Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02/22/21 uwzględniając wszystkie działy
-
WVWZZZ3CZGE079212.pdf WVWZZZ3CZGE079212_2.pdf2 punkty
-
Odpocząłem i wracam z nowymi tematami Mimo ciężkich warunków na drodze w ostatnią środę zjawiłem się punktualnie u kolegi Arka z firmy Remapper. Szybka decyzja i jedziemy na pomiar. Niestety błoto, śnieg i spora ilość wody uniemożliwiły Nam pomiar mocy w serii. Jak wszyscy jednak wiemy V6 czy V8 w audi rzadko trzymają serię więc nie spodziewałem się wodotrysków Logi mimo sporego przebiegu wyszły wręcz wzorowo więc zdecydowałem się na korektę Godzinka, dwie i już auto zaczęło jeździć inaczej. Uśmiech pojawił się po pierwszych 50 metrach po wyjeździe z bramy. Mimo iż wynik nie jest istnym szaleństwem to zdecydowanieeeeee czuć różnicę względem serii. Teraz bez problemu bez redukowania można wyprzedzać na 5 biegu a redukcje dają dużo uśmiechu i radości Przed zabiegiem auto było ociężałe i powolne. Po przeschnęciu czujnika przy kole udało się zrobić pomiar po remappingu. I wynik zadowolił mnie Według serii 326 km i 750 nm a po zabiegu 367 ps i 891 nm. Zdecydowanie czuć różnicę w momencie przy dodawaniu gazu. W nadchodzącym bliskim czasie będzie kolejne kilka zmian bo graty juz leżą i czekają kwestia tylko znalezienia czasu Stay Tuned2 punkty
-
2 punkty
-
Jako iż zakupiłem sobie komplet foteli skórzanych z a4 B7 nadszedł czas na wymianę, postanowiłem zrobić małe fotostory, ja przecierałem szlaki ale może następnym będzie łatwiej. W mojej a4 tylna kanapa jest niedzielona i nierozkładana. Nie jestem pewien co do wersji gdzie tylna kanapa jest dzielona. Co potrzebujemy: Torxy Śrubokręt płaski Piwo Twarde ręce bo pokaleczyłem się jak cholera hehe ale czego nie robi się dla audiczki i dobrego rezania No i oczywiście cierpliwość W skali trudności 1-5 oceniam tą modyfikację na 2. Jest to przyjemna robota, ale kur*** co chwile leciały hehe Czas potrzebny: Mi zajęło około 2h, ale robiłem to bez żadnej pomocy, wy macie już poradnik więc podejrzewam, że koło godzinki starczy A więc numer 1: Ściągamy podświetlenie nóg (jeśli mamy) Plastikowy uchwyt przesuwamy w lewo i schodzi ze stelaża, w tedy w dół i mamy luzem jak na zdjęciu: 2: Ściągamy tylną 'zaślepkę' przy prowadnicy fotela odkręcając żółte śruby małym torxem i podważając zielone 'kołki'. Wysuwamy zaślepkę do tyłu i mamy goły stelaż. 3: Odkręcamy 2 śruby (duże torxy) z tyłu na stelażu i mamy tył uwolniony: 4: To samo robimy z przednimi zaślepkami, dwa kołki ( po jednym z każdej strony ) wysuwamy zaślepkę, i naszym oczom ukazują się dwie śruby takie jak z tyłu, odkręcamy i mamy fotel uwolniony! (niestety nie mam fotek) 5: Odpięcie pasa: Po boku fotelu, mamy zaślepkę która wysuwa się do góry. Wszystko co musimy zrobić to po prostu śrubokrętem popchnąć metalowy zaczep w dół, żeby zszedł z tego bolca (czy jak to się tam nazywa) Jak zobaczycie to na pewno będziecie wiedzieć o co chodzi. 