Skocz do zawartości

Ranking

  1. MarcinL

    MarcinL

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      288


  2. ExeQtoR

    ExeQtoR

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      119


  3. marajan

    marajan

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      115


  4. krzysiekvtec

    krzysiekvtec

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      892


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/10/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 10.09.2019 - stage 2 (hybryda k03, sport kat, tip, 430cc), program @Łukasz13 - kompletne nowe przednie wahacze lemforder @Wandej - naprawa nieszczelności kolektora wydechowego - vFiz @blazej25 Co tu dużo pisać... Banan z twarzy nie schodzi teraz A i vfiz się pojawił do kontroli temperatur ? Wykres może pod koniec miesiąca jak się uda gdzieś na hamownię pojechać.
    4 punkty
  2. Może zanim wymienisz pół auta to kupc Vcds i zrób logi? Bo mocy dużo to pojęcie względne tak samo ma się ciężka noga ? Sonda dobra kupiłeś choć nie ma pewności czy twoja była uszkodzona
    1 punkt
  3. Niestety, tak to kosztuje. Chcesz mieć coś innego niż wszyscy, to płać. Dlatego najlepiej szukać już zrobionej fury. Trochę droższa, ale już nie wrzucasz w nią kasy na detale - które swoją drogą są horrendalnie drogie. Ja nie żałuję ani plna. "Stare" graty za jakąś kasę się sprzeda i zawsze wyjdzie parę stówek mniej. A świadomość, ze ta fura obok na swiatłach, nie ma tego co Twoja jest bezcenna....hahaha ?
    1 punkt
  4. Ja od 7 lat co roku jestem z wizytą w Ingolstadt i za każdym razem czuje się jak dziecko w sklepie ze słodyczami ? Neckarsulm , Spayer, Sinsheim, Stuttgart również zwiedzone ? Za dużo zdjęć nie wrzucam bo mam ich tysiące ?
    1 punkt
  5. Jestem Panowie właśnie po wykonaniu dla klienta ,montazu frontalnego icka w a4B6 cabrio mi to zajęło łącznie 14 godzin do stanu takiego ,jak na foto ,niżej. Dodam ,że całość spawane z aluminium na aucie, ilość łączników silikonowych ,wykorzystanych ,w tym dolocie ,to trzy sztuki ,czyli ,tylko 6 potencjalnych miejsc, jakichkolwiek nieszczelności.. doloty spawane ,bezpośrednio do icka .
    1 punkt
  6. Witajcie, Jak sprawdzić prawidłowo szczelność dolotu? Zrobiłem sobie zatyczkę z wentylem, do tego mam kompresorek z lodówki - koła pompuje do 2,5 atmosfery. Więc próbowałem i patrze po chwili, że nic nie nabiło... Zatkałem wejście odmy do dolotu - poprawiło się coś zaczęło nabijać... ale zaczęło się "bulgotanie" tak jak gdyby olej w silniku.... nie nabijało więcej niż 0.3 atmosfery - tyle co nic.. Zatkałem jakiś mały wężyk od dolotu - efekt taki sam... Pytanie, jak Wy sprawdzacie szczelność dolotu? pacjent: A4, b6, Q, Avant, 1.8T [bFB] OKI, znalazłem na YT:
    1 punkt
  7. Prośba o analize logów http://vaglog.pl/log_220740.html
    1 punkt
  8. Ja przy włączonym xenonie podnosze recznie i w takiej pozycji zostają po ponownym odpaleniu auta, niz nie zeruje
    1 punkt
  9. Mozesz wyjac lewa lampe stojac przodem do auta. Powinienes miec dobry dostęp.
    1 punkt
  10. Ja dorwałem zaciski za 700zł plus tarcze klocki z Ate za 950zł. Myslałem nad tym zestawem z Porsche, ale po przemyśleniach doszedłem do wniosku że po pierwsze mnie na to nie stać a po drugie z ekonomicznego punktu widzenia napewno bardziej opłacałny będzie zestaw z s4, który i tak za***iście hamuje. Wymieniam klocki co 8-10 tys. km. Do zacisków z s4 klocki z Ate kosztują mnie 320zł... Do zacisków z Porsche musiałbym zapłacić pare razy tyle...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...