Skocz do zawartości

Ranking

  1. pila24

    pila24

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      3021


  2. Norbas

    Norbas

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      384


  3. soul87

    soul87

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      1672


  4. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2847


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/03/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Normalne, chwilowe przeładowanie 0.2 bara przy klepce w podłoge jest naturalne dla sterowania PID w tych silnikach. Mało tego, osiągniete doładowanie musi przekroczyć chociaz na chwile zadane aby regulator PID przeszedl z trybu dynamicznego na statyczny czyli tak jak to sobie BOSCH wymyślił.
    2 punkty
  2. No i tak powinien wyglądać już każdy kolejny post ? dobra robota ?
    1 punkt
  3. 2 x tak. Wymieniaj moduł,nie musi być koniecznie H ale najlepiej taki z nową naklejką (po 2007r)
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. Ale co te logi mają wykazać bo nie wiem.
    1 punkt
  6. Dzisiaj zacząłem tuleje wyciągać - nawiertanie dziurki i obcięcie gumy dookoła. Później mały brzeszczot i tuleja w ręce. Na przyszłość muszę więcej otworów wiercić.
    1 punkt
  7. Temat doposażenia ruszył na dobre działam z grzankami fotelami (fotel kierowcy zrobiony), auto przygotowane pod zabawę z wiązkami, do tego wpadnie rnse, kamera cofania, poprawiona antena zegara radiowego, ogarnę pdc bo jest jakieś zwarcie i wpadnie część dekorów Black Piano ? i pewnie o czymś jeszcze zapomniałem napisać ?
    1 punkt
  8. Guma... chociaż guma jest jak nie wyschnie a potem robi się jak folia aluminiowa inna technologia jak plastidip wystarczy umyć powierzchnie i odtłuścić jak w przypadku plastidipa. Nie trzeba matowić nic
    1 punkt
  9. Pamiętaj by je dobrze ustawić nim skleisz schowek. Przy pociągnięciu klamki muszą równo się chować.
    1 punkt
  10. 2 śrubokręty i jedziesz delikatnie,są zgrzane plastiki. Nie trzeba ściągać z zawiasów. Później klej poliuretanowy i sklejasz
    1 punkt
  11. Piekna jest , szkoda że tylko 2.0
    1 punkt
  12. Witam Panowie ja w cglc wymieniłem oba termostaty wcześniej Max 80stopni teraz przy 0 na zewnątrz muszę ciut powyżej 2000rpm jechać aby się nagrał do 90 zajmuje mu to jakieś 10km. Co mnie zastanawia więc poprawa jest napewno ale patrząc w vcds temp płynu rośnie proporcjonalnie z temp wody w chłodnicy. Czyli płyn 40 chłodnica 30 potem płyn 60 chlodnica45. Więc wychodzi na to że coś jest nie tak bo według wszelkich zasad chłodnica nie powinna się grzać. Dziś dla eksperymentu wyciaglem zawór zwrotny z węża z z zielonymi napisami i go odwrocilem tak jak niektórzy koledzy tutaj pisali. Efekt? Auto się piękniej grzeje A chłodnica cały czas zimna dopóki nie otworzy się termostat potem widać że szybko chłodnica łapie temperaturę. Fakt też chłodnica się grzeje ale jak widać na zdjęciach przy 90 ma 40 a nie jak przedtem że przy 90 miała 75. Zagrzalem plyn do 100 i wszystko bylo oki fakt nie wlaczyl sie wentylator ale temp na wskazniku tez nie pokazywala wiecej jak 90 a na kompie niby 100. Więc muszę sprawdzić czy wentylator się załączy nie wiem jaki będzie efekt w lecie tak jak reszta pisała ale zmienić zawór w drugą stronę to 5min roboty. Dziurkę z lewej zaślepki kawałkiem foli i na spokojnie można zawór z języka wyciągać nic się nie leje. Prośba taka jeśli komuś auto grzeje się teraz dobrze to niech sprawdzi na zimnym jak rośnie temp płynu względem temp w chłodnicy. Poniżej dodaje filmiki i zdjęcia sprzed i po. Ps oba termostaty z Aso Deugi dzień testow auto nagrzewa siebardzo szybko nie wiem czy wlecie to nie bedzie problem. Szukając zaworu zwrotnego 1k0122351b znalazlem na niemieckiej stronie VW informację izzostal zastąpiony numerem 3W0122351. Pasowało by obejezec gdzieś ten zawór i stwierdzić czy w związku z zmiana numeru zmienila sie tez budowa. 20200229_170031_1.mp4 20200224_182813_1.mp4
    1 punkt
  13. No tak zmieniarka z kablami już kupiona Do tego kompletna wiązka z kablami też gotowa
    1 punkt
  14. U mnie mp3 przerzuca dość szybko, może to kwestia karty? najlepszy rozwiązaniem przy chęci słuchania muzy z CD to zakup zmieniarki ceny nie są jakoś chyba wygórowane? Mati piękny zestaw, kiedyś bawiłem się RNS-E Led u Adama i widać jednak różnice w jakości obrazu i szybkości działania w porównaniu ze zwykłym. Szczególnie w momencie kiedy wpisuje się nazwę miejscowości itp...
    1 punkt
  15. Udalło mi sie ustalic ze najnowszy numer PCV to 06F 129 101 R i pytanie czy on ma 2 zaworki czy jeden? Zauważyłem ze kazdy z tych PCV ma inny numerek w prawym dolnym rogu: To jest wersja z lirerka R i u góry na rancie jest napis HPA A drugi ma literke P i napis u góry RSV i zobaczcie ze ma cyferkę 2 Stoję przed wymianą PCV i chce wymienic tez BT jednak wersje tez sa dwie 06D103213G WYMIARY WG ETKA: 55x35x35 prod od 01/09/2014 oraz 06D103215a/ WYMIARY WG ETKA 183x80x48 prod od 01/01/2015 WG ETKI do Silnika BWE pasuje Wariant, Odma 06F 129 101 R a BT 06D 103 213 G I nareszcie Pytanie, czy odma z literka R ma dwa zaworki czy jeden? Co do BT nie mam pojecia jak to mozliwe ze rożnia się wymiarami...? Co o tym myslicie?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...