6. Ostatnia rzecz przed wyciągnięciem foteli to odpięcie kostek, znajdują się one w podłodze, pod plastikową przykrywką, mam takie zdjęcie, niestety na nim już nie ma fotela, ale do kostek jest łatwy dostęp z przodu fotelu (po przesunięciu na max do tyłu) (zaznaczone na niebiesko) Zależne od wersji siedzenia znajdują się tam różne kostki o róznych kolorach: airbag, podgrzewanie, elektryczne sterowanie i czarna: czujnik + podświetlenie. W moich starych fotelach były tylko airbagi ( jedna, żółta kostka) W nowych mam jeszcze elektrykę i podgrzewanie, na razie nie podłączone ale i na to będzie poradnik w swoim czasie (czekam na kostki z serwisu, żeby zrobić wszystko ori). ---------------------------------------------------------------------------------------------------- No więc fotele mamy na zewnątrz, teraz jest łatwy dostęp do kanapy i powinno zająć to nie więcej niż 20-30 minut Zaczynamy z kanapą: Jak już mówiłem, u mnie kanapa jest niedzielona, tzn nie ma dojścia do bagażnika z kokpitu. Najpierw trzeba zdemontować oparcie tylne, a robimy następująco: 1. Wyciągamy zagłówki 2. Wyciągamy plastikowe prowadnice w które wchodzą zagłówki, ciągniemy je do góry w tym samym czasie pchając oparcie: Niestety to jest jedyne zdjęcie jakie mam więc resztę opiszę słownie, jest to bardzo łatwy proces więc nie sądzę, żeby ktoś mógł mieć jakiś problem 3. Po wyjęciu prowadnic, musimy szarpnąć oparcie do siebie, wyskoczy z zaczepów i mamy praktycznie oparcie na wierzchu, wyciągamy z auta uważając, żeby dolne zaczepy nie porwały tapicerki. 4. Szarpiemy energicznie siedzenie od strony oparcia a potem od strony zewnętrznej, tam nie ma żadnych śrub, wszystko jest na zaczepach więc troszkę energii trzeba w to włożyć ale nie jest źle. 5. Zbieramy śniadanie po poprzednich właścicielach, dowiadujemy się jakie kraje zwiedzili, co jedli na obiad i co wylewali na tylną kanapę: ja znalazłem funty, złotówki, euro, paczkę gum, frytkę, lizaka, coś wylanego, klejącego się, oprócz tego pełno okruchów i innego shitu. Wyczyściłem ładnie i zostało tylko parę pieniążków które były tak przyklejone, że nie dało rady wyrwać hehe Składamy oczywiście w odwrotnej kolejności. UWAGA Żółty kabel od airbaga w fotelach trzeba odłączać na wyłączonej stacyjce, inaczej zostanie błąd, ja nie odpinałem akumulatora ale to już zależy od własnych upodobań, nic nie powinno się stać a jak już, to ten 'writeup' ma służyć w celach pomocniczych więc autor nie ponosi odpowiedzialności Bawcie się dobrze, zmiana foteli to naprawdę dobrze zainwestowane pieniądze, trzymanie boczne jest super, nawet pierwsze wrażenie po przesiadce ze zwykłych naleśników jest po prostu super! Fotele trzymają super, otulają Cie po bokach i są bardzo wygodne, jak zrobię elektrykę i podgrzewanie to napiszę jeszcze jeden poradnik. A Zaraz zapraszam do następnego poradnika który właśnie przygotowuję, Have fun! @copyright by Młody1 punkt
-
VSSZZZ3RZDR003746.pdf VSSZZZ3RZDR003746_2.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8E67A174805.pdf WAUZZZ8E67A174805_2.pdf1 punkt
-
Nie, nie ma ochrony komponentu. Kodowanie i ewentualnie adaptacja kanałów. Nie sprawdzałem jeszcze co należy zrobić.1 punkt
-
Teoretycznie tylko tyle o ile nic się nie urwie po drodze ani nic tego typu mówię np o króćcu do smarowania a może nie tyle króćcu co samym wężyku. No i nie zapominaj że przy wymianie turbawi zalecana jest zmiana oleju na nowy i filtr oczywiście.1 punkt
-
