Skocz do zawartości

Ranking

  1. pilKOZAK

    pilKOZAK

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      287


  2. przemolll

    przemolll

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      165


  3. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      8605


  4. KubaS1988

    KubaS1988

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      62


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/16/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. A masz tam lpg? Może reduktor trafiony? Miałem taką usterkę.
    1 punkt
  2. Wracając do pytania, nie ma szans żeby turbo cisło spaliny w układ chłodzenia, także jedynie głowica, ewentualnie blok, o ile króciec jest szczelny i to on nie wpuszcza powietrza.
    1 punkt
  3. z taką o którą dbał poprzedni właściciel (wymiana oleju, update softu, "normalne" użytkowanie) dziś to loteria z silnikami czy skrzyniami... nikt jednoznacznie nie powie, tak jak kiedyś, bierz silnik 1Z czy AVF lub skrzynię ZF 5HP Poniżej trochę parametrów o starszych skrzyniach
    1 punkt
  4. Siema. Coś ruszyło w temacie ale to po kolei. 1.Z nowości to skończony kpl dolot i tip 90mm 8 przeplywka z s4 b6. Niestety filtr musiał wylądować za halogenem. Będzie trzeba to przerobić Oraz long dp w otulinie. 2. Dołożona chłodnica wspomagania. 3. Z racji że stara chlodnica wody wyglądała jakby już puszczała to założyłem nową grubsza. Ori ma 24mm nowa 32mm a że brzydko przy tym wyglądała chłodnica klimy też wpadła nowa. + Osuszacz+ dławik. 4. Na auto wleciał już gwint Ap + nowe amory tył MTS. 5. Nowy układ paliwowy oparty na pompie walbro 450l/h +filtr a4 b5+ guma w stalowym oplocie fi8 + nowe gniazda wtrysków na szeroki kanał z którymi było najwięcej problemu+ nowy regulator 4b+ wtryski 630cc. 6. Nowy gril adoptowany z a6 c6. Plaster miodu nie jest pusty w środku a sztywny jedynie co mysle czy znaczek 0000czarny czy chrom zostawić 7. Nowa przednia szyba bo niestety na stara spadł mi klucz ? 8. Z racji że wcześniej w aucie nie było kpl podszybia zakupił nowe z ASO i jakos to wygląda 9.Przy próbie odpalenia okazało się że trzeba dać nowy akumulator. Wybór padł na centre ? A teraz z cyklu meandry tuningu. Po złożeniu motoru i uzbrajaniu go puścił przy dokręcaniu zakuty wąż zasilania oleju do turbo. Zakówki byly aluminiowe. Nowy zakuty waz na nierdzewce 316. 2 tygodnie trwało dorwanie gniazd wtryskiwaczy a jak juz doszły okazło sie że wtryskiwacz wpada po za gniazdo. Trzeba było przerobić listwę wtryskową Po odpaleniu był problem z wypadaniem zaplonu i spalaniem stukowym na poziomie -11. Po wymianie czujników na nowe temat ucichł. Zrobiona mapa wstępną więc można docierać ale podczas logowania przy dodawaniu gazu coś trykotalo w silniku okazało się że po odłączeniu kostki z napinacza temat ucichł. Aktualnie byl założony stary z b5 jeszcze Vika albo FAI. Wpada teraz Ori używka na nowym łańcuchu Jwis i ślizgach. Po przespawywaniu WG w kolektorze wygięło flanszę i pierdzialo więc płaski pilnik w łapę i ogień. W dodatku za piekła si3 tulejką od sondy EGT i trzeba było wyspawać nową Docieranie planuje na jakies 1400km Odpalenie zagrzanie oleju i zmiana filtra oleju po 300 zmiana oleju + filter po 500 zmiana oleju i filtra i przy 1500 juz ostatnia zmiana oleju przed strojeniem. Problem był także z zawieszeniem z tylo po skręceniu d*pa piała jak głupia ?? zostały poluzowanie wszystkie śruby wraz z tymi od geometrii. Po zluzowaniu śrub i dociążeniu tyłu ok 100kg przejechałem się z 10km i usiadło dosyć sporo ale jeszcze z 1cm mogło by usiąść. Zobaczymy może się uklepie lub ewentualnie wywali się całkowicie regulację. Z planów aktualnie to poprawic połączenie przewodów paliwowych z listwą. Pomysł jest by zrobić swoją listwę z profila 20/20 i połączenie przewodów zrobić na złączkach AN. Czekam na adaptery na tyl do hamulcy 8 niedługo wpada weczekiwany set 390/356?
    1 punkt
  5. Możliwe, oni w zestawach to dają wszystko od 'siebie'. Niby jeszcze trochę zostało do wymiany rozrządu to wina pompy odpada, do tego silnik się nie przegrzewa, to jest ok. Nagrzewnica nie jest zapchana czy zapowietrzona? Zdejmując wąż z nagrzewnicy (ten z dziurką) leci sam płyn?
    0 punktów
  6. Hej. Jestem tu bo chce naprawić samochód własnymi rękoma.
    0 punktów
  7. Tylko panie kolego vcds to dla Polaczków w ASO tylko Odis używają to gdzie chcesz do takiej full igły jakiś vcds podłączyć , obd nie przyjmuje nic poza z ASO odisem??
    0 punktów
  8. Nie kupuj regenerowanego silnika, bo to wielka niewiadoma. AVX AVF to 8V i kompletnie nie pasuje. Zregeneruj swoją w dobrej firmie i będzie dobrze.
    0 punktów
  9. Panowie to marnowanie czasu na odpisywanie. Vcds ma ale potem podepnie . Mechanik fachowiec nie z ASO czyli tzw Polaczek powiedział że vcds nie wykryje . Ta historia to jak wiele innych tego autora prowadzi w jedną stronę . Macie naprawdę cierpliwość by odp na to wszystko a on i tak po swojemu . Nawet w ASO widzą co to za gość to mu ceny z kosmosu podają
    0 punktów
  10. Co do opon polecam kumho ecesta ps71. Miałem je w 19x8.5 a opona 205x40? Noe raz w tyłek dostały po dziurze ?
    0 punktów
  11. Ty Muskel to masz cierpliwość.
    0 punktów
  12. Ładnie to usiadło, ładnie ta felga leży na B6 Próbowałem na swoim 16, 17, 19 i 18 cali. Na 19tkach przejeździłem 3 sezony i po zmianie na 18 tki, uważam, że to jest optymalne rozwiązanie. Jeszcze nie jest za twardo, jeszcze dobrze się prowadzi, jeszcze jakoś wygląda Pozdr
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...