Skocz do zawartości

Ranking

  1. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      2847


  2. Gremlin0209

    Gremlin0209

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      113


  3. black4

    black4

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      1150


  4. Biggi

    Biggi

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      40


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/16/20 w Odpowiedzi

  1. No dobra... Przyszedł czas na mały uodate w temacie. Wróciłem do kraju i w końcu udało się zakończyć temat klapy bagażnika (no może nie w 100%, gdyż urwał się jeden zaczep od siłownika, był w kiepskim stanie i gwint w budzie nie wytrzymał, czekam na nitonakrętki i będę robił reanimację.) Teraz zadek prezentuje się tak: Chyba zostanie bez żadnych znaczków oczywiście wpadł nowy Ori 3ci stop, nowa szyba Pilkington'a, a sama klapa była cała lakierowana. Kilka fotek z przebiegu prac: Tak wyglądała stara klapa, szkoda jej trochę ale nie mogłem już patrzeć na tego rudego bąbla. Z kolejnych tematów udało się wyrwać zderzak że spryskami w spoko cenie. Jest już ogołocony ze wszystkiego, czeka na dokładkę. Jak będzie to poprzecinane wszystko jak trzeba i pojedzie do lakierowania. Do kompletu że zderzakiem wpadła mi w ręce Ori lotka na klapę z B6 więc też pójdzie w lakier a na deser odebrałem dzisiaj z ASO małe gadżety pod zderzak Przy okazji zamówiłem i odebrałem zaworek zwrotny z wężem od wspomagania układu hamowania. Niestety stary był nie sprawny i zawsze wywalało błąd w silniku. Myślałem że to wina dodatkowej pompy vacum elektrycznej więc jakiś czas temu zmieniłem na nowszą (z A5 chyba z 2014 roku) jednak winowajcą był zaworek. A po za tym wszystkim dostałem pierwszą paczkę od @kamil-vag z masą zabawek do xenona wiązki kablowe na części, czujniki samopoziomu, sterownik xenonu, zbiorniczek plynu i masę innych drobiazgów które przydadzą się przy robieniu moda jeszcze się lamp od Kamila doczekać nie mogę ? Kolejne podziękowania dla kolegi Darka @lewiatan1989 za wielką pomoc i przechowanie zabawek zamawianych na odległość, bez niego nie było by zderzaka, lotki, i gratów do TPMSa No i na sam koniec zastanawiałem sie5 gdzie te wszystkie sterowniki upchnąć (fonon i tpms) i dorwałem stelaż pod moduł haka na którym udało się zamontować sterowniki TPMS (to jego Ori miejsce) oraz przerobiłem troche samą obudowę sterownika od xenonu tak żeby zamontować wszystko w jednym miejscu. Uff to chyba tyle na dzisiaj ? A nie czekajcie... Jeszcze kupiłem olej bo zbloza5 się czas wymiany i przy okazji swe płukanki Archoil'a AR2300 i AR 2820. Ta pierwsza dzisiaj w ilości 125ml trafiła do silnika, pojeżdżę z nią ok 1000km i zmienię olej przy okazji płucząc jeszcze tą AR2820 i zaleję świeżego Ravenola VMP 5W30. Na zdjęciu zestaw dla 2ch aut (A4 i Seat) Teraz to już chyba naprawdę wszystko ?
    3 punkty
  2. Witam Ostatnio za dużo w temacie się u mnie nie dzieje... Skarbonka opustoszała ze względu na 3 wesela w ciągu miesiąca ? Jedynie co to 1,5 tygodnia temu została wymieniona lewa osłona przegubu wewnętrznego, stara się rozdarła na pól, na szczęście w porę zauważyłem i przegub zbytnio nie ucierpiał... ? A tak póki co lać i jeździć. Za tydzień wyjazd w góry, a zaraz po powrocie szykuje się na wymianę rozrządu i oleju ? Pozdrówki !
