Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      34525


  2. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      5816


  3. hervi89

    hervi89

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      33


  4. MARCIN607

    MARCIN607

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      1786


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/26/19 w Odpowiedzi

  1. 3 punkty
  2. Wszystkiego Naj Naj!!!!!!!!
    2 punkty
  3. 1 punkt
  4. Jak to jeździło latem? Ja przy 180/270 i fabrycznym smic nie mogłem zrobić kompletu logów dynamicznych bo motor puchł i nie było jazdy. 2-3 depnięcia i zdechlak. Jaki sens ma taka moc? Chyba, że mieć tylko zapas do jednego dobrego wyprzedzania:) Drugie to już loteria. Po wrzuceniu fmic 550x180 i sofcie na 230km auto nie puchnie nawet w temp powyżej 30c na dworze. Różnice mega w jeździe. Każdy podchodzi do tematu inaczej. Ja wolałem wszystko ogarnąć tak jak trzeba.
    1 punkt
  5. Nie do końca napisałeś co, co zmienia ale znalazłem błąd o który jest ten spór : TUNER RADIO 56 : 4G0035053 01 00 03 02 01 00 00 00 01 4G0035053 01 00 03 01 00 00 00 00 01 KODOWANIE pod BANG OLUFSEN 01 - zewnętrzny wzmacniacz b&o 02 - wewnętrzny w tunerze 00-01 zmiana profilu dźwięku My zmieniliśmy tylko z 01 00 03 02 01 00 00 00 01 na 01 00 03 02 00 00 00 00 01 Więc tylko dźwięk a nie dźwięk i wzmacniacz. Kod w dziale car audio jest błędnie opisany zmiana na b&o. Myślę że teraz jest wszystko jasne.
    1 punkt
  6. Ja mam te dokładki, ale od maxtona i są plusy oraz minusy tych progów Plusów nie muszę chyba opisywać, że fajnie wyglądają, ale jeśli chcesz podnieść auto to pomimo wycięcia na lewarek w moim przypadku zapiera o dokładki, więc trzeba podkładać klocuszki itp
    1 punkt
  7. Raczej czarny się bardziej nagrzewa niż chrom, inaczej Arabowie by na czarno ubrani po pustyni biegali Ja sklejam na starym kleju i nigdy nic nie paruje. Autem trzeba jeździć, wtedy żarnik wytarzają ciepło i jest sucho. Jak auto stoi pod chmurką, to wtedy pojawia się wilgoć. Dobrze też latem pootwierać lampy i wygrzać je na słońcu
    1 punkt
  8. Nie dostaniesz jednoznacznej odpowiedzi. Ja wymieniam po 80 tyś km, inni oceniają stan paska wzrokowo i przeciągają wymianę, a jeszcze inni robią na rozrządzie grubo ponad 100 tyś jak przewidział producent samochodu. Dużo też zależy od Twojego stylu jazdy. Ja z 1.8T pod maską do najdelikatniejszych kierowców nie należę, dlatego też wymiany takich podzespołów robię stosunkowo częściej.
    1 punkt
  9. Kiedyś były TRW SP9898 ale teraz juz ich nie widzę
    1 punkt
  10. Włączające się wentylatory nie chłodzą silnika ( przepływ powietrza wokół silnika jest na tyle nieznaczący że można go pominąć ), tylko płyn chłodniczy znajdujący się w chłodnicy , mogą się też uruchamiać w celu przewietrzania komory silnikowej w czasie regeneracji filtra DPF. Jeżeli silnik nie jest w stanie utrzymać właściwej temperatury to prawdopodobnie jest problem z termostatem , zbyt niska temperatura silnika może powodować przerywanie procedury wypalania oraz zdecydowanie przyspieszać zapełnianie filtra sadzami Oddaj auto do kogoś co się na tym zna , a nie do pseudo serwisu który tylko kasę potrafi skroić ... P.S. Za prawidłowe działanie DPF-a odpowiada minimum sześć czujników temperatury ( w tym zazwyczaj trzy na wydechu ), do tego czujnik różnicowy ciśnienia , EGR, przepustnica, przepływomierz, czujnik ciśnienia w dolocie i pewnie jeszcze parę innych elementów silnika. Oczywiście stan samego filtra ( ilość zakumulowanego popiołu ) jak i stan ogólny silnika ( czyli to co z silnika wpada do filtra ) też ma wpływ na częstotliwość jego wypalania. Polegając na nosie zamiast konkretnej diagnostyki można popłynąć na naprawdę dużą kasę a problem może dalej pozostać nie rozwiązany ...
    1 punkt
  11. Haha @Dev no trza se radzić, to jest tylko dla mnie, ja na tym nie zarabiam itd, także loozik ?
    1 punkt
  12. Nic straconego... zawsze można dołożyć ^^
    1 punkt
  13. Nie byłem chyba zbytnio grzeczny, ale Mikołaj i tak zostawił coś pod choinką Klonik działający z najnowszym VCDS-em 19.6.2 : Dzięki @MaTeo85 No i kalendarzyk: @Hugo Dzięki wielkie Wychodzi na to, że dobro jednak wraca... Także panowie, jakby ktoś szukał działającego interfejsu do B6/B7 to mogę teraz w dobrej cenie oddać te, które używałem, VAG002 i VAG009 od e-service. Pozdrawiam Was ciepło, Wesołych Świąt i Szczęśliwego, pełnego modów Nowego Roku 2020 !
    1 punkt
  14. Wspominałem w niedzielę, że robiłem polerkę, wczoraj drl a dziś wyjechałem z garażu i efekt mi się mega podoba A przy okazji Drodzy Koledzy życzę Wam radosnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oczywiście wielu udanych modów i bogatego Gwiazdora/Mikołaja/Dziadka Mroza/inne* * Niepotrzebne skreślić
    1 punkt
  15. @MAT1000 D7-196C, a jak to zostaje ci BDA914
    1 punkt
  16. Tu się zgadza kolor modny, w pracy z kumpla obserwacji który robi małe zaprawki , jest to drugi kolor zaraz po czarnym z najczęściej wybieranych kolorów.
    1 punkt
  17. u mnie w bylej B6 tez trzepało i czasami bardzo ,jezdzilem z tym ponad 2,5 roku i do dzis sasiad jezdzi juz prawie 4 rok i autko smiga, objawow w B6 nie bylo takich jak w B8 jak zaczelo sie cos dziac z dwumasem
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...