Skocz do zawartości

Ranking

  1. george

    george

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      783


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      22913


  3. dayd_4

    dayd_4

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      206


  4. Wandej

    Wandej

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      4009


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05/28/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dobra "Maglarze", bo wątek mi tu zmieniacie, założyłem wczoraj OSTATECZNY set na lato. Felunek tym razem czarny ATS GTR908 9x18 ET37, opona 245/35R18 Pirelli PZERO Poniżej foty. Piszcie co myślicie:
    1 punkt
  2. Nie znajdziesz tam. Jeżeli już to w MCE. Sprawdzałem na schemacie i czujniki zużycia klocków G34 i G37 są połączone ze sobą i idą oba na pin 20 kostki T73a w MCE. Czyli nie ma rozróżnienia, który z czujników melduje zużycie. Musisz wzrokowo ocenić tył i przód lub wypiąć przewód z czujnika zużycia, najpierw na jednej osi później na drugiej i obserwować kiedy kontrolka zużycia zgaśnie.
    1 punkt
  3. Lakiernik się opóźnia więc wpadły nowe fotele pół kubełkowe w przyzwoitym stanie w raz z boczkami Małymi krokami będzie zmieniane wnętrze Jako, że lato tuż tuż, klimatyzacja odmówiła posłuszeństwa Myślałem, że się czynnik skończył bo już w tamtym sezonie słabiej chłodziła ale jednak nie, okazało się że wszystko wymaga wymiany na nowe, stary kompresor zatarty, przewody sparciałe, chłodnicza ciekła, wszystkie części związane z klimatyzacją zostały wymienione na nowe, koszt 3000zł z robocizną... Ale cieszy fakt, że w końcu klimatyzacja działa tak jak trzeba Spotkałem się z kolegą, i stwierdziłem że jest za wysoko Więc została już kupiona rolka i będą zrolowane przednie błotniki, pójdzie w dół na dniach Miałem ostatnio spotkanie z Panem policjantem Po raz trzeci trafiłem na tego samego... Dowód do kosza za kierunki USA (Zrobione już na przycisk) i wystające z tyłu koła Przełożyłem inne dystanse i dowód odebrany, ciekawe na jak długo.. Wpadła też szyba sesja: lv_0_20220519212015.mp4 lv_0_20220521181103.mp4
    1 punkt
  4. https://pl.aliexpress.com/item/32717746143.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.16d47d65DeTWN1&algo_pvid=f053b24e-63a3-4c7e-b353-4ed580c70a07&algo_exp_id=f053b24e-63a3-4c7e-b353-4ed580c70a07-7&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"61038079680"}&pdp_npi=2%40dis!USD!!25.26!!!!!%402100bddf16536147953934965e2fd6!61038079680!sea
    1 punkt
  5. Witam wszystkich, chciałbym przedstawić swoje B5 w ciekawej wersji które udało się uratować przed złomowaniem. Auto kupione 29 marca 2021r po niewielkiej kolizji i z masą usterek. Po krótce o Audi: - 1.8 turbo AJL - napęd Quattro - wersja Proline Sport (niestety ta biedniej wyposażona) - polift Z wyposażenia poza standardem jedynie Bose i full fis więc bieda. Jeden z poprzednich właścicieli zrobił wydech i zamontował gwint. Fotki na drugi dzień po zakupie Pierwsze oględziny na kanale i do dzieła bo jest co robić na pierwszy ogień hamulce, zacisk prawy przód stoi klocki i tarcze do wymiany, tak samo sterownik ABS Następnie czas zajrzeć głębiej pod maskę, dolot nieszczelny podciśnienia to samo, turbo mocno przeładowuje, N75 i przepływka do wymiany, podstawowy serwis olejowo- filtrowy, rozrząd o dziwo niedawno zmieniony co sugerowała naklejka pod maską po zdjęciu osłon faktycznie wszystko świeże. Wpadły Alu na szybko które leżały w garażu żeby nie katować zimówek które były w ładnym stanie Po dłuższych poszukiwaniach trafiły się dwa błotniki i zderzak w kolor więc jedziemy po graty, po drodze Audi zaczyna łapać temperaturę w korkach więc termostat i przy okazji płyn do wymiany Wymiana elementów i zabezpieczenie rudych nalotów Auto poskładane, przerejestrowane i jakoś zaczyna wyglądać W między czasie wymiana prawej zwrotnicy i łożysk tył Trafiły się większe koła 18 cali opony 225/40 Naszło mnie na czarny front, obrysy ala USA i złote halogeny chociaż do końca niewiem czy to był dobry pomysł Następnie Audi dostała tunel 2 din i nowy wyświetlacz fisu Wpadł grill s4 Montaż dokładki pdc która moim zdaniem zdecydowanie poprawia wygląd zderzaka i wyrzucenie tych paskudnych końcówek wydechu Spadł pierwszy śnieg, wleciały koła zimowe, coś nawet udało się pojeździłć i rok 2021 zakończony Przez zimę poza jazdą nie działo się nic natomiast rok 2022 zaczął się dość ciekawie, na start wjechał sterownik od ABT 200km 310nm i przeróbka na cewki fsi. Następnie turbo zaczęło puszczać olej w wydech więc regeneracja Coś mnie tknęło by obejrzeć górne mocowania amortyzatorów po zimię, zauważyłem jedną dziurę z boku natomiast demontaż pokazał rozmiar tragedii, szybki zakup mocowań w lepszym stanie wypalenie nowych blach, czyszczenie, spawanie, malowanie i na auto Na dzień dzisiejszy to tyle, napewno pominąłem część prac z braku zdjęć lub poprostu zapomniałem bo naprawdę spędziłem masę godzin w garażu żeby auto wyglądało tak, jeździ też dobrze, w planach na przyszłość jest lakierowanie maski, wymiana pasa przedniego przy okazji rozrządu, frontowy IC i jakąś lotka na klapę, na dołach drzwi zaczyna pokazywać się rudy więc też coś trzeba będzie z tym zrobić, dalszą historię auta będę starał się na bieżąco pokazywać.
    0 punktów
  6. 0 punktów
  7. Sorki za offf Jak kojarzę jest kilka sztuka, ale cyfra sympatyczne 1580 ojro
    0 punktów
  8. Na razie nic nie planuje zobaczymy jak wyjdzie w praniu ? nr klamek podeśle do końca weekedu jak się ogarnę Był plan już na tamtego allroada ale jak zwykle planować teraz to sobie mogę ? druga sprawa ze muszę chyba dedykowanego gwinta szukać pod allroada bo mówili mi, ze mogę mieć problem z legalizacja ? zobaczymy
    0 punktów
  9. U siebie miałem robiony kapitalny remont silnika w 2019 roku, więc to faktycznie może mieć znaczenie. Ale tak przyjrzałem się teraz, to nie jest tak źle.. fakt, że różnica jest ale 205/419 to już fajny wynik
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...