Skocz do zawartości

Ranking

  1. lewiatan1989

    lewiatan1989

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      608


  2. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10235


  3. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      238


  4. hubertus28

    hubertus28

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      66


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/03/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Koledzy, Nastał ten dzień - życzcie powodzenia i trzymajcie kciuki
    4 punkty
  2. Pakuj caha lub cglc nie baw się w żadne hybrydy, skompletować graty do caha ew cglc I dzień roboty i masz turbo na aucie. Wiem bo właśnie robiłem.
    2 punkty
  3. Oj dawno nie aktualizowałem... więc, na początek wjechały listwy wewnętrzne S-line + delikatne czyszczonko wnętrza Potem listwy drzwiowe S-line ? jeszcze przed (dla sprawnego oka nowe heble) a tak po... ?? I na koniec dzisiaj, całokształt z lusterkami w czarnej perle ? W obecnej chwili z rzeczy pilnych do ogarnięcia turbo, z zewnątrz zostało tylko polerowanko i woskowanie i wtedy zabieram się za jakąś porządną sesję zdjęciową i chodzi mi po głowie film m. in. z drona
    1 punkt
  4. Witam Przy aucie na razie cisza ale za to doszło kilka strzałów Pozdrawiam ?
    1 punkt
  5. @karol1981 Warto czasami siedzieć na allegro w poszukiwaniu części ?
    1 punkt
  6. Ja mam podobne i naprawdę dają rade,wygląd na +,szybki montaż,po prawie roku nic nie odpadło
    1 punkt
  7. Napinacz hałasuje cały czas czy na rozgrzanym silniku dopiero? Podstawa to ciśnienie oleju, bo nim jest sterowany napinacz. Jeśli ciśnienie ok to napinacza do wymiany. W adr masz raczej ten tańszy bez cewki więc tanio kupisz dobry zamiennik. Z tym sprawdzaniem napinacza przez wciskanie to bujda. MIałem przypadek, że nie dało się wcisnąć napinacza, a łańcuch szorował o głowicę tylko przy 1,2 obr.
    1 punkt
  8. Z tego co pamiętam to w innym temacie podesłałem Ci instrukcję wymiany więc ile jeszcze tematów założysz. W necie też jest multum filmików, zarówno polskich jak i zagranicznych, krok po kroku. Było zacząć od sprawdzenia ciśnienia oleju to raz, a co do oleju to 5w40. Żeby wyjąć napinacz z łańcuchem to musisz zdemontować wałek ssący i poluzować wałek wydechowy, a najlepiej wyjąć oba wałki. Przy zmianie samego napinacza wystarczy zdemontować tylko wałek ssący. Podstawa to dobrze to poustawiać na znaki i musisz mieć specjalny kluczyk, którym ściśniesz napinacz. Bez tego nawet się nie zabieraj za to.
    1 punkt
  9. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...