Skocz do zawartości

Ranking

  1. matix608

    matix608

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      36


  2. gorny01

    gorny01

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      27


  3. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      22881


  4. mlody_13

    mlody_13

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      0


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/01/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Siema cześć witam po 7latach posiadania swojego cywilnego auta jakim jest typowy Małysz z 4 zerami na przodzie a 5 z kółkiem hyhyhy do jazdy na co dzień postanowiłem założyć temat i trochę wam przedstawić efekt swoich prac nad tym małym projektem, więc tak trochę historii i polania wody auto sprowadziłem osobiście z Niemczech 7 lat temu ze znikomym przebiegiem 95tyś km od pierwszej właścicielki niby wiele osób mówi że od kobiet aut się nie kupuję bo są bardziej zdezelowane niż ziemniaki po pladze stonki ale ten akurat egzemplarz był naprawdę zadbany lepiej niż usta karyny (tak udało sie znaleźć ale wyszło trochę drożej niż w cebulandii), silnik to tzw tarłobocianów czyli popularny 1.9tdi pd o kodzie silnika avf (audi vs ford), reasumując to: -silnik 1.9tdi 130km -wewnętrzny sexline czyli czarny sufit kiera gała zmiany biegów itp -zewnątrz z sline dali w fabryce tylko naklejki bogatosci sline na bocznych listwach -kolor lz9w -szyby niestety elektryka przód tył korbotronik -zmieniarka cd(nawet działa i oddaje płyty jak trzeba) -z rarytasów to chyba tyle Teraz trochę modów które wyszły po drodze: -program na 170km od ok 120tyś do 200tyś -turbo brd -fmic + orurowanie -zmiana felg z oe 17 audi na bbs 17 -lampy depo + żarówki led philips -przyciemnione szyby przód i tył -grill plastry miodu -otwieranie klapy bagażnika z kluczyka (tak na tych amortyzatorach z sprężynkami co umieją zęby wyprowadzić na spacer jak się niefartownie otworzy) -pompki al -wystrojenie + hamowania na 210km -heble 320/288mm + stalowy oplot -sprężyny h&r -35mm -dp 3cale -wydech reszta przelot 2.5cala Z modów w trakcie -pompki hf80 od PowerTdi - -wałek świątek -turbo GTB2263vklr od PowerTDI -sprzęgło sachs performance (czeka już na montaż -map sensor 4 bary -wystrojenie auta na multimapie ok 300+ -dołożenie pełnego sexline zewnętrznego -zmiana radia na rns-e + zmiana tunela -dokładki maxtona -dołożenie kolorowego fisa + tempomat -alufelgi jr 18" ewenutalnie co ładnie siądzie -oraz pewnie wiele innych drobiazgów Kilka fotek na dole mojego daily
    1 punkt
  2. 1 punkt
  3. a Ty myslisz, ze co to za piz*ryk niebieski w tym termostacie? wlasnie dzieki temu mozna go uchylic wczesniej
    1 punkt
  4. Konserwacja nadkoli czas start Może zacznę od preparatów które zakupiłem Warto na samym początku napisać o wszelakich szczotkach drucianych, papierach ściernych, szlifierek itp aczkolwiek to w domu miałem więc nie będę tego wliczał w koszta przyjmę ~(50 zł) Następnie rzeczy do odtłuszczenia Nitro, benzyna ekstrakcyjna, rozcieńczalnik (20 zł) Później w miejscach wyszlifowanych do gołej blachy poleciał środek hamujący korozję APP R-STOP kupiłem 2 butelki 2x100 ml (40 zł) Na to wszystko poszedł podkład epoksydowy Novol Protect 360 + Utwardzacz 1L-2 szt( 2x70=140 zł) jak na ten moment na same nadkola pomalowane 2 razy poszedł już prawie litr na spód myślę że 2L starczą Podkład akrylowy ( 50 zł za 1L) po urlopie zacznę właśnie nim malować Na koniec wleci ostateczna konserwacja oczywiście półka wyższa Valvoline Tectyl Bodysafe tutaj zakupiłem 2x1 L w puszcze oraz 3x600 ml w sprayu (170 zł) Podsumowując na ten moment około 470 zł (nie liczę koziołków które też do tego zakupiłem za 70 zł) - ile godzin zajęła mi konserwacja do tego momentu ? Nie pytajcie cały tydzień po pracy do wieczora aczkolwiek wiem że zrobiłem to porządnie i żadna firma nie podjęła by się tego, jeśli sam miałbym taką usługę wykonać komuś to uważam że 2000 zł to mało. Mała fotorelacja zacznijmy od chemii Następnie nadkola Szlifowanie Kolo lewy tył Lewy przód Druga strona Prawy tył Prawy przód
    1 punkt
  5. Prawda jest taka że jak szukasz dobrej B7 i z Quattro ,to tyle musisz zapłacić (choć i ja uważam że to za dużo ale i tak kupiłem ) Trzeba sobie odpowiedzieć szczerze za co płacisz więcej??? Za sprawdzony silnik 1.8T , za Quattro , i za możliwość zagazowania tego silnika . Chyba każdemu się bardziej podoba B8 bo jest naprawdę ładne (szczególnie polift) ale wielu odstrasza posiadanie nowego Diesla i wszystkiego co się z tym może wiązać , a w benzynie nie ma w czym wybierać . Nikt z nas lubi przepłacać .... każdy musi iśc na jakiś kompromis..... Pozdrawiam.
    1 punkt
  6. W pompie przy kroccach masz 2 sruby. Jedna jest schowana w pompie a druga ma łeb. Ta z łbem to zaślepka punktu pomiarowego. Ten drugi schowany w aluminium brok to regulator cisnienia wewnetrznego pompy. Utrzymuje on cisnienie w pompie głównie po to zeby nie występowało zjawisko pienienia i kawitacji. Gwint punktu pomiarowego to jakis drobnozwojowy. Chyba M10x1
    0 punktów
  7. Mi tyle pali na 1 przelot także no ...
    0 punktów
  8. czyli ja bym poszedł w tym kierunku, kupić słupek, dopieścić mechanicznie, zrobić aby było w okolicach 200 ps, dbać i cieszyć się bo takich aut jak b6 już nie będzie nigdy
    0 punktów
  9. Zupełnie nie ma sensu, pieniądze lepiej wydać na paliwo.
    0 punktów
  10. To pierwszy temat który mnie rozbawił ? Z drugiej strony nie rozumiem tej ciągłej szydery i dokuczania. Kupił sobie chłop samochód, robi go jak chce, za ile chce i gdzie chce, jego sprawa. Fajny wózek ?
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...