    2 punkty
  3. No i po raz kolejny dzięki za spota i ogromną dawkę wiedzy
    2 punkty
  4. Montaż PDC PARKTRONIC w modelu A4 B8 2012-2015 Kopiowanie, cytowanie, przerabianie / edycja tekstu i dalsza dystrybucja w celach komercyjnych jest zabronione ! Wykorzystywanie go na innym forum będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej. PDC 2012-2016.pdf UWAGA!!! Poniższy poradnik ma formę tylko poglądową. Nie jest oficjalnym manualem Audi. Absolutnie nie biorę na siebie żadnej odpowiedzialności za konsekwencje spowodowane nieumiejętnym montażem , kodowaniem . Robiąc samemu ta przerobkę bierzecie całą odpowiedzialnośc na siebie. Spis czesci do PDC : - 8K2 959 674 G Przelacznik wielofunkcyjny pod ESP i PDC ( wersja pod MMI ) lub - 8K0 959 673 G Przelacznik wielofunkcyjny pod ESP i PDC ( wersja pod RADIOCONCERT SYMPHONY - 1S0 919 275 Czujnik ultradzwiekowy przod 4 szt. - 1S0 919 275 A Czujnik ultradzwiekowy tył 4 szt. 1T0 919 133 C 9B9 czerń satynowa lub 704 grey - Uszczelnienie czujników PDC 8szt. - 8K0 971 095 E Wiazka PDC przod 1 szt. - 8K0 971 104 AC Wiazka PDC tył 1 szt. - 8E0 919 279 Glosnik ostrzegawczy 2 szt. - 7L6 868 307 Sruby do glosnika 4 szt. - 4B0 972 623 Wtyka glosnika 2 szt. - 1J0 973 713 Wtyka 6 PIN od przedniej wiazki zderzaka do MODUŁU MCE 09 - 3B0 919 136 A Uchwyt wtyki 6 PIN - 3D0 971 838 M Opaska przewodów przod - 8K0 972 416 Wtyka16 PIN ( od tylnej wiazki zderzaka) - 000 979 012 E 3 kabelki ( 2 sztuki w zestawie) - 000 979 019 E 3 kabelki ( 2 sztuki w zestawie ) - 000 979 009 E 2 kabelki do głosniczków ( 2 sztuki w zestawie ) - 000 979 009 E 9 kabelków do MCE 09 - 000 979 009 E 1 kabelek ( 2 sztuki w zestawie) do przycisku PDC - lutownica , cyna - przewody 0,35 mm - wyjmaki - wkretaki - klucze torx 20 ,25 ,27 , 30 - grzechotka z przedłużka i nasadki 8 mm ,10 mm - obcegi , noz - silikon (kolor czarny ) - taśma izolacyjna tzw. szmacianka 2 szt - 8K0 907 063 AA ??? - 8K0 907 063 AB nie obsługuje PDC - 8K0 907 063 AC obsługuje PDC (tył) - 8K0 907 063 AD obsługuje PDC (tył) - 8K0 907 063 AF nie obsługuje PDC - 8K0 907 063 AH obsługuje PDC ( przód i tył ) - 8K0 907 063 AJ obsługuje PDC ( przód i tył) - 8K0 907 063 AL ? AH - 8K0 907 063 AK - 8K0 907 063 DB nie obsługuje PDC - 8K0 907 063 DC obsługuje PDC (tył) - 8K0 907 063 DD obsługuje PDC (tył) - 8K0 907 063 DE ? - 8K0 907 063 DF nie obsługuje PDC - 8K0 907 063 DG obsługuje PDC ( przód i tył) - 8K0 907 063 DH obsługuje PDC ( przód i tył) - 8K0 907 063 DJ obsługuje PDC ( przód i tył) - 8K0 907 063 DL ? AH – Wymontować osłonę boczną tablicy przyrządów po stronie kierowcy – Wykręcić boczną śrubę 1. – Wykręcić dolne śruby 3. – Odczepić górną krawędź osłony tablicy przyrządów 2 po stronie kierowcy za pomocą klina demontażowego od tablicy przyrządów strzałki . – Odczepić złącze 16-stykowe (wtyczka diagnostyczna). – Wersja wyposażenia z oświetleniem przestrzeni na nogi: odłączyć elektryczne złącze wtykowe. – Zdjąć