Skocz do zawartości

Ranking

  1. Hugo

    Hugo

    PREZES


    • Punkty

      1

    • Postów

      5674


  2. FiFfson

    FiFfson

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      59


  3. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      8604


  4. _małyTM_

    _małyTM_

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      189


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/26/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Chyba wyborów więcej nie mamy - poleciłem Ci co i mi polecono . Skoro hepu to febi i ina ,a Ori to ina i febi ?. To sytuacja wygląda jak na zdjęciu ?. Z tym że opcja Hepu najtańsza.
    1 punkt
  2. Numer podkładek poz.3. Wszystko kupowałem w Inter Cars. Śruby dostałem ori te co w ASO, podkładki tak samo Za wszystko bez poz.6, po rabatach płaciłem 110zł
    1 punkt
  3. WHT007480A WHT000884 WHT004923B 059130216K x6szt
    1 punkt
  4. Wymień obudowę na nową i nie kombinuj z klejeniem. Nowa będzie szczelna.
    1 punkt
  5. Najbardziej typowa usterka w a4 B5 to uszkodzony silniczek temperatury wody, każdego kto ma licznik firmy Jeager to spotyka, a nawet czasami z VDO też się tak działo.
    1 punkt
  6. Przeszedłem z poprzednika A4 B5 1.8t https://a4-klub.pl/topic/444027-18t-anb-vulkanschwarz-perleffect/ i następcę spojrzałem na B7 ze względu na wygląd oraz świeższe auto porównując do B6. Wymogiem było S-LINE lub Quattro. Pierwszego w quattro oglądałem i był rozrząd tył padnięty. Drugi z wewnętrznym s-line ale bez quattro i to one wrócił ze mną. 05.08.2021. Z wyposażenia co posiadał ,a poprzedni właściciel nawet nie wypisał w ogłoszeniu to widać było z niewiedzy .Jak pytałem o dane części i co było robione. Dużym znakiem zapytanie był tłoczek pompy HPFP ,bo nie wiedział o czym mówię. Zawias widział jeszcze fabrykę aż dziw że się to jeszcze trzymało ,bo metalowe tuleje z gum palcem wypchnąłem bez siły. Na szczęście trafił na mnie i chyba odratowałem go od zniknięcia z drogi. Klapę zaczęło pobierać więc wiedziałem że będzie do wymiany z czasem. Ale dobra co do wyposażenia: - PDC przód i tył - bi-xenon skrętny z doświetlaniem zakrętów + DRL - trój ramienna kierownica bez multi funkcji - środek cały S-LINE fotele ze schowkami ale nie podgrzewane + isofix - Radio RNS-E - 4x elektryczne szyby - składane lusterka - felgi 16 - servotronic Po zakupie w aucie wymieniłem od razu rozrząd przedni i wszystkie płyny jakie tylko były. Zabrałem też się za tłoczek HPFP i już kwalifikował się do wymiany oraz wałek nie ucierpiał. Wymiana komplet hamulców ,bo ich nie było. Na domiar złego okazało się że ręczny nie działał ,bo ktoś odłączył linki. Więc doszło do wymiany dwóch zacisków tył i linek. Na tył poszedł zestaw bremo ,a na przód dałem Quarro ceramic + hight carbon. Wymiana kompletnego wielowahacza i walka ze słynną śrubą. 2 dni i obie strony zrobione. Przy okazji wyszło że amor lewy już jest mokry więc wpadł komplet Bilstein B6. Wymiana 2 czujników PDC tył ,bo na kompie pokazał ,które się zaczęły psuć. W między czasie zaczęło terkotać turbo ,okazała się klapka WG. Po vin chciałem dowiedzieć się jakie felgi były fabryczne ,bo dostałem specyfikacje auta ale nie wiedziałem po kodzie co to jest. Okazało się że są to 18 BBS ch028. Felgi zacząłem szukać ale tylko jeden komplet był wystawiony w tamtym czasie. Kupiłem i oddałem do regeneracji ,żadna felga nie była krzywa wszystkie idealnie proste. Ale były tak zniszczone że zeszło to firmie 3 tygodnie. Auto obecnie w fabrycznej specyfikacji się stało jak opuszczało salon. To co bym chciał mu dodać to: - dołożenie napędu quattro by już nie był invalidą ( nawet na suchym nie może się zebrać z miejsca) - dołożenie kierownicy multifunkcyjnej wraz z tempomatem Zrobione - montaż Montaż Licht Pakietu Zrobione - montaż automatycznych świateł i czujnika opadów - zewnętrzny pakiet S-LINE - składane lusterka z pilota Zrobione Wymieniłem rozrząd tył bez problemu ale tylko z oryginalna blokadą ,bo jak czytałem opinie że potrafi o ząbek się przestawić przez luz blokady taniej. Wymiana trzech plastikowych oringów od zmiennej fazy ori tylko. Wymiana wszystkich poduszek silnika. Przednia ,2 boczne i pod skrzynią. Odbudowałem sobie pompę HPFP oraz uszczelniłem pompę VACUM. HPFP w środku ma taki muł że aż szkoda gadać. Bez myjki ultradźwiękowej nie warto podchodzić nawet. Wymieniłem elektro zawór fazatora ,bo wtyczka pływała w oleju. Co jeszcze myślę ale to po dołożeniu napędu to dołożenie mu mocy. Jeszcze zobaczyć słynną pompę oleju i zrobić ją. Auto obecnie ma 351 tyś km i jeździ. Nie mam dużo zdjęć auta oraz wykonanych czynności ale coś tam wrzucę
    0 punktów
  7. Nie ma problemu to nie po złości pisane?
    0 punktów
  8. Czesc! Od 2021r posiadacz Audi A4B8 CGLC z 2013r. Jestem dosc aktywny na polskich grupach A4B8 na FB, a o tym forum dowiedzialem sie niedawno. Pozdrowionka!
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...