Skocz do zawartości

Ranking

  1. Mordeliuss

    Mordeliuss

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      331


  2. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      5816


  3. Monti

    Monti

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      236


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34524


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/11/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. @Tkoczu_ Przystopujcie z tymi Modami. Człowiek nigdy w życiu was nie dogonii. Masakra. Mody na wielki plus. Duza roznica miedzy bose a zwykłym zestawem grającym?
    2 punkty
  2. Siedząc trochę w temacie bixów A4 B6 postanowiłem zrobić uniwersalny adapter pozwalający zamontować soczewki: - Repliki Hella Evox 2.0-R - Bosch AL montowane m.in w A4 B8 Na ten moment to chyba najlepiej rokujące projektory do A4 B6, chociaż nie ukrywam, że chce jeszcze spróbować ogarnąć Hella 3R G5 i Intemo... Do rzeczy, wygląd adaptera: I jak to wygląda w praktyce: Rozstaw dla B6 Rozstaw dla B7/B8: Chcąc zamontować soczewkę z B7/B8 w B6 potrzebujemy dołożyć szpilki: Na szpilki najlepiej dać tulejkę sylikonową i można wtedy elegancko zgrać długie z krótkimi... Chcąc zamontować czy Evoxa czy B8 potrzebna jest ingerencja we wkład lampy, odpowiednie podcięcie... Montaż soczewki Bosch AL W przypadku B8 podcinamy fragment stelaża po stronie zaczepu od silniczka regulacji: Trzeba też analogicznie do podcięcia odciąć jedno ucho mocujące samej soczewki: Montaż Evox-R 2.0 W przypadku Evoxa, ze względu na to, że każda soczewka jest taka sama w obu lampach podcięcie będzie inne. Lewa lampa: Trzeba spiłować dolne elementy ustalające i wyciąć trochę wkładu pod cewkę soczewki Evox. Prawa lampa: Tu zabawy jest więcej, trzeba zrobić miejsce i dla cewki i dla przesłony, by mogła swobodnie poruszać się góra-dół. Tu widok na cewkę: Oraz na kawałek przesłony, ten element będzie wędrował do góry: Przygotowanie soczewki Evox-R 2.0 do montażu w adapter: Przykręcamy najpierw adapter do projektora, kolejno bierzemy wiertełko 4mm i rozwiercamy otwory od frontu soczewki, by można było projektor z adapterem przykręcić do stelaża: Podobnie jak w B8 trzeba też odciąć ucho od strony zaczepu silniczka: Delikatnie można tez liznąć odbłyśnik przy górnym zaczepie, żeby nic się nie stykało... Chciałbym Wam powiedzieć, że zrobienie takiego stelaża to nie jest 5 min roboty... trzeba się nagłówkować... i tu oklaski należą się @MaTeo85, bo to Mateusz, zrobił pierwowzór, wycentrował adapter tak by soczewki B6 i Evox były w tym samym punkcie, ja dołożyłem tylko B8/B7 i trochę zmieniłem koncepcje adaptera. Trzeba naprawdę sporo czasu, projekt, drukowanie, docinanie, przymiarki i tak kilkanaście razy bo zawsze coś gdzieś wadziło, nie pasowało... Zawsze może być jakieś drobne przesunięcie, setne mm itd... wszystko idzie skorygować podkładką, czy tulejką gumową, to nie seria, sądzę, że każda replika tez nie będzie kopią 1:1 drugiej... no ale decydując się na taką przeróbkę, zapewne każdy z Was ma trochę pojęcia, smykałki i sobie poradzi Adaptery będą niedługo dostępne w większej ilości, na razie pracowałem na tym moim kpl prototypu. Jakby kogoś interesowało włożenie innych przetwornic to będę też miał zaślepki z czarnej plexi na dekle bixów. Czekam na ewentualne pytania czy uwagi.
