Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      5

    • Postów

      22955


  2. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10236


  3. s3ns

    s3ns

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      358


  4. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      436


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/29/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Po przygodach z B7 oraz z B8 pojawił się godny następca o kolorze biały lodowiec (Gletscherweiß). Tutaj -> wyposażenie takie sobie Planowane mody: - Auto Hold ✅ - Program ✅ - Home Link
    1 punkt
  2. Witajcie. Nigdy nie było mi jakoś po drodze aby stworzyć ten wątek, auto zaliczało faile, to ja nie miałem czasu itd. Jednak sadze że warto o nim chociaż po krótce wspomnieć, szczególnie teraz kiedy zaplanowałem tak na prawdę je sprzedać, więc jak nie zrobię tego teraz to już nigdy. Więc do rzeczy: Audi A4 B6 Quattro 2.5T. Chyba jedyne w Europie a może tez na świecie b6 z 2.5T r5 pod maską. Przy budowie nie szliśmy na skróty, wiele rzeczy było także wyzwaniem. Jednak efekt jest na prawdę fajny. Baza to a4 b6 z silnikiem 1.8T, quattro. Auto miałem od 6 lat w swoich rękach, był to sprawdzony egzemplarz z bezwypadkową przeszłością. Wszędzie oryginalny lakier, nigdy nawet nie naprawiana po stłuczce. Było wiele stage w między czasie, obecny jest na aucie od 7 tys km i około 2 lat. W aucie na dziś dzień: -Silnik 07k 2,5 litra R5, z kutym walem korbowym, korbami i tlokami kutymi z 2.0 TFSI -Skrzynia z Audi S5 4.2 -Tylny dyferencjał Audi S4 B7 -Relokacja filtru olejowego za pomoca adaptera IROZ z USA -Pokrywa zaworowa IROZ z USA -Turbo Holset HX35 -Masa nowych części w aucie, wszystkie węże, spinki, klamry, uszczelki nowe bo wszystko kupowane na zamowienie -Wystrojony na EMU BLACK -Felgi OZ letnie 19 -W środku czarny sufit, deska poflokowana, kierownica z A4 B7 -Dekory RS4 B7 -Sprzęgło z 3.0 tdi dwu-tarcz , koło zamachowe z A4 B8 2.0TDI -Pompa paliwa bosch 044 -Układ hamulcowy RS4 B7 kompletny z przewodami wzmacnianymi HELLA -Abs i esp działa -Wtryski 5x1000 -Dokladka tył S4 B7 Custom -Nowe lampy przód -Tylne lampy folia -Komputer pokładowy w Tablecie -Kolektor wydechowy custom w bandażu -Dolot przerobka na bazie z RS3 8V W tamtym roku cala nowa, odnawiana blacharka za 10 tys, bez grama rdzy, położona ceramika, dokładki i relingi i wiele inych elementów malowane w czarny połysk alla shadow line. Warte odnotowania jest to ze auto ma papiery na te przerobki, ma nadany nowy vin ze wzgledu na cofniecie silnika (stary byl na grodzi nabity). Moc na kołach przy quattro 520 hp i 625NM. Wybaczcie że niewiele zdjęć, muszę gdzieś więcej wygrzebać. Pozdrawiam wszytkich. Gdyby ktoś był zainteresowany autem na pewno znajdzie ogłoszenie na otomoto, dla klubowiczy będzie spory rabat, chciałbym aby auto znalazło dobrego następce!
    1 punkt
  3. Siemanko, Mordko sama cena powinna Ci powiedzieć, że z autem jest coś nie tak;) ale jak już kupiłeś, podoba Ci się i chcesz latać Audi, to rób wszystko co możesz;)im więcej zrobisz, tym dłużej polatasz;)a Auto fajne jak wszystko hula jak trzeba pozdro, to jest tzw inwestycja;)
    1 punkt
  4. W tym boczku masz sterownik komfortu, wzmacniacz, sterownik haka oraz sterownik kamer 360°
    1 punkt
  5. Ile kosztuje - zależy od osoby która będzie to robić. Ile mocy można zrobić - zależy od kondycji danego silnika. Ile wzrasta spalanie - zależy jak będziesz jeździł: - jeśli normalnie jak przed programem to może nawet spaść, - jeśli będziesz wykorzystywał moc w 100% to musi spalić więcej, no bo skąd ta moc ma niby być. Na 100% nie będzie palił tyle co przy wypalaniu DPFa
    1 punkt
  6. Powodzenia. Objawy mogą być podobne, a przyczyny zupełnie inne. Bujaj się dalej z wróżbitami.
    1 punkt
  7. Serio, to jak ktoś ma ci pomóc? Kup sobie kabel za 50z, a reszta na forum albo dalej się użalaj, że auto nie jedzie. Ewentualnie zapraszam to chętnie zdiagnozuję.
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. Też tak bym zrobił, licencje na audi Connect wykupiłem na jakiś czas i powiem że kuleje trochę : czasem błąd logowania , czasem błąd serwera (jeśli chodzi o pogodę czy info) . Jeśli chodzi o sterowanie smartfonem ok(czyli ta tańsza) Więc dla widoku z satelity na mapach , nie opłaca się.
    1 punkt
  10. ta ramka atrapy miała jeszcze sens przy znaczku chrom, no gryzie się to
    1 punkt
