Skocz do zawartości

Ranking

  1. Mariusz

    Mariusz

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      473


  2. piotrsob1

    piotrsob1

    Pasjonat


    • Punkty

      278

    • Postów

      7364


  3. Kowi87

    Kowi87

    Pasjonat


    • Punkty

      163

    • Postów

      26028


  4. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1396

    • Postów

      22823


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/11/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Gdzie kupiłeś membranę do zaklejenia dziury
    1 punkt
  2. Myślę, że zrobił bo w '22 przeszedł bez problemu, a CVN sprawdzają w DE, z tego co wiem od '19.
    0 punktów
  3. Lampy zamontowane, błotnik polakierowany, wszystko spasowane, auto gotowe na sezon24 Dokładki zderzaka jeszcze sie lakierują, ale bede je montował tylko na zlot
    0 punktów
  4. Hej wszystkim. Moja nowa furka. Przy okazji - może znajdzie się na forum osoba, która budowała ten projekt, albo ktoś, kto zna ten konkretny egzemplarz? Mam parę pytań. Pozdro ?
    0 punktów
  5. Na pierwszej stronie jest link. https://a4-klub.pl/topic/486413-uszczelnienie-sterownika-adblue-w-a4-b9-20tdi-i-30-tdi/
    0 punktów
  6. Witam, dotarł drugi sterownik z literą D. Zamontowałem i wszystkie błędy zniknęły. Miałem błąd za niskiego ciśnienia tylko. Fabrycznie miałem moduł z literą B. Dzięki wszystkim za pomoc.
    0 punktów
  7. Witam wszystkich , U mnie wymiana sterownika z końcówką D pomogła, odliczanie zakończone, błędy skasowane. Nakleiłem membranę goretex. Dziękuję za opisanie tematu @Muskel1 pozdrawiam
    0 punktów
  8. Witam wszystkich serdecznie, nie posiadam Audi , tylko 4 Fiaty i VW UPa. Przyciągnął mnie temat, kolegi "zionx" ,o kodowaniu sterownika
    0 punktów
  9. Aktualizacja tematu po prawie dziesięciu latach od jego założenia ....? Audi cały czas w moich rękach, na blacie właśnie przekręciło się 200 kkm ( głównie to stoi w ciepłym garażu i raptem kilka tras robi w roku ). Czyli minęło 60 kkm od jego założenia. Wałek , szklanki cały czas te same, co wymianę oleju dolewam 125 ml Militeka-1. Na ucho przy codziennej eksploatacji nie słychać problemów ze szklankami i wałkiem, jak postoi dłużej to trochę klepią do puki się nie napełnią olejem. Od wymiany napędu rozrządu ( przy okazji wymiany uszczelki pod czapką i remontu głowicy ) minie w lato 14 lat i 90 kkm. Chyba pasowało by wreszcie zrobić z tym porządek ...?? Albo sprzedać tak jak stoi i niech nowy właściciel doprowadźi po swojemu audi do ładu... P.S. Odnośnie Milteca-1 od K2, pojawił się ostatnio podrabiany. Co i jak z nim macie na filmiku tutaj:
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...