    1 punkt
  3. Od dłuższego czasu mocno wqu...iała mnie manualna skrzynia w moim gracie i zacząłem czaszkować jak sie z tym uporać. Moze nie tyle sama skrzynia wqur....ia czy jej praca, co jej przełożenia, auto oczywiscie jest szybkie , prawie 440kM robi swoje ale na dłuższe trasy jest to męczące. Już precyzuje o co jest walka, w S4 z manualną skrzynią na 6 biegu przy 3000 obr/min auto porusza sie z prędkoscią 130km/h (stronic ok 155 km/h) W przypadku manualnej skrzyni biegów z 3.0tdi auto przy 2000 obr/min na 6 biegu auto ma ok 128 km/h czyli jest dobrze Spalanie oczywiscie też spadnie ale nie po to kupowałem eSę żeby sie o takie sczegóły martwic a teraz do rzeczy .... w moim aucie jest skrzynia LPE a potrzebuje skrzynie KMU lub LDD i tutaj koncza sie w zasadzie dobre wiesci bo znalezienie skrzyni w dobrym stanie to jak szukanie dziewicy w burdelu a jak juz sie znajdzie to cena zaczyna sie od 3500zł ale "dobrzy ludzie" i tutaj pomogli wiec przyjechała... teraz do tego jeszcze nowa dmumasa i sprzegło bo moje już 3 razy sie śliznęło wiec nie ma co sie zastanawiac tylko teraz kiedy ja to wszystko poskładam do kupy..... o wynikach bede informowac na bieżąco
    1 punkt
  4. Chwilę mnie nie było, ale nie oznacza to że nic nie działam Odbieram wszelkie możliwe graty i w przyszłym tygodniu daje mały zestaw zabawek do lakiernika: - zderzak przód S-line (ori nowy) z dokładką (z allegro) - listwy drzwi S4 ori w bardzo fajnym stanie - zderzak tył ori S-line z PDC i wydechem na jeden kominek pod mojego ALTka Do tego wszystkiego brakuje mi już tylko środkowej kratki, przez chwilę chodziła mi po głowie ori z aso ale ok. 600zł to trochę przegięcie, choć używki nie są specjalnie tańsze. Ostatecznie wpadnie Golf VI GTI w plaster miodu (mniejsza szansa że zaraz ktoś ukradnie). Z innych ciekawych zabawek odebrałem daszek i moduł Homelink'a. Postanowiłem że sprawdzę najpierw czy na ori module zaskoczy moja brama do hali garażowej, jak nie to pobawię się lutowanie i przerabianie pod dedykowany pilot do bramy. Przyszłościowo zaopatrzyłem się w lustro fotochrom z kompasem z B7 z czujnikiem deszczu (chodzi mi ciągle swap mce po to żeby mieć ori rozwiązanie do DRLi. Drl będę miał wsadzony w halogeny, dorwałem lampy 2w1 przeciwmgielne i drl z homologacją i wszystkimi znakami na kloszu, nie pasują idealnie ale myślę że będzie dobrze. Jutro mam w planie przymiarki i modzenie uchwytów do tych lampek. Wpadnie też nowa klamka drzwi pasażera z wersji USA, wcześniej kupiłem taką do malowania, ostatecznie ta wpadła nówka, a ta co była leci do Kamila. Kupiłem też 4 nowe dekle do felg więc te wrócą do oryginalnego koloru, listwy drzwi też idą w kolor, jak nie będą mi pasowały to prysnę gumą w sprayu na czarny mat czy jakiś grafit.
    1 punkt
  5. Dość mizernie mierzy przepływomierz... jeśli nie ma nigdzie nieszczelności, to może to być jego wina...
    1 punkt
  6. Wiadomo że jak mi się właczy agresor to i pod 30 można podejść Jade niedlugo odebrać auto, siedze jak na szpilkach
    1 punkt