osłonę tablicy przyrządów po stronie kierowcy. http://img14.imageshack.us/img14/7929/schowekkier.png http://img546.imageshack.us/img546/347/schowekkier1.png Po zdjęciu osłony od strony kierowcy musimy dostać się do naszego MCE . Na drodze staje jeszcze sprawa mocowań bezpieczników i przekażników. Na fotce strzałki ściągamy zabezpieczenia i dajemy cała obudowę na dół . Dodatkowo możemy jeszcze odkręcić mocowanie dolnego nawiewu aby mieć lepszy dostęp do Sterownika http://img94.imageshack.us/img94/8122/27908673.jpg MODUŁ CENTRALNEJ ELEKTRYKI 09 : http://img843.imageshack.us/img843/5607/mce091.jpg http://img515.imageshack.us/img515/9329/mce88881.png Na poczatku naszego rezanka trzeba naprawde kupe czesci rozmontowac w naszym aucie ale dla prawdziwego rezacza to nic trudnego Zaczniemy nasza rozbiorke od tylnego bagaznika .Musimy rozmontowac niestety wszystkie elementy platikowe . http://img339.imageshack.us/img339/7040/pdcavantoslony.png 1 - Wykładzina wnęki na koło zapasowe 2 - Osłona tylnego pasa nadwozia 3 - Osłona szczelinowa lub szyna mocująca 4 - Osłona boczna bagażnika 5 - Osłona bagażnika 6 - Siatka przedziału ładunkowego 7 - Podłoga przestrzeni ładunkowej z przodu Warianty wyposażenia: - Z osłonami szczelinowymi - Z szynami mocującymi 8 - Podłoga przestrzeni ładunkowej z tyłu Warianty wyposażenia: - Z osłonami szczelinowymi - Z szynami mocującymi http://img838.imageshack.us/img838/5914/pdcbagaznik.png 1 - Tylny uchwyt 2 - Śruba 2 szt. 3 - Szyna mocująca z lewej strony 4 - Uchwyt mocujący 5 - Śruba 2 szt. 6 - Podłoga przestrzeni ładunkowej z tyłu 7 - Uchwyt mocujący 8 - Śruba 2 szt. 9 - Podłoga przestrzeni ładunkowej z przodu 10 - Śruba 2szt. 11 - Śruba 12 - Śruba 13 - Przedni uchwyt 14 - Ramiona 15 - Szyna mocująca z prawej strony 16 - Śruba http://img849.imageshack.us/img849/586/pdcbaganiklistwa.png http://img19.imageshack.us/img19/7163/pdcoslonatylnalewa.png Kluczem torx 20 odkrecamy srubu mocujace i odciagamy tylna listwe ozdobna http://img714.imageshack.us/img714/1439/pdcpas1.png http://img146.imageshack.us/img146/2048/pdcpas.png Dalej przechodzimy na tyle siedzenie w aucie i odciagamy listwe oslaniajca . http://img832.imageshack.us/img832/2097/pdclistwa4.png http://img705.imageshack.us/img705/2645/pdclistwa5.png Po odciagnieciu rozbieramy srodkowy slupek . http://img694.imageshack.us/img694/6518/pdclistwa6.png http://img191.imageshack.us/img191/8093/pdclistwa7.png Przechodzimy do przodu auta i dalej rozbieramy oslony . http://img27.imageshack.us/img27/9326/pdc98.png http://img717.imageshack.us/img717/5896/pdc96.png http://img832.imageshack.us/img832/4943/pdc97.png http://img845.imageshack.us/img845/6536/pdcwsik.png Teraz rozbieramy schowek kierowcy http://img36.imageshack.us/img36/461/schowekkierowcypdc.png 1 - Śruba 2 - Boczna osłona 3 - Klamra 4 - Złącze 16-stykowe 5 - Klamra 6 - Klamra sprężysta 7 - Śruba 8 - Osłona tablicy przyrządów po stronie kierowcy 9 - Śruba Musimy sciagnac ta oslone aby pozniej zamontowac glosniczek . http://img43.imageshack.us/img43/8492/schowekpdc1.png http://img708.imageshack.us/img708/2729/schowekpdc2.png Wspomniany