Skocz do zawartości

Ranking

  1. KoJ@K

    KoJ@K

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      699


  2. karolek_ust

    karolek_ust

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      63


  3. Fido

    Fido

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      6298


  4. gagat3k

    gagat3k

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      23


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/11/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Eee nie, troche za czarno było i se porobiłem korektorem kropki
    2 punkty
  2. zmienić lakiernika , bo ten to słąby jest , po pierwsze to nie chrom , a plastik pokryty chromem , matujesz to papierem na po podkład do plastikow , zwykły podkład , czarna baza i bezbarwny , robilem sam u siebie i nic nie odpada ani nic .
    1 punkt
  3. Fis nie ma tu znaczenia , nie jest potrzebny do funkcjonowania kierownicy , nie ma żadnej instalacji pod kierownicę przygotowanej także musisz wszystko dołożyć. To że kabelek remc czy kabelko ena data clock sa obsadzone to norma ale one kończą sie ślepo w we jednej wtyczce w wiazce deski
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. Po trasie 1560km spalanie 8.4 nie była to jakaś emerycka jazda i momentami zdarzało się pobawić na trasie. Dzięki @MaciekPL za fanty ? received_278605200220309.mp4
    1 punkt
  6. Woda ma tamtędy spływać. I lepiej, że jest mokro na progu, a nie wewnątrz drzwi. W B7 poprawili te uszczelki, na których w dolnej części znajdują się nawet takie dwa jakby 'zwężenia', którymi ma spływać cała wilgoć z wnętrza drzwi. Można w necie znaleźć pomysły zapinania trytki na uszczelkę w B6 by ułatwić odrzut wody z drzwi.
    1 punkt
  7. Wpinaj się z kompem pod obd i posprawdzaj sobie te grupy 14, 15, 16, na PB, na wolnych, czy zlicza Ci wypadania na poszczególnych cylindrach. Jak coś się pokaże to "pożongluj" wtryskami, tam gdzie wypadało, daj je tam, gdzie nie wypadało. Zresztą, będziesz widział jak się silnik zachowuje i czy po tym pyrkaniu nalicza Ci wypadania. Ewentualnie jeszcze wiązka do cewek. A jak nie układ paliwowy i zapłonowy, to trzeba szukać dalej.
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. Dwie opcje. Oddać w ramach reklamacji ( marne szanse bo auto oglądałeś i nie miej pretensji teraz). Przemalować elementy najbardziej różniące się od reszty. Sorry, ale widziały gały co brały. Nie chcę być złośliwy ale zakup na strzała tak się kończy. Ewentualnie wosk koloryzujący na jaśniejsze elementy i może publikę oszukasz. To tyle w temacie wyglądu. Jak auto technicznie w dobrym stanie, bez wad ukrytych to jeździć, nie myć za często i będzie długo służyć. Lakierowanie można odłożyć na inny termin, chyba że blachary w twojej wsi na odcień lakieru przewrażliwione, wtedy nici z pukania.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...