Skocz do zawartości

Ranking

  1. bartez90

    bartez90

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      739


  2. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      161


  3. mati95115

    mati95115

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      220


  4. staniek

    staniek

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      814


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/01/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Boost masz w zasadzie jak u mnie, bo ja mam 1,2b w peaku, cos ponad 0,95b przy 5500 i 0,8b przy 6600. Przeplyw jedynie troche mniejszy, tak srednio z 5 g/s. Po tych logach 230 KM powinno byc. 1,5b to sie robi ma duzych hybrydach i nie na 230 KM. Nawet na tych od GVG jest 1,2-1,3b w peaku, a moc bierze sie z tego ze trzyma boosta sporo wyzej niz k03s.
    1 punkt
  2. Pasuje, szukaj serwa ATE z końcówką AJ, ale konkretnie z seata, bo serwa z tym numerem były montowane (o ile się nie mylę) również w ostatnich B7-kach. Najlepiej w komplecie z pompą i zbiorniczkiem. Przy okazji będziesz miał młodszą pompę, i nie będziesz się stresował, że zbiorniczek pęknie przy demontażu ze starej pompy.
    1 punkt
  3. Wtryski pętlą od 6100. Turbo z odpiętym n75 powinno dmuchać 0,3bara, a tu jest 0,2. Trzeba podciągnąć sztangę albo turbo się kończy. Jeśli to zwykłe k03 to ciężko jej będzie górą pompować tyle co żąda program...
    1 punkt
  4. No ładnie A właśnie wczoraj przeglądałem twój temat i tak pomyślałem właśnie, że coś cisza w temacie...
    1 punkt
  5. Na feldze 7,5 cala najładniej leży 225.
    1 punkt
  6. Do końca nie czaję, ostatnio coraz więcej tego widuję - wypieszczone fury, doinwestowane (felgi, pakiety, kierownice, dyfuzory, audio), a opony najniższa półka. Przecież to jeden z ważniejszych elementów w aucie, na nic się zdadzą super hamulce, systemy stabilizujące itp jak opona nie przeniesie tego na drogę. Nie miałem doczynienia z chińskimi oponami, ale patrząc na testy.... test hamowania na mokrym/sucho ze 100km/h: 1. Pirelli P1 Cinturato Verde 47.5 m 37.0 m ... Rotalla F 109 74.1 m 39.3 m Maxtrek SU-830 85.6 m 39.1 m inny test: Rottala i Sailun Atrezzo dwa ostatnie miejsca. kolejny test, dunlop 49,5m Riken MAYSTORM (Japonia) - 61,9 m. Federal SS-595 (Chiny / Tajwan) - 60,5 m. Kenda KR20 (Chiny / Tajwan) - 60,4 m. Goodridge SA05 (Chiny) - 57,3 m. Kormoran Gamma B2 (Polska) - 57,2 m. Westlake SV 308 (Chiny) - 56,2 m. Takie różnice dają, że samochód na najlepszych oponach już się zatrzymał, a ten na kiepskich jeszcze jedzie 30-40km/h - działa na wyobraźnię.
    1 punkt
  7. Dokładnie, wszystko zależy od właściciela co wybierze za oponę czy też inne rzeczy. U mnie nikt nie zobaczy chińskich gowien. Jak nie będzie mnie stać na dobrą oponę to zmienię rozmiar na 16-17" ale z dobrą opona.
    1 punkt
  8. logi dynamiczne 002+033 zrób będzie wiadomo
    1 punkt
  9. No jest takie zabezpieczenie, nic nowego. Ja mam co prawda inny silnik, ale u mnie na luzie obroty nie przekroczą 4000. Jak wyłączysz ESP to silnik będzie się kręcił wyżej, ale nie pamiętam czy na luzie też...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...