Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04/10/20 w Odpowiedzi
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Witam , dawno mnie tu nie było, przy aucie w sumie dużo się nie dzieje cieszę się jazdą ,założyłem tylko brakujące osłony B&O ,położyłem ostanio wosk i inne mazidłaniby dużo teraz nie jeżdże a olej znowu do wymienić ,po Świętach muszę zrobić termin od grudnia 15tkm przybylo... Pogoda ostanio rozpieszcza a że wolnego czasu jest teraz dużo zmieniłem koła na letnie i zrobiłem pare fotek...3 punkty
-
3 punkty
-
@dekiel 13 Jeśli miałbym się zdecydować, to chyba żółte halogeny Tym czasem znowu trochę pokminiłem i jednak da się zrobić DRL w Biledzie, bez potrzeby ciągnięcia dodatkowych przewodów do lampy. Zasada działania ? Po odpaleniu DRL BOX wystawia nam napięcie na mijania. Cewka przekaźnika jest w stanie spoczynku, styk NC (normalnie zamknięty) daje masę na Bileda, czyli aktywny jest tryb DRL. Odłączony zostaje wentylator a moc diody obniżona jest o 50%. Załączamy postojówki - one świecą zawsze z mijania i drogowymi - zadziała cewka przekaźnika, odpuszcza styk NC, DRL BOX zostaje również rozłączony przez napięcie z postojówek. Świecą tylko postojówki. Załączamy mijania, Biled się zapala, działa w normalnym trybie. Załączamy drogowe - opuszcza się przesłona soczewki Bileda. Opis dla DRL Box'a: Włącznik świateł (+) - tu dajemy postojowe. Wyjście na lampy to nasze zasilanie dla działania DRL w Biledzie.2 punkty
-
Cześć, Niestety w tym trudnym okresie kiedy bardziej unikamy kontaktu osobistego niż go szukamy chciałbym przynajmniej w ten sposób złożyć Wam życzenia. Dużo zdrowia dla Was i waszych bliskich, szczęścia oraz wiary i mimo ograniczeń rodzinnej atmosfery. Wiosennej radości i pogody ducha. życzy Musti A4 Klub Polska1 punkt
-
Kąty jak kąty nie jest jakoś ostro, zaciski mi tam pasują, nie zamierzam koloru zmieniać, przynajmniej na razie, tył może ściemnię a przód środki pojda w czarny.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zgadza się ale chciałem wymienić tarcze ale 2 sruby wglodaja jagby ktoś je palnikiem grzał. Więc nie da się ich odkręcić. Dzięki Lewiatan 1989 za pomoc.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mackowi chodzi o jej kształt a dokładnie brak wklęsłości jak w RS51 punkt
-
Nie oklejałem ale interesowałem się tematem na różnych stronach o oklejaniu o detailingu. Oglądałem sporo poradników i gdzieś zawsze tematy kręciły się wokół 3M, Avery i Oracal i chyba z tego bym coś szukał.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ja bym na Twoim miejscu wymieniał komplet, 230 to już dość sporo na polskich drogach, nawet jak gumy nie są pozrywane to są już umęczone na maxa. Zmienisz jeden wahacz to za miesiąc wyskoczy Ci drugi, kosztami geometrii po każdej wymianie jednego wahacza sfinansujesz komplet, np. regenerowanych. Jak pisałem u mnie tez niby jeden był do wymiany a tu guzik prawda, TRW po 80 tyś miało wywalone sworznie, tak samo Mayle HD. Kup sobie nowe łączniki bo u mnie nie chciały się odkręcić, ale to pewnie głównie dlatego że wszystko dociągnięte pneumatykiem na 200 Nm.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00