Skocz do zawartości

Ranking

  1. whyduck1

    whyduck1

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      87


  2. I Matt I

    I Matt I

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      64


  3. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      626


  4. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      8616


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/06/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Temat konserwacji się trochę przedłuża, jeden sobotni dzień w tygodniu to zdecydowanie za mało, w dodatku parę ich uciekło. Z tylnej części przeniosłem się na całe podwozie i progi. Podwozie było zapuszczone, brudne od oleju wymieszanego z błotem, na każdym kroku urywające się spinki, uchwyty, śruby itd. trochę było z tym zabawy. Zostało to wyczyszczone i wyszlifowane z rdzy, na te miejsca została położona anty-korozja, a następnie podkład. Na miejsca wrażliwe i na łączenia blach dodatkowo została położona masa poliuretanowa. Z przodu wyżarło próg prawdopodobnie od nieumiejętnego podkładania lewarka i w tym miejscu została zrobiona wstawka. Wózek i wahacze pomalowane hammerite, na całe podwozie baranek i dla wzmocnienia powłoki polakierowane czarnym akrylem, profile zamknięte zakonserwowane woskiem. Wymienione tuleje w wahaczach, nowe przewody hamulcowe, nowe mocowania linki ręcznego, zakupiłem też osłonę termiczną na prawy wydech (przy wymianie na podwójny ktoś tego nie zrobił).
    1 punkt
  2. Możesz też z nie słuchać mądrości kolegi wyżej, który w każdym temacie ma coś do powiedzenia i zacząć od np tego: Na stronie producenta oprogramowania też masa wiedzy: Ross-Tech: VCDS Tour - Main Screen WWW.ROSS-TECH.COM Ja większość wiedzy czerpałem z tych źródeł i jest to moim zdaniem na początek wystarczające.
    1 punkt
  3. Ten temat którego już nie ma musiał być usunięty bo zawierał materiały z nielegalnym oprogramowaniem. Gdyby go zostawili to były by podstawy do zamknięcia forum.
    1 punkt
  4. Z góry podziękuję za zbędne komentarze po co to komu nie ma sensu itp Witam chciałbym przerobić swój wydech w 2.0 ALT tak żeby nabrał trochę dźwięku ale nie był ten dźwięk metaliczny tylko bardziej taki rasowy basowy no i oczywiście wyjście na dwu rurkę Widziałem gdzieś że dużo osób przekłada środkowy i końcowy z B7 2.0tsi / B6 1.8t / B6 3.0asn co o tym sądzicie będzie to najlepszym rozwiązaniem i w razie czego dołożenia jakichś samych basowych końcówek ? Czy raczej lepiej kupić jakiś środkowy tłumik z turboworksa i pospawać wszystko od środkowego do końcowego samemu. Mam jeszcze pytanie do osób które przerabiały temat w 2.0alt z dwu rurka jak wygląda sprawa po prawej stronie z mocowaniami wydechu bo mam pozakładane osłony plastikowe na prawą stronę i nie rozbierałem tego jeszcze i nie wiem czy jest tam fabrycznie mocowanie
    0 punktów
  5. kolejna wyprawa i dopiero teraz w słońcu widać jak ktoś zrobił dobra korektę lakieru ??
    0 punktów
  6. Za dużo czerwieni na nich moim zdaniem. Sama nic by wystarczyła jak na przeszyciach foteli.
    0 punktów
  7. Cisza przed burzą... Po kilkunastu miesiącach szukania w końcu upolowane...rarytasy w pełnym prądzie grzane z przodu i z tyłu z pamięcią praktycznie nówki sztuki... Niedzielne wygibasy impregnacja i montaż opłacały się ?
    0 punktów
  8. Dziękuję za dobre słowo.Ciesze się z udanego moda. Super że dalej rezasz i idziesz z tematem
    0 punktów
  9. Oczywiście że nie. Idealnie będą się komponować kolorem rotorów. Po za tym nie po to kupowałem allroada żeby wyglądał jak normalne B8?
    0 punktów
  10. E tam, Rotor oklepany jest to prawda ale na dobrej glebie będzie ogien z d*py
    0 punktów
  11. 0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...