  7. Tyle ile wleje a tak serio to w mieście ma ze mna ciężko więc od 15-20 litrow natomiast trasa przy predkiściaxh 140-200 jakieś 9,5 -10 litrow
    1 punkt
  8. Klawa fota Dawid , pocztówkowa bym powiedział.
    1 punkt
  9. Czy będzie wytrzymalsze tego nie wiem, natomiast pasuje p&p - oczywiście przy wymianie całego kompletu sprzęgło + dwumas. Trochę kasy idzie zaoszczędzić, jakieś 800-900 zł. Robione 3 tygodnie temu u mnie. Wybacz kolego, byłem zajęty upalaniem nowego zestawu.
    1 punkt
  10. Zlikwidował chrom z zewnątrz i wpakował do środka. 2 pieczenie na 1 ogniu
    1 punkt
  11. Mnie osobiście środek full chrome robi robote bardzo i pasuje mocno do kierownicy
    1 punkt
  12. 225/40 lub 235/40 dystanse 20/18mm żeby to jakoś wyglądało lub 18/15 bezpiecznie.
    1 punkt
  13. Nie ubliżając Rosjanom ale to taki trochę rosyjski style jeszcze tylko grubego, złotego łańcucha, pod goły zarośnięty pępior brakuje do kompletu
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. Ja sie przesiadłem z B8 to mogę powiedzieć że to tak jakbyś przesiadł się z awionetki na boeinga Dla mnie to megaaa zmiana. Ale u mnie auto nie moze byc seryjne wiec leca mody
    1 punkt
  16. 1 punkt
  17. Kominy wystające jak na Batorym - out! Wiejski napis na klapie - out! Założyć do tego tylne lampy ori neon i będzie ładnie dla oka i bez wstydu
    1 punkt
  18. K6s PIANKA 6mm AKUSTYCZNA MATA WYGŁUSZAJĄCA 3,5 m2 StP SILVER maty WYGŁUSZAJĄCE butylowe WAWA 3,75 m2 ROLKA WAŁEK DO MAT BUTYL+ALU BUTYLOWYCH TŁUMIĄCYCH Taki zestaw pozwala na wyciszenie 4 szt. drzwi po 2 warstwy maty butylowej na parę drzwi. Jedna warstwa na wewnętrzną część tapicerki pianki K6s. 1. Ściągnąć tapicerkę drzwi - jak to każdy wie, jak nie wie to można doczytać. 2. BARDZO ISTOTNE I NAJWAŻNIEJSZE W CAŁEJ ZABAWIE BARDZO DOKŁADNIE ODTŁUŚCIĆ BENZYNĄ EKSTRAKCYJNĄ MIEJSCE W KTÓRYM BĘDZIE NAKLEJANA MATA BUTYLOWA!!! 3. Ja ciąłem matę na jak największe prostokąty, które mieściły się przez otwory w drzwiach, aby móc je nakleić od wewętrznej części poszycia drzwi 4. Można też ciąć mniejsze i doklejać, jednak trzeba robić to bardzo dokładnie, aby kawałki, które się schodzą do czoła dolegały idealnie. 5. Po naklejeniu maty dokładnie dociskamy kawałek po kawałku rolką dociskową, raz przy razie. 6. Ważne aby wykleić dokładnie CAŁĄ powierzchnię poszycia drzwi, miejscami jest ciężko bo mało miejsca na włożenie dłoni, ale można to zrobić, tylko na spokojnie bez nerwów. 7. Ważne aby przy wyklejaniu dołu poszycia drzwi zwrócić uwagę na otwory w poszyciach drzwi, które służą do odprowadzenia wody. Trzeba nakleić na nie matę, a następnie ładnie nożykiem dookoła wyciąć ten otwór. Aby woda przy myciu auta miała swobodne ujście. 8. Po wyklejeniu wewnętrznej części poszycia przechodzimy do wyklejenia drugiej warstwy blachy drzwi, w której znajdują się większe i mniejsze otwory fabryczne. Na większe otwory warto dać wzmocnienie, czyli paski blachy, przymocować na nity lub wkręty, co pozwoli na naklejenie maty, która będzie sztywna. Bo nie ma możliwości naklejenia maty na otwór nieregularny o rozmiarach 30x35cm, tak aby było to stabilnie zrobione. 