  11. Dzisiaj dzięki usłudze kolegi @Deniro przywróciłem w mojej MMI z prockiem nVidia Google Earth. Kolega był na tyle uprzejmy, że obdarzył mnie zaufaniem i pomimo tego, że pieniądze za usługe są jeszcze w drodze, wysłał mi patch aktywujący. Po zainstalowaniu i włożeniu karty SIM do jednostki MMI, Google Earth ruszyło. Dodatkowo nadmienię jeszcze, że klubowiczę/użytkownicy naszego forum otrzymują rabacik na wykonane usługi. Dziękuję i polecam!
    1 punkt
  12. Apple Watch 7 45mm Stainless Steel Gold Audi Edition. ?
    1 punkt
  13. jak masz juz wszystko rozgrzebane to sie tez wymienia
    1 punkt
  14. Jest też coś do oglądania VID-20190417-WA0008.mp4 VID-20200617-WA0003.mp4 video-84cd098ce54fdb04ad3fdc93a00d526b-V.mp4
    1 punkt
  15. Wyposażenie tego auta to nie przypadek Sporządziłem sobie listę must have i HUD też się na niej znalazł. Jest po prostu mega wynalazkiem
    1 punkt
  16. odgrzeje kotleta jak sciagnac ta soczewke zeby sprawdzic jej stan? jak ja zdemontowac? trzeba rozklejac klosz??
    1 punkt
  17. Kolego franek niestety nie każdy ma czas to po pierwsze po drugie auto jest mi codziennie potrzebne bez niego jestem uziemiony po trzecie miałem jedno podejście w maju ale niestety wymiana tego łańcucha nie jest sprawą prostą jak to na początku opisywał mi kolega longerooo. Aby ściągnąć łańcuch trzeba zrzucić oba wałki ponieważ nie ma szans aby odkręcić wariator zmiennych faz i zrzucenie wałków jest jedyną możliwością. Żeby zrzucić wałki musi zostać ściągnięte koło zębate rozrządu wałka wydechowego a żeby je ściągnąć trzeba mieć sprytny ściągacz i generalnie odkręcony (puszczony) cały pas przedni (pasek rozrządu oczywiście musi być ściągnięty). Koło siedzi bardzo mocno. Trzeba je ściągnąć ponieważ w ściągnięciu "góry" panewek wałków przeszkadza plastikowa obudowa (ta za kołem). Zabierając się do tej roboty w maju rozebrałem cały tył co dla kogoś kto robi to "pierwszy raz" zajmuje raczej sporo czasu ponieważ dostęp jest bardzo utrudniony zwłaszcza do śrub u dołu pokrywy. Kolejny raz robiłem już wszystko z zamkniętymi oczami zwłaszcza że robiłem to w między czasie w moim drugim aucie A6 C6 gdzie pocił się dekiel jego ściągnięcie zajęło mi może 30min (fakt że tam jest drugie tyle więcej miejsca między grodzią) wcześniej w A4 robiłem to dobre 2h . Gdy po rozebraniu zobaczyłem co się święci i po telefonie do longerooo który utwierdził mnie że temat nie jest chop siup poskładałem wszystko z powrotem uznając że muszę najpierw przygotować sobie odpowiednie narzędzia (ściągacz itp.) a nie rozkręcić pół silnika i dopiero szukać narzędzi jeżdżąc za nimi MPK. Od maja nie miałem czasu aby się tym zająć jak i przyznaję się trochę brakowało mi chęci bo robota jest z tych co to potem przez 3 dni kręgosłup napier.....a ale w końcu uznałem że trzeba w końcu zamknąć temat zwłaszcza zależało mi na zmianie rozrządu przykleiła się też inspekcja (nowy olej) uszczelninie pokrywy zminnych faz (bo się pociła) uszczelnienie góry wałków (bo się pociała) więc zespół prac się połączył tak że wszystko było przy okazji. Ale warto było bo teraz silniczek tylko cyka a przedtem rechotał jakby ktoś kulek nawrzucał do silnika. Longerooo nie chcę się z tobą spierać ale zarezerwowałem sobie na tą robotę cały łykend i powiem Ci że właśnie z ciekawości dokładnie porównałem stary napinacz i łańcuch z nowym. Sprawdzałem tłoczek i gniazdo w starym względem nowego i praktycznie nie widziałem żadnych poważniejszych oznak zużycia które by powodowały żeby olej miał gdzie uciekać. Jedynie teflon ślizgów miał na starym napinaczu minimalne rowki ale to dosłownie dziesiąte części milimetra które na pewno nie były winne luzowi co najwyżej mogły minimalnie dokładać luzu łańcucha bo w/g. mnie to on jest winien. Gdy złożyłem stary łańcuch w jeden "pasek" i tak samo zrobiłem z nowym to stary wyginał się jak z gumy na boki a nowy praktycznie minimalnie było też widać że gdy go naciągałem to ma duży luz na ogniwach który powodował że łańcuch wyciągał się dobre kilka milimetrów na długości a na nowym było to prawie nie zauważalne. Na koniec po złożeniu (wszystko ustawione dokładnie tak samo) czuć było że nowy łańcuch jest napięty dołem jak struna a wcześniej na starym czułem że był wyraźny (napinacz był "suchy") luz dlatego też uważam że to on (jego wyciągnięcie) jest w głównej mierze winny temu hałasowaniu. Po rozgrzaniu się wyciąga się jeszcze bardziej i stąd ten objaw. No ale jak się to wszystko robi to z racji tego iż roboty jest w h... to jak dla mnie koszt tego napinacza jest do pominięcia jeśli miałbym potem myśleć ....a może trzeba było... jeśli komuś zależy na kosztach i chce to sprawdzić to myślę że można się pokusić o zakup samego łańcucha. Tyle w temacie z mojej strony.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...