Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01/06/24 uwzględniając wszystkie działy
-
U mnie był ten sam problem, nie wiem gdzie to ustawiał po kolei. Sama wymiana modułu ok, ale po włozeniu SIM zero reakcji. Wiem że zmieniał opcje typu z czego jednostka ma korzystać Esim wbudowany czy SIM wkładany . U Mnie był wybrany Esim dlatego nie widział karty Wiem że przełaczył opcje VCDS: Wybieraj połączenie sieci Esim: Always zmienił na Automatic Zakodował i kartę odrazu wykryło.1 punkt
-
Możesz ale nie lutowaniem tylko zaciskami. Lutowanie nie wytrzyma długo i pęknie, ze wzdlędu na drgania i ruszanie się wiązki.1 punkt
-
0 punktów
-
Za kontrolkę niezapiętych pasów odpowiedzialne są dwa elementy współpracujące ze sobą. W siedzeniu jest mata/czujnik zajęcia fotela, informujący o tym, że ktoś na fotelu siedzi, oraz czujnik zapięcia pasów (w zapince pasów). Jeżeli czujnik zajęcia fotela stwierdzi, że ktoś siedzi a pas nie zostanie zapięty, czyli czujnik zapięcia pasów poinformuje, że nie wpięto pasu, wtedy pojawia się komunikat i dźwięk.0 punktów
-
Też tak myślę. Albo poducha jest niesprawna albo nieodpowiednia do tego pojazdu, dlatego pokazuje nieodpowiednią wartość rezystancji, co z kolei powoduje zapalenie kontrolki i posadzenie błędu w sterowniku. Aby to "zatuszować" ktoś wlutował opornik, który ma za zadanie symulować sprawną poduszkę. Po wjechaniu na dziurę musiało gdzieś pęknąć lutowane połączenie, tak jak kolega już wyżej napisał. Za takie coś powinni stosować srogie kary. Już pomijając fakt, że prace przy systemach pirotechnicznych wolno wykonywać tylko osobom posiadającym certyfikat po szkoleniu, ale takie manipulacje to już jawne przestępstwo. Musisz oddać auto do warsztatu. Sprawdzą za pomocą symulatora poduszki, czy problem leży po stronie sterownika, instalacji czy samej poduszki. Jeżeli poduszki, to należy ją wymienić.0 punktów
-
Najprawdopodobniej jest po kolizji, przy której był wystrzał poduszek i poduszka kierownicy była wymieniana, założył ktoś niesprawną używkę, albo w ogóle jej nie dał i żeby system nie wolał o błędzie to dał opornik, za takie coś powinno być więzienie. Nie mniej, ten błąd spowodował na pewno zimny lut, który pękł akurat w momencie przejechania przez tory.0 punktów
-
Fajnie ktoś tam narzeźbił ? nie zakodował sterownika po wymianie poduszki, albo poduszka uszkodzona, to wstawił opornik żeby udawało sprawne. Raczej jak jest tam opornik to poduszka nie wystrzeliła by nigdy, chyba nie trzeba tu tłumaczyć o ile bardziej niebezpieczne jest takie rozwiązanie.0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Masz problem, bo jak napisałeś Twoj Tenda działa w trybie bridge (uniwersalny przekaźnik). Musisz go przestawić w tryb AP (access point - punkt dostępu). Zwróć uwagę na pkt 3 w instrukcji, którą linkowałem wyżej Ustaw to samo SSID (nazwa sieci) co na routerze dostawcy i tyle. Jesli nie chcesz mozesz to zrobić też inaczej robiąc hard reset tej Tendy i w pierwszym konfiguratorze od razu wybrac punt AP jako tryb działania. To naprawdę proste.0 punktów
-
Jakiś czas mnie nie było a z samochodem w każdej, wolnej chwili coś jednak się działo 1. Swap hebli przednich z 320 na 356mm Zaciski zabezpieczone powłoką GYEON RIM, blaszki oklejone folią 3M 2080, tarcze Zimmermann, klocki Ferodo. Na koniec prac niespodzianka w postaci zbyt blisko osadzonej felgi. Bez dystansów się nie obeszło. Wpadły szaleńcze +5mm ? 2. Swap hebli tylnych z 300 na 330mm Dzieło sztuki w postaci tych zacisków zostało wykonane przez @corradoowner. Zestaw hamulców jak na przodzie: Zimmermann + Ferodo. 3. Zmiana "grill'a" i kratek halogenów Zestaw może i niektórym będzie zajeżdżał chińszczyzną, ale mi się podoba ? Montaż bardzo przyjemny. Rozgrzebany cały przód, bo zachciało mi się "przy okazji" wymienić nieładny błotnik. Jedynie minusy to słaba dostępność atrapy pod czujniki parkowania i brak mocowania pod emblemat quattro. Gdyby ktoś kiedyś był w potrzebie, opracowałem swoje własne mocowanie i w każdej chwili mogę druknąć z ABS. Druk 3D mocowań pod emblemat z ABS: alternatywa dla innych atrap: 4. Oklejenie dekorów na czarno Strasznie drażniła mnie oryginalna, szara kolorystyka. Zdecydowałem, że okleję sobie wszystkie dekory folią. Przy okazji wpadła folia na ekran MMI. Nie jestem jednak zadowolony z jakości jaką prezentuje ta czarna folia. Oddać do lakierowania czy ktoś z Was miałby jeszcze jakieś ciekawe propozycje? 5. Zaprawki lakiernicze Nazbierało się trochę odprysków do ogarnięcia. Dremel + podkład dwuskładnikowy epoksydowy + zaprawka w pędzelku + papierki KOVAX i efekt jest co najmniej zadowalający. Na poniższych zdjęciach nadkola. W tym wypadku obróbka strumieniowo-ścierna, podkład przemysłowy i dla estetyki lakier pod kolor nadwozia. Z ciekawostek spryskałem materiałowe nadkola środkiem do impregnacji tworzyw celem zyskania większej odporności na wodę i syf - efekt żaden. W planach mam: remont zawiasu, obicie podsufitki i słupków alcantarą w kolorze zbliżonym do foteli lub ciemniejszym, zakup drugiego kompletu kół (może coś z OEM), dołożenie składanych luster z fotochromem, Chip, EGR, DPF? Pytanie do Was: Na dzień dzisiejszy muszę myśleć o zawieszeniu. Powoli robi się stara wersalka. Polecacie konkretnego producenta wahaczy? Co myślicie o DPF i EGR w tych silnikach? Dbać czy wycinać? Może ktoś zaproponuje jakieś koło do tego auta? ?0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00