9. Dokładnie wyklejamy drugą warstwę blachy drzwi, też dociskając rolką. Trzeba zwrócić uwagę na wszelkie mniejsze i większe otwory, tak aby wszystko dokładnie było wyklejone. 10. W miejscach gdzie wchodzą mocowania tapicerki (te wiecznie łamiące się bolce plastikowe) warto docisnąć matę tak, aby spłaszczyła się maksymalnie, co pozwoli na dobry montaż tapicerki drzwi. 11. Samą tapicerkę drzwi należy od strony wewnętrznej DOKŁADNIE wykleić pianką akustyczną. Ona jest bardzo miękka i przyjazna w formowaniu, więc śmiało można to zrobić przy pomocy dwóch dużych płatów maty. 12. Należy ją naklejać od jednej strony dokładnie dociskając. Ma BARDZO mocny klej i po przyklejeniu już jej nie oderwiemy, więc przyda się albo pomoc drugiej osoby, albo spokojne robienie tego samemu, na zasadzie podtrzymywania jednego końca maty do góry, a drugi powoli doklejamy i dociskamy raz przy razie. 13. Później zakładamy tapicerkę i ot cała historia się kończy. POWIEM TAK, ZROBIŁEM 4 DRZWI, ŁAPY POCIĘTE CAŁE, POCHARATANE MOCNO, CZY ZROBIŁBYM TO PONOWNIE? TAK, ALE PRZY AUCIE O WIĘKSZEJ WARTOŚCI ANIŻELI MOJA B7. Żeby zrobić to dokładnie, a nie na odpierdziel trzeba włożyć MNÓSTWO pracy, cierpliwości i samozaparcia. Ja jedną parę drzwi kleiłem 1 bity dzień. Przy 2 parach, wychodzi ok 20h pracy. Szukałem zdjęć, ale chyba popłynęły razem z moim telefonem, który utopiłem w zeszłym roku na kajakach ? Jak ściągnę tapicerkę to będę pamiętał żeby psryknąć kilka fotek. P.S Efekt jest rewelacyjny, polecam, zachęcam, ale miejcie na uwadze, że będzie to droga przez mękę ?
    1 punkt
  19. Witam Kolegę, kiedyś w b5 po lifcie (2000r) miałem problem z zegarami także jeager i też półfis. Wariowała wskazówka od temp. Próby reanimacji szafy (ponowne wgrywanie softu, grzanie procka - moze jakieś zimne luty czy coś) niestety nie pomogły. Zakupiłem podobny zegar z tego samego modelu tyle tylko, że VDO - przekopiowanie zawartości z jednego do drugiego i z tego co wiem (auto sprzedane znajomemu) hula do dziś. Ale może jakiś specjalista z forum ogarnie Ci ten Twój. Jak nie to rób tak jak pisałem wyżej.
    1 punkt
  20. najbardziej krytycznym momentem dla akumulatora, po rozruchu jest jego ladowanie po spadku napiecia spowodowanym przez rozrusznik. Uklad ladowania dostarcza po uruchomieniu silnika 14-14,4 V a im wieksza roznica napiec pomiedzy aku a ukladem ladowania tym wiekszy prad ladowania, Byc moze, o ile wpisanie kodu akumulatora nie jest zwykla fanaberia utrudniajaca zycie a nie majaca zadnego przekladu na funkcjonowanie (nie drazylem tego tematu), podanie kodu akumulatora informuje regulator o jego pojemnosci, i przez to wplywa na lagodniejsze ladowanie akumulatora bezposrednio po rozruchu. Jednak patrzac na dzialania producentow zmierzajace do programowania - skrocenia trwalosci elementow, watpie aby producent troszczyl sie o zywotnosc akumulatora... ALe stosujac zasade dmuchania na zimne. Lepiej zrobic niz nie. Acha slowo komentarza tytulem teorii, bardziej szkodliwe dla aku jest zalozenie aku mniejszej pojemnosci niz wiekszej od zadanej przez parametry ladowania. Zbyt duzy prad ladowania jest bardziej szkodliwy niz mniejszy.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...