Mili Państwo, dementuję plotkę jakoby trzeba było odczepiać pół zderzaka, żeby wymienić środkowy czujnik cofania. Przed chwilą wymieniłem sobie środkowy prawy czujnik i jedyne co zdemontowałem, to dwie śrubki torxy na środku w okolicach haka (mocujące dokładkę zderzaka (dyfuzor)) i tyle, nawet nie trzeba go odczepiać wystarczy lekko odchylić plastik, spokojnie jest dojście, niewiele miejsca ale da się to zrobić. U mnie cała operacja trwała ok 15 minut. Pozdrawiam1 punkt
-
1 punkt
-
No,No fajnie weź nagraj jak to śmiga ? ? Pozdrawiam.1 punkt
-
WAUZZZ8K0BA097637.pdf WAUZZZ8K0BA097637_2.pdf1 punkt
-
WVWZZZ1KZBW284435.pdf WVWZZZ1KZBW284435_2.pdf1 punkt
-
Ten wzmacniacz który masz wygląda jak by już był BOSE. Jak masz możliwość to daj na PW rozkodowane wyposażenie auta z VINu, zobaczymu co tam fabrycznie siedzi i co do się zrobić. Sam wzmacniacz też możesz sprawdzić jaki tam na nim numer jest nabity. wtedy będzie łatwiej ustalić czy już ktoś coś grzebał. W razie co mam dostęp do schematów z exeo, ale żeby mieć pewność co Ci tam doradzić potrzebuje informacji jak wyżej.1 punkt
-
Ten zderzak przód bez sline trochę razi w oczy.. ale furka fajna, trochę niżej by się przydało ?1 punkt
-
Rury jak rury , wszystkiego się czepią aby lepiej brzmiało i się sprzedawało. Podobnie jak goofniane części WRC germany. Tyle że tu jest tylko kawałek rury i najwyżej czo może się stać to odpaść chrom.1 punkt
-
WYMIANA MODUŁU KIEROWNICY POD TEMPOMAT - KIEROWNICĘ MULTIFUNKCYJNĄ (MF) MFSW - Multi Function Steering Wheel 1. Wstęp, informacje o module, koszta 2. Potrzebne materiały, nadzędzia 3. Sprawdzanie jaki mamy moduł 4. Demontaż podzespołów i instalacja nowego modułu 5. Konfiguracja Vag-Com'em Kliknij w "Pokaż ukrytą zawartość" ↓ POMOCNE TEMATY : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/368777-kodowanie-czujnika-kata-skretu-g85/#entry4908790 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/123904-wymiana-kierownicy-czteroramiennej-na-czteroramienna-multifunkcyjna/#entry1843315 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/147411-all-b6-przerobka-obudowy-kierownicy-pod-tempomat-fotostory/#entry2124146 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/18670-instalacja-kierownicy-multifunkcyjnej-r8ttb7/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/15479-wymiana-przelacznika-wycieraczek-i-odblokowanie-pelnego-fis/ Cruise Control Retrofitting (8E) - Ross-Tech Wiki Checking Cruise Control using Measuring Values - Ross-Tech Wiki http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_12568.html#1 http://audiforum.us/threads/idiots-guide-to-mfsw-install-everything-you-want-to-know.4672/1 punkt
-
Widzę że większość używa kleju do tego łożyska, ciekawe więc jak będzie wyglądało ponowne wyciągnięcie połosi z tym łożyskiem w przypadku wymiany sprzęgła? Bo bez wyciągnięcia nie wymienimy sprzęgła lub dwumasy.1 punkt
-
witam , mam zamiar a właściwe tez regenerować parę rzeczy przy swoim samochodzie (touran) powód prozaiczny ta guma ktora pokryte sa panele ,ramki w vw schodzi np od zapachów wpłynie tak ze ostrzegam , raz pokapało mi na ramkę panelu i sie zluszczyła (zapach był dolewany w kratkach nawiewu) , wywaliłem wsadziłem nową, teraz w kratce na sznureczku miałem powieszone Choinki zapachowe ja patrze pod nie a tam przyciski na radiu od CD sie złuszczyły i bokiem na radu tez są złuszczenia. wyciagnołem