glosniczek na przod Mocujemy go na nitach zakupionych w AS0 http://img88.imageshack.us/img88/9616/pdc6.png Po rozebraniu wszystkich plastikow w naszym aucie przystepujemy do robienia instalacji Na poczatku DIYa opisalem jakie dlugosci i przekroje kabli bedziemy potrzebowac . Po zrobionej wiazce ( wiazkach ) przystepujemy do jej przeciagniecia od tylu auta do MCE 09 . http://img683.imageshack.us/img683/4565/pdc36.jpg http://img683.imageshack.us/img683/4565/pdc36.jpg http://img34.imageshack.us/img34/4785/pdc37.jpg http://img15.imageshack.us/img15/6787/pdc38.jpg http://img847.imageshack.us/img847/6541/pdc39.jpg http://img708.imageshack.us/img708/3080/pdc40.jpg Mamy zaznaczona na fotce wtyke do instalacji przednich czujnikow PDC . Nie montujemy jej na razie w wiazce , poniewaz nie przebijemy sie nia przez obudowe komputera !!! http://img851.imageshack.us/img851/6704/pdc41.jpg Montujemy glosniczek i podlaczamy przewody Otwory mocujace znajduja sie siedzac w aucie obok prawej nogina wysokosci kolana http://img543.imageshack.us/img543/872/pdc42.jpg Teraz bierzemy wyjmaki i wymontowujemy zmieniarke . Warto zabezpieczyc jakims recznikiem ( szmata ) czymkolwiek Panel NAVI aby nic nie porysowac http://img14.imageshack.us/img14/5022/pdc43.jpg http://img707.imageshack.us/img707/5420/pdc44.jpg http://img192.imageshack.us/img192/132/pdc45.jpg http://img135.imageshack.us/img135/3571/pdc46.jpg Po odpieciu wtyki i dolozeniu instalacji zmieniamy przelacznik z przyciskiem PDC Mozemy sciagnac tez panel climatronic aby miec lepszy dostep http://img190.imageshack.us/img190/4365/pdc47.jpg CZYTNIK MMI 5F wraz z zamontowanym przyciskiem wkladamy na swoje miejsce . Dalej przystepujemy do demontazu podszybia ( o ile mamy na wyposazeniu ) Odkrecamy dwa zabezpieczenia i sciagmy je . http://img198.imageshack.us/img198/8520/pdc56.jpg http://img837.imageshack.us/img837/4853/pdc55.jpg W tym momencie mamy dostep do plastikowej obudowy ECU ktora odkrecamy . http://img215.imageshack.us/img215/3627/pdc25.jpg Ukaze sie nam taki widok W dolnym mocowaniu przeciagamy nasza wiazke . http://img38.imageshack.us/img38/4842/pdc22.jpg http://img39.imageshack.us/img39/1710/pdc21kopia.jpg http://img12.imageshack.us/img12/6835/pdc20.jpg http://img31.imageshack.us/img31/7038/pdc23.jpg W gumie ktoredy puszczamy wiazke znajduje sie masa uszczelniajaca , ktora troszke wyciagamy . Pozniej zabezpieczamu silikonem ja. http://img17.imageshack.us/img17/6534/pdc24.jpg PODŁACZENIE PRZOD PDC : Przycisk sygnalizacji PIN 1 do T32a w PIN 1 PIN 3 do T32a w PIN 2 Głośnik PIN 1 do T32a w PIN 6 PIN 2 do T32a w PIN 7 Wiązka od PDC do modułu PIN 1 do T16b w PIN 3 PIN 2 do T32b w PIN 26 PIN 3 do T32b w PIN 23 PIN 4 do T32b w PIN 30 PIN 5 do T32b w PIN 31 PIN 6 do T16b w PIN 5 mostkujemy KODOWANIE MCE 09 : MCE 09 ---> LongCodingHelper ---> Coding 07 ---> BYTE 35 ---> Bit 2 przód PDC Bit 5 tył PDC MMI 3G+ KODOWANIE 5F : GREEN MENU CAR ----> carmenuoperation ---> parking help ---> suwak na 1 CAR ----> cardevicelist ---> odznaczamy kwadracik o PDC CAR ----> carbusaaigment ----> park distans ----> ( CAN Komfort ) 1/9 Na koniec RESTART MMI http://audienthusiasts.com/images/Screen_13_090626_0036_0017.png [CAN Komfort] 1/9 Park distans
