Skocz do zawartości

Ranking

  1. jaras99

    jaras99

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      281


  2. nadybek

    nadybek

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      651


  3. pelonek1

    pelonek1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      2177


  4. vvalery

    vvalery

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      606


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/18/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tu masz wszystko w porządku, u mnie jest tak samo, a też się doszukiwałem problemów z ładowaniem, bo wydawało mi się trochę za niskie. Aku mam teraz nowy i jest tak samo jak na wcześniejszym, jeszcze ori. Konsultowałem to z gościem, który też walczył z tym ładowaniem, bo twierdził że jest coś nie tak i po wszelkich podmianach regulatorów, alternatorów itp. nic się nie zmieniło więc ten typ tak ma. Odnośnie tych swoich objawów przyczyny musisz szukać w czymś innym wg mnie.
    1 punkt
  2. Kurde my chyba mamy to samo jeśli chodzi o oszczędzanie na częściach (pozornie drogich) Można powiedzieć że jesteś dobrym materiałem na męża bo nie przepłacasz
    1 punkt
  3. Miałem Corollę i passata kupione jako nówki w salonie i cały czas, jak idiota, wywalałem przez 10 lat kasę na serwiy w ASO. Akurat nic a nic mi to nie dało. W przypadku corolli musiałem szybko sprzedać bo okazyjnie nowy passat czekał w ASO. Natomiast passat poszedł jako rozliczenie allroada, a Allroad jako rozliczenie obecnego. Tak więc wszystko zależy od okoliczności i szybkości sprzedaży. Jak dla mnie największy bezsens jaki zrobiłem to serwis po gwarancji w ASO. Kto inny może mieć inne priorytety. W obecnym aucie zamiast zdiagnozować usterkę pompy wody to mi gość z ASO Audi dolał płynu i kazał jeździć. To był gwóźdź do trumny gdzie chłopaki z VAG Świlcza od razu to wyłapali.?
    1 punkt
  4. A z dystrybutora ile wyszło bo często jedno do drugiego ma się nijak? Jak dasz mu trochę w palnik to zobaczysz że i 10 mu zabraknie
    1 punkt
  5. Schnie po myciu, jutro olej . Został mi zestaw po q5 z k&n .
    1 punkt
  6. Jakieś zdjęcia wałków masz? Wiesz moze czy na ostatniej krzywce były dwa zatoczenia? Radzę sprawdzić co zamontowano. https://a4-klub.pl/topic/418768-bpw-dwa-rodzaje-wałków-rozrządu/ A druga sprawa to padające pompowtryski... 99% diagnoz "padnięty PD" to błędne diagnozy. Problemem zawsze są uszczelnienia* ale "warsztaty" sprawdzające/regulujące/regenerujące zawsze powiedzą że była kicha. * Nie dotyczy PD Siemensa z BRD
    1 punkt
  7. Jak z komfortem? Też mam 1BV i na nierównościach narzekam pomimo 205/55R16.
    1 punkt
  8. OK, dzięki za podpowiedź. W necie znalazłem info: - olej G 052 529 A2 - 5-7 l. - filtr przy mechatronice "2" - 0B5 325 330 A - filtr w skrzyni "1" - OB5 325 429 E - uszczelka miski olejowej - 0B5 321 371 E z tym, że przy wymianie statycznej wymienia się tylko olej oraz wkład filtra "2". Okazało się ,że nie ma u mnie filtra nr "2" w obiegu oleju i wymieniłem tylko sam olej.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...