panel radia RCD 300 . Mam takie pytanie może ktoś robił takie radio golfy V ,touran itp jak wycignąć te klawisze od radia, te na dole i po bokach , od tyłu nie ma żadnych zaczepów tak jak by była ramka zgrana na stałe co trzyma klawisze? ok dostałem odpowiedź trzeba je z doośc dużo siło wycisnać od tyłu panelu i tak tez zrobiłem po pierwszych próbach malowania bollem jest ok , natomiast wydaje mi się że przy malowaniu trzeba maskować miejsca tam gdzie wchodza przyciski a, przyciski nie malowac tych powierzchni co sie stykają z gniazdami a ich nie widać. pomalowałem sobie te dwa z góry ( wyciągnie te nie ma ich na zdjęciach) całe po włożeniu na próbe do panelu radia chodza dość cieżko farba na przyciskach ogranicza ich swobodny ruch , dlatego jak napisałem maluję tylko to co widoczne relacja z regeneracji panelu radia i ramki radia /klimy ramka radia/klimy po wyciągnięciu (najlepiej np twarda karta bankomatowa podważać zeby nie pokaleczyć ramki) dokladnie zdarta ta miekka guma rozpuszczalnikiem nitro,benzyna ekstr,roz uniwe +gąbka do mycia szorstka strona -idzie to dosyć ciężko, lekki szlif drobnym papierem (jak najdrobniejszy 500-600 w góre ale jeżeli jest gladziutkie to nawet nie trzeba. panel radia przyciski wycisnięte jak kolega napisał od tyłu z lekkim użyciem siły czyszczenie jak wyżej ramka. panel radia i ramke przed malowaniem przetarte benzyną ekstarkcyjną dodatkowo panel radia ja obkleiłem całe te wneki gdzie wchodza przyciski boczne i dolne tak ze pomalowana jest praktycznie tylko ta częśc która widać , przyciski i wpust CD meszek jw dlaczego , bo po malowaniu -może sie zrobić grubsza warstwa na miejscach styku przycisków i ścianek i beda cieżko pracować przyciski (wiem bo wczesniej pomalowałem przyciski CD całe i po włożeniu nie pracowały nie odbijały były za ciasno spasowane. nie wiem jak robia to inni którzy regenerują i maluja tez przyciski ale na to zwrócil bym uwage , ze po pomalowaniu całych przycisków i wnęk pracy przycisków, może być problem i ich ruchomością podsumowując -czyszczenie z gumy lekki szlif +benzyna ekstrakcyjna -kilka warstw spray lakieru do zderzaków plastikowych boll czarny (nie strukturalny do plastików ) -na to ja pomalowałem spray Lakier bezbarwny 1K mat Troton przyciski i pokrętla pomalowałem tylko samym lakierem bezbarwnym przed włozeniem do panelu(uwaga jak osiądzie na nich kurz to po przycisku) bezbarwnym nie koniecznie bo jest taki satynowy polysk ale ja wolałem lekko zabezpieczyć wygląd i dopasowanie prawie idealne uwaga tylko przy malowaniu na kurz uwagi montażowe ściagając panel radia z wyświetlacza nie odłaczałem pasków elektryki , przy montazu juz musiałem to rozłaczyć paski eletryki , białe przez podwazenie i zółty trzeba wyciagnąć i wyjdzie pózniej trzeba wcisnąć go z powrotem co nie jest takie łatwe śróbki śróbokręt t6x50 lub t7x50 sa po pare złotych w Carfurze po skreceniu sprawdzcie jeszcze czy przyciski wszystko działa szczególnie te boczne dolne czy właczają stacje1 punkt
-
1 punkt
-
a to ci zagadka czekamy na odpowiedzi mądrzejszych Panowie wierzę w was :> [br]Dopisany: 02 Czerwiec 2010, 22:59_________________________________________________Nikt nic nie wie?1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00