    1 punkt
  5. No i w wychwalaniu zapomniał, że Darek jeszcze klapę trzymał przy podmiance Co do gratów to nie ma sprawy ino na szafie teraz tak jakoś pusto Dziś jak wieczorem widziałem efekt na żywo to z szybą robi mega robotę
    1 punkt
  6. nie Vag jest tu problemem a same ecu najprawdopodobniej zdechło zasilanie na nim lub któryś przekaźnik jest uszkodzony, szaleństwo przepustnicy spowodowane jest cykającym przekaźnikiem wewnątrz auta słychać to na pierwszym filmie. Do sprawdzenia przekaźniki i zasilanie ecu. Przekażniki masz wewnątrz auta za osłoną na nogi kierowcy tam też są przekaźniki.
    1 punkt
  7. Zwróć uwagę, że na filmiku jest dostęp do muzyki, która jest w pamięci telefonu. Nie ma taniego sposobu do działania, które oczekujesz. Trzeba zamontować interfejs, który będzie przenosił carplaya albo androidauto na ekran mmi, budżet około 2000zł żeby tak działało.
    1 punkt
  8. A to już "ultimate dream car": Legend Reborn: The Hansen Motorsport Quattro - Speedhunters WWW.SPEEDHUNTERS.COM They say that legends aren’t born, they’re made. There are certain... Pozdrawiam ?
    1 punkt
  9. Dzięki Dayd_4, Widziałem tego angola. Ładny. Repliki UR też mi się podobają. Może kiedyś się projekt wyszykuje ? Btw. Zobaczcie to cacko: Stockholm Madness // Emil's 500+WHP Audi Ur-Quattro. | StanceNation™ // Form > Function WWW.STANCENATION.COM Recently we have highlighted a few incredible builds from overseas...
    1 punkt
  10. Nie ma nawet co porównywać. To dopiero zaczyna hamować i to powinien być seryjny hebel w każdej a4b6/7.
    1 punkt
  11. Dla wszystkich zainteresowanych przyczyną był czujnik położenia wału - kompletnie nic na niego nie wskazywało, wymieniłem go przy okazji.
    1 punkt
  12. Poskładane do kupy.. myślę że nie wyszło źle Teraz czas na wydech
    1 punkt
  13. Śmiało kupuj. Na każdym opakowaniu ravenola masz z tyłu zdrapkę pod którym jest kod i na stronie producenta sprawdzisz dokładnie wszystkie dane, data produkcji itp. więc o podróbkę raczej ciężko.
    1 punkt
  14. ~~aktualizacja~~ aktualnie cała buda została polakierowana na nowo, do tego został założone: 1) progi s4 2) zderzak tył s4 sedan czyli sumując cały set body s4 procz listewek nad progami na drzwi. Do tego, zabrałem się za montaż gwintowanych amortyzatorów po rozbieraniu tyłu zastałem niespodzianke: Zamówiłem oba nowe, mam nadzieję ze do piątku dojdą i w sobote wyjade już autem.. do tego zamówiłem cały set na swap na tył hebli 330mm, również powinien dojść w pt/pon aktualnie b5 w trybie awaryjnym bo błąd z egt zwarcia z masą.. pomimo, że płytki są nowe to może termopara padła.. temat do ogarnięcia będzie no i co.. wlecą foty jak gwint będzie siedział na swoim miejscu. Stay tuned :]
    1 punkt
  15. pakuj na przód teź reflexa jak z tyłu go masz. Nie rób chińskich prezentów nowemu właścicielowi lepiej zrób Polskie bo te monroe będą polskiej produkcji Chyba że auto idzie na export do chin albo pchasz do Wisły wtedy chińczyki lepiej
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...