Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09/06/22 uwzględniając wszystkie działy
-
1 punkt
-
WAUZZZ8E65A556037.pdf1 punkt
-
Tak jak pisałem, dla mnie nie robi różnicy wcześniejsze śr.11,9l (z ok.60kkm), a aktualne 11,6l z ostatnich ok.8kkm, trudno to porównać ze względu na rozbieżność w ilości przejechanych kilometrów, choć pewnie styl jazdy też się trochę zmienił bo auto jest teraz bardziej elastyczne. Ale podsumowując, nie po to robiłem soft, żeby sobie zawracać głowę spalaniem...1 punkt
-
1 punkt
-
Zabraniam wykorzystywania moich zdjęć lub opisów w celach komercyjnych lub publikacyjnych oraz dystrybucyjnych na innych stronach czy portalach internetowych. Witam, niniejszy temat zawiera informację w jaki sposób można dołożyć i aktywować funkcję Auto Hold. Potrzebne części i narzędzia: 4M1 927 143 B lub 8W1 927 143 A - Przycisk Auto Hold 8W0 971 636 B - kostka przycisku Auto Hold 000979009 A - przewody naprawcze 5 sztuk, 20 cm każdy z zarobionymy pinami po obu stronach do kostki przycisku Auto Hold Dwa przewody na wiązkę o długości ok. 2m każdy. Narzędzie Torx 20 Narzędzie Torx 30 Plastikowe kliny do demontażu tapicerki Lutownica VCDS Poszczególne kroki demontażu przedstawione są na poniższych zdjęciach. Podłączenie wiązki: Dwoma przewodami wpinamy się lub wlutowujemy w dwa przewody przy kostce przycisku hamulca ręcznego. Drugie końce przewodów wpinamy w kostkę przycisku Auto Hołd, i tak wlutowujemy się w przewód masowy brązowy (pin nr 6 kostki hamulca ręcznego), drugi koniec wpinamy w pin nr 2 kostki Auto Hold. Wlutowunemy się w przewód zasilania (szaro-niebieski pin nr 5 kostki hamulca ręcznego), drugi koniec wpinamy na pin nr 4 przycisku Auto Hold. Jeden z dwóch długich przewodów wpinamy w pin nr 1 kostki Auto Hold, drugi koniec w pin nr 31 kostki 73b w BCM1(prawa duża kostka w BCM1). Drugi długi przewód wiązki wpinamy w pin nr 3 kostki Auto Hold, drugi koniec w pin nr 17 kostki 73a w BCM1 (prawa środkowa w BCM1). Kodowanie: BCM 09 Byte 15 zmieniamy Bit 6 z 0 na 1 czyli x1xxxxxx - lub jeżeli mamy opisane poszczególne Bits, zaznaczamy Bit 6 ( auto hold_switch,installed) Sterownik ABS 03 Wpisujemy kod dostępu 40168 Byte 18 zmieniamy Bit 6 z 0 na 1 czyli x1xxxxxx Byte 30 zmieniamy Bit 1 z 0 na 1 czyli xxxxxx1x Potwierdzamy, zamykamy. Kasujemy wszystkie błędy, sprawdzamy czy powracają, jeżeli nie to kończymy sesję i zamykamy program. Dodatkowo w niektórych sterownikach ABS można także w adaptacjach aktywować automatyczne zaciąganie ręcznego. Oryginalnie jest tak, że po wrzuceniu skrzyni na P oraz zgaszeniu silnika, ręczny nie zostaje zaciągnięty. Po zmianie w adaptacjach ręczny zostaje po wrzuceniu na P i zgaszeniu silnika automatycznie zaciągnięty (także po jeździe wstecz). Wchodzimy w sterownik 03 - ABS Klikamy na kod dostępu - 16 Wpisujemy kod 40168 Następnie adaptacje - 10 wyszukujemy kanał "IDE08134-automatyczny hamulec ręczny" i zmieniamy wartość na aktywny. Ja mam sterownik z literką H i adaptacja została przyjęta. Przy zgaszeniu auta ręczny zaciągany jest automatycznie. Montaż odbywa się w odwrotnej kolejności. Powodzenia w modzeniu!0 punktów
-
0 punktów
-
Hahah ,ogólnie opony są w planie Tzn już czekają Nie no Prezes tylko 9.5x21et360 punktów
-
Hehe ,chyba odpuszczę0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Najwidoczniej są te oryginalne lepsze skoro z nimi ciszej było.0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Zobacz kiedy napisałem ten post. Ten trick już od dawna nie działa. Jedyna możliwość przywrócenia GE to odpłatna usługa u kolegi @Deniro.0 punktów
-
0 punktów
-
Odkopię trochę temat, bo pomógł mi dziś w montażu wideorejestratora z trybem parkingowym W podstopnicy znalazłem wolne miejsca, w moim przypadku niektóre sloty miały podpięte zasilanie, ale nie było w tym miejscu bezpiecznika i drugiej nózki (wiązki). Skorzystałem z bypassów bezpieczników ATC podpinając w nie tylko jeden bezpiecznik (bo ten 'bypassowany" jest pusty). Należy zwrócić uwagę na to w jaki sposób działa bypass - bo można go podpiąć odwrotnie i w takiej sytuacji nie zadziała. Standardowe bezpieczniki niestety nie zmieszczą się w poziomie - wtedy trzeba szukać pionowych slotów (i zapewne bypassów ATS). Ja znalazłem takie o niższym profilu i siedzą na styk - jak będzie widno porobię zdjęcia. Blisko podstopnicy jest śruba z której możemy ukraść masę. Ja generalnie z podstopnicy wyprowadziłem przewody vcc/acc do drugiej skrzynki bezpieczników po lewej stronie deski (przy drzwiach kierowcy) - tam jest dużo miejsca by wrzucić urządzenie. No i śruba na widoku z której też można ukraść masę bez uprawiania jogi pod kierownicą Dzięki za pomoc!0 punktów
-
Klocki tyl były do wymiany to od razu trzeba było zrobić swapa na 320/288 No i wpadly zaciski z a6, przewody HEL w stalowym oplocie oczywiscie wieksze talerzyki cudem udalo mi sie je dorwac, tarcze mysle ze przyzwoite wersja GT czyli fa wysokonaweglana i tradycyjnje textar no i oczywiście wymienie tez plyn przy okazji0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00