10.09.2019
- stage 2 (hybryda k03, sport kat, tip, 430cc), program @Łukasz13
- kompletne nowe przednie wahacze lemforder @Wandej
- naprawa nieszczelności kolektora wydechowego
- vFiz @blazej25
Co tu dużo pisać... Banan z twarzy nie schodzi teraz A i vfiz się pojawił do kontroli temperatur ?
Wykres może pod koniec miesiąca jak się uda gdzieś na hamownię pojechać.
Może zanim wymienisz pół auta to kupc Vcds i zrób logi? Bo mocy dużo to pojęcie względne tak samo ma się ciężka noga ?
Sonda dobra kupiłeś choć nie ma pewności czy twoja była uszkodzona
Niestety, tak to kosztuje. Chcesz mieć coś innego niż wszyscy, to płać. Dlatego najlepiej szukać już zrobionej fury. Trochę droższa, ale już nie wrzucasz w nią kasy na detale - które swoją drogą są horrendalnie drogie.
Ja nie żałuję ani plna. "Stare" graty za jakąś kasę się sprzeda i zawsze wyjdzie parę stówek mniej. A świadomość, ze ta fura obok na swiatłach, nie ma tego co Twoja jest bezcenna....hahaha ?
Ja od 7 lat co roku jestem z wizytą w Ingolstadt i za każdym razem czuje się jak dziecko w sklepie ze słodyczami ?
Neckarsulm , Spayer, Sinsheim, Stuttgart również zwiedzone ?
Za dużo zdjęć nie wrzucam bo mam ich tysiące ?
Jestem Panowie właśnie po wykonaniu dla klienta ,montazu frontalnego icka w a4B6 cabrio mi to zajęło łącznie 14 godzin do stanu takiego ,jak na foto ,niżej.
Dodam ,że całość spawane z aluminium na aucie, ilość łączników silikonowych ,wykorzystanych ,w tym dolocie ,to trzy sztuki ,czyli ,tylko 6 potencjalnych miejsc, jakichkolwiek nieszczelności.. doloty spawane ,bezpośrednio do icka .
Witajcie,
Jak sprawdzić prawidłowo szczelność dolotu?
Zrobiłem sobie zatyczkę z wentylem, do tego mam kompresorek z lodówki - koła pompuje do 2,5 atmosfery.
Więc próbowałem i patrze po chwili, że nic nie nabiło...
Zatkałem wejście odmy do dolotu - poprawiło się coś zaczęło nabijać... ale zaczęło się "bulgotanie" tak jak gdyby olej w silniku.... nie nabijało więcej niż 0.3 atmosfery - tyle co nic..
Zatkałem jakiś mały wężyk od dolotu - efekt taki sam...
Pytanie, jak Wy sprawdzacie szczelność dolotu?
pacjent: A4, b6, Q, Avant, 1.8T [bFB]
OKI, znalazłem na YT:
Ja dorwałem zaciski za 700zł plus tarcze klocki z Ate za 950zł.
Myslałem nad tym zestawem z Porsche, ale po przemyśleniach doszedłem do wniosku że po pierwsze mnie na to nie stać a po drugie z ekonomicznego punktu widzenia napewno bardziej opłacałny będzie zestaw z s4, który i tak za***iście hamuje.
Wymieniam klocki co 8-10 tys. km. Do zacisków z s4 klocki z Ate kosztują mnie 320zł... Do zacisków z Porsche musiałbym zapłacić pare razy tyle...