka na aucie Gniazda: Nowy sposob podlaczenia wody (nie z odpoeietrzenia glowicy) Uchwyt o ktorym mowilem: Korekcje po : Takze zostanie nie bawem wkoncu shamowac to finalnie, pomyslec o wiekszym FMICku i zamknac temat mocy.... (wydajnosc turbo ~300, jaki i wtyrsków (licze na ~280), tak wiec wiecej w tym temac dzialac nie bede.
    2 punkty
  3. Dzięki Panowie za spotkanie w niewielkim, choć miłym gronie Do zobaczenia next time
    2 punkty
  4. z tego co pisze Geremi chciałeś sobie porobić turbo na biedaka użwając jakiś starych żeliw i masz pretensje, że sie rozjebało. jakies przerabianie turbo pod DP co to za śmiech, znowu Ci bylo szkoda kasy na porządne DP ? Jeszcze gwarancje chcesz rok na hybryde na głowe spadłeś ? gwarancja na zwykłą regenerowana turbine to mokry sen kupującego na hybryde masz gwarancje do poczty. może ta lekcja cie czegoś nauczy przestań liczyć każdą złotówkę przy tuningu kup oryginalne k04-064. ... byłbym zapomniał... jak już odłożysz na to oryginalne k04-064 to czasami nie przerabiaj go pod seryjne DP.
    2 punkty
  5. Zatem 13 wtc. Do zobaczenia.
    2 punkty
  6. Sory chłopaki, dzisiaj było bez fotek ?? zrobi się następnym razem, na spoty się przyjeżdża a nie ogląda fotki z nich. ???
    1 punkt
  7. Tu Maciek raczej chodzi o rozszczelnienie wydechu wstawiajac dp ktory zmniejsza cisnienie w ukladxie wydechowym przez co cisnienie spalin nie doszczelnia ukladu smarnego w turbo ale patrzac na praktykr nijak ma sie to do rxeczywistosci gdzie wiele aut lata z dp i samochod nie kopci przez nieszczelnosc turbosprezarki.
    1 punkt
  8. Po odkręceniu korka powinien on lekko podskakiwać, jeżeli tak nie jest to oznacza, że gdzieś jest problem w układzie i najczęściej jest to zaworek opisany powyżej ~50zł
    1 punkt
  9. Że odma działa nieprawidłowo i trzeba wymienić zaworek jednokierunkowy na oryginalny.
    1 punkt
  10. u mnie było podobnie jak u grubcia - padł zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej. Jakub najszybszy test - na odpalonym silniku odkręć korek od oleju i zobacz czy go zasysa czy podskakuje
    1 punkt
  11. No Silesia Cars będzie bardzo dobra.
    1 punkt
  12. Wydaje mi sie ze najlepszym rozwiazaniem bedzie silesia-cars w katowicach, maja dobre opinie i patrzac po projektach robia instalacje pod duze moce. Chcialem dopytac kolegow czy ktos moze juz ma gotowa instalacje w setupie na 300km, lub ma z lpg stycznosc na codzien i moglby cos doradzic w temacie. Pozdrawiam, Pawel
    1 punkt
  13. Takie życie Panie, z felgami jak z butami w jednych chodzić nie można cały czas a gdy ma się dostęp to można kombinować i szukać odpowiedniej.
    1 punkt
  14. Czy warto przy wycieku prawdopodobnie spod uszczeki glowicy wlewać jakiś drogi uszczelniacz?
    1 punkt
  15. Witam, Kilka dni temu wymieniałem podsufitkę u siebie w avancie. Robiłem zdjęcia, postaram się sklecić jakieś fotostory i zamieścić temat w warsztat-zrób to sam, trzeba tylko z urlopu wrócić. Podlinkuję też ten wątek EDIT: Wątek, który przed chwilą założyłem. Proces demontażu podsufitki a avancie: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/320260-wymiana-podsufitki-avant-bez-szyberdachu/
    1 punkt
  16. nr dla b6 to 8E5 807 521 G...na 2 rury do sedana
    1 punkt
  17. wymontuj DV-ke i ja sprawdz czy jest szczelna i prawidlowo pracuje. Najlepszm wyjsciem bedzie zastosowanie Forge-a 007, u mnie ori DV "wylatywal" srednio co miesiac. Sprawdz wszystki przewody od ciśnień i podcisnien, glownie ten z kolektora do DV-ki
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...