Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04/11/23 uwzględniając wszystkie działy
-
Jak przeczytasz kilka postów wcześniej miałem problem ze zbyt siadającym tyłem pod obciazeniem. Fabrycznie klasa 11, zmieniłem sprężyny na klasę 13 i auto poszło minimalnie wyżej, ale nie siada tak pod obciazeniem. Teraz 4 osoby i bagaż nic nie ociera i nie leży na ziemi. Według mnie zakładanie sprężyny od 1BA tej samej klasy wagowej mija się z celem, bo tylko podniesie tył na pusto, a nadal będzie siadać.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
No jest odległość spora.0 punktów
-
Koło i zawias do zmiany dojazdówki nie pasują zupełnie0 punktów
-
8E0 511 115 DM/FM - 0YK O ile nie było zmieniane zawieszenie, są oznaczenia kolorami na sprężynach?0 punktów
-
Przy CarPlay nie działa obsługa telefonu z poziomu liczników (z kierownicy). Przy Android Auto działa (książka odbieranie itp). Zakładka odtwarzacz na licznikach działa w obydwu przypadkach, widzimy tytuł i postęp kawałka z youtube spotify itp.0 punktów
-
Sorry muszę poprawić. Funkcja ta deaktywuje klamkę klapy.0 punktów
-
Za tydzień jakoś powinno zostać do mnie wysłane kompletne sprzęgło, odkupuje od znajomego, 15k przebiegu, Sachs performance z kevlarem. Dokupię tylko śruby i łożysko oporowe i w maju wymiana. Założenie jest takie by wtryski pracowały praktycznie na max swoich możliwości, obecnie jest 70mg paliwa, 75mg będzie podane, zmierzymy powinno być 200KM i z 430-440Nm. Sachs performance dlatego, że będzie często kopane ze sprzęgła i ma po prostu mielić czterema kołami a nie tarczą jak obecnie. Przy paliwie 70mg i mocy około 190KM dla zainteresowanych spalanie na kołach 225/40R18: Wczoraj autostrada A4, tempomat 130-140km/h, 200km, pozamiejskich z 50km spokojnie 60-90kmh, średnie spalanie 7,2l/100km.0 punktów
-
@to_mason @pawelpawel111 WAUZZZ4FX7N061995.pdf WAUZZZF43KA090430.pdf0 punktów
-
Odrazu lepiej w środku,jeszcze sufit czarny,kiera ścięta poliftowa i dekor zegarów w piano ?0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Wrzuć tutaj VIN i poproś o rozkodowanie wyposażenia.0 punktów
-
0 punktów
-
Witam po długiej przerwie , niestety tak długa przerwa była dlatego że auto pochłonęło cały mój wolny czas nerwy i worki pieniędzy . Zacznijmy od początku pojechałem się przejechać w zeszłym rok przed końcem roku na spokojną przejażdżkę i nagle podczas spokojnej jazdy dziwny odgłos spod maski po wstępnej mojej diagnozie albo gruszka albo coś urwało się w kolektorze i hałasuje lecz po rozebraniu nic na to nie wskazywało więc w następnej kolejności poszła jedna z mis olejowych do zwalenia w celu szybkiej rewizji po tym co zobaczyłem już wiedziałem że tanio nie będzie po pierwsze a po drugie że silnik idzie na stół . Drugim etapie bardzo dało mi do myślenia jak to możliwe że auto bardzo zadbane i przy moim zakupie świeżo po remoncie silnika w serwie SMP który chwali się najlepszym serwisem a8 d2 i nie naganą opinią byłem pewien że o silnik nie muszę się martwić tym bardziej że auto w moich rękach nie robi więcej niż 2k rocznie tylko latem minęło około 12-15 tyś po remoncie a silnik się rozleciał ale co najciekawsze to dopiero po wyjęciu silnika 6 śrub przy silniku ukręconych , wszędzie masa silikonu i jakoś wykonania to dramat po tym co zobaczyłem chciałem dodać opinie temu serwisowi plus komplet zdjęć jak wyglądają prace w tym serwisie , niestety po 7 miesiącach od wydania opinie nie ma potwierdzenia możliwości wysłania takiej opinii i wtedy zrozumiałem dlaczego ten pan ma tak wysokie same opinie tutaj przykładowo zaślepienie tylne wykonane przez profesjonalistów z tego warsztatu ? więc sami rozumiecie że po rozebraniu zobaczeniu tej rzeźni po prosto nie chciałem mieć nic wspólnego z tym silnikiem i nie chciałem nic z nim robić więc zacząłem od szukania nowego silnika w lepszym stanie i takim który mogę pojechać go obejrzeć i osobie która pozwoli mi dać dostęp do rewizji tego silnika tak aby ocenić jego stan i stało się szczęście w nieszczęściu bo 150km od mnie facet miał super silnik w bardzo ładnym stanie zadbany piękny kolor pokryw w środku prawdziwe żółtko w środku również jak na zewnątrz na prawdę w super kondycji , więc długo się nie zastanawiałem i szybko spakowałem silnik do mojego Forda następnie już konkretna rewizja silnika wymiana wszystkich elementów tak żeby nie wracać prędko do tematu wjechały nowe nastawniki czyli mam prawie 5k :). nowe łańcuchy nowe ślizgi komplet rolek pasków nowe uszczelnienie całego silnika i skrzyni ,nowe oleje filtry , nowe węże pod podciśnienia i setki innych podzespołów jak odmy termostaty i tp i td tak aby było na prawdę przyjemnie i wjazd z silnikiem z powrotem po całej tej przygodzie i setek godzin zabawy pracy potu nerwów znaleźliśmy się w roku 2023 w którym miałem okazję odpalić silnik i usłyszeć idealną pracę silnika ciszę rządnego grzechotania po nawet długim postoju brak wycieków po prostu banan na twarzy i potwierdzenie że jeśli chcesz mieć dobrze to musi to zrobić sam poniżej fotka na mieście dla oka i tak jak zapowiadałem zaczynamy kompletowanie środka i mały prezent który przyniósł mi zajączek smacznego jajeczka dla wszystkich w końcu drewniana kierownica w idealnym stanie drewna który nie jest pęknięta nigdzie nie ma ubytków na prawdę totalny rarytas i duża przyjemność w dotyku tym bardziej że pierwszy raz mam okazję prowadzić auto z drewnianą kierownicą i wrażenia są bardzo przyjemne jeżeli chodzi o mnie to tak po krótce bardzo streściłem moją przygodę i chciałem dodać że na dniach może wpadnie kolejny mały detal wnętrza0 punktów
-
Nie sądzę żeby ktoś z Twoich znajomych miał auto z Chin. Wszystko czego potrzebujesz znajdziesz na MIB Solution :: Login MIBSOLUTION.ONE0 punktów
-
na szybko przed świętami zrobiłem jednoetapową korektę lakieru tzw. one step co by nie powiedzieć lakier zrobił się bardziej biały niż był i z lepszym połyskiem, myślę że 80% rys usunąłem, zostały jakieś tam grubasy dodatkowo na auto wpadła powłoka ceramiczna CARPRO CQUARTZ UK 3.0 20230405_154729.mp40 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00