Witam
Poniżej znajdziesz oznaczenia sprężyn i amortyzatorów, które są używane przez AUDI w modelach A4 B6 i B7.
Znajdziesz numer sprężyny/amortyzatora, oznaczenie zawieszenia, w którym występuje (np. 1BE), kolory znaczników oraz WEIGHT RANGE czyli dopuszczalne obciążenie osi.
http://www.a4-freunde.com/showwiki.php?title=S+line+Fahrwerke+B6+-+Teilenummern
Klasy wagowe - PRZÓD B6:
Klasy wagowe - TYŁ B6:
Nadwozie B6
Nadwozie B7
To cisza przed burzą ?. Na dniach przyjdą zaciski i osłony tył z s4 b5 lift. Do tego jarzma przód już czekają pod tarcze 312. Punkt kulminacyjny to sierpień. Jestem już umówiony na wizytę w RCP exhaust i wykonanie oraz montaż tłumika sportowego z kwasówki ocxywiście ?. Wczoraj miałem trochę więcej czasu i udało się nawoskować b5. Na dniach postaram się wrzucić kilka fotek.
Kolego Rayy,
Tak jak pisze Hugo 8,5x19" przy ET30 i 1BE w B8 siadzie b.ładnie.
ET33 o którym piszesz w 19" mają Ori felgi np. z A5 ale przy 9" szerokości!
ET45 przy 8,5" szerokości do B8 pomyłka...będą schowane w nadkolu,
Pozdrawiam
Każdy PIN we włączniku odpowiada za przekazanie impulsu do MCE,
włącznik dzieli się na położenia 0(zero), 1(pozycyjne), 2(mijania), 3(auto), 4(przeciwmgielne P), 5(przeciwmgielne P/T)
mając schemat który jest w Elsa możesz sprawdzić które, położenie przekazuje.
porównując z tym co wyjdzie ci z przedzwaniania włącznika wyjaśni się, dlaczego tak się dzieje.
JAKO że Exeo to B7, to powinno ze schematów dla B7 wynikać podobnie.
@strazak990 dzwoń do Leszka 601258477 Mów, że Hugo dał Ci numer. Polecam z czystym sumieniem. Tylko wcześniej się umawiaj bo często są kolejki. Auta ogarnia na LSM ?
A na starym włączniku Ci działają długie?
Poprostu może być tak że manetkę masz zepsutą zboku kierownicy, a nie włącznik świateł.
Chyba że coś źle zrozumiałem
Tak jak w temacie ,co potrzebuje i czy w ogóle sie da to zrobić.
Mam zwykłe lampy tylne a chce zmienić na ledowe. Oczywiście chodzi mi tylko o tył. Dziękuje z góry i czekam na dobrego speca
W pierwszej kolejności sprawdź czy płyn chłodniczy nie dostaje się do silnika. Biały dym w większości przypadków spowodowany jest właśnie płynem chłodniczym.
parę tygodni temu wymieniłem przełącznik, odblokowałem FIS oraz dodałem tempomat , na gorąco póki pamiętam:
w moim przypadku ASO użyło 2 kabelków: 000 979 021 E oraz 000 979 009 E, może komuś się przyda