Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 05/30/25 w Odpowiedzi
-
Fajnie, że się podzieliłeś rozwiązaniem, bo mało kto tak robi. Dałbyś radę w wolnym czasie spojrzeć vcds na swoje kodowanie i adaptacje w liczniku? Ciekawe że w B7 to masz bo nigdy w tym modelu tego nie widziałem 🤔1 punkt
-
Tylko niemiecki lub angielski (po instalacji wersji angielskiej). Jeżeli już w DE to kup u dystrybutora PCI Diagnosetechnik i radzę kupić wersję bez ograniczeń VIN. Ross-Tech® HEX-V2® Basiskit | VCDSpro - PCI Shop - Professionelle Fahrzeugdiag, 284,00 € SHOP.PCI-DIAGNOSETECHNIK.DE PCI Shop Das Ross-Tech® VCDS HEX-V2® für VW, Audi, Seat & Skoda. Mit deutschem VCDS... Wystarczy Możesz1 punkt
-
W elsie nie znajdziesz także informacji o wymianie filtrów w Twojej skrzyni. Jak chcesz ten brudny zużyty płyn pchać dalej w układ, to nie odkręcaj odpowietrzników.1 punkt
-
Jak robić zawieszenie przednie to tylko całość pisze o wahaczach wymienisz górny i chwile później będzie pukał dolny. Firmy wahaczy z takich lepszych to lemforder ale to koszt około 2tyś zł później rts coś koło 1200zł ja na nim jeżdżę i coś mi zaczęło pukać jutro się okaże czy to wahacze czy coś innego. Amortyzatory z takich lepszych to bilstein później sachs razem z monroe ale celowałbym bardziej w monroe bo podobno sachs się popsuł ostatnio.1 punkt
-
Przegląd zrobiony, poprosiłem diagnoste mi znalazł co stuka, nie znalazł nic, szarpał, ja bujałem za relingi. Dzień po przeglądzie informacja na fis że kończą się klocki 😂😂 A miałem czyścić przedni układ, to jednak po prostu wrzucę nowe tarcze i klocki. oferta czy te będą odpowiednie do vinu WAUZZZ8E06A0835610 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Witam, jestem tu nowy, moje oczko to A4 b6 2.5 TDI 180 KM QUATTRO czarna perła w chromie cała. Pozdro0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
To chyba przesadziłem z tą redundancją bo mam 3 🤭 Ale masz rację, normalnie dwa wystarczą, no i dwa motocykle 😆0 punktów
-
Dla mnie najlepsze rozwiązanie to auto na gwarancji , ASO i auto zastępcze, ewentualnie auto dość młode z niskim przebiegiem gdzie prawdopodobieństwo awari jest nie takie duże, niestety jeśli ktos użytkuje auto mocno starsze ,to powinien miec minimum dwa auta, bo co z tego ze sa w okolicy dobrzy mechanicy , ale jak sie dzwoni to mówią ze wstaw auto za miesiąc 😕 , poważna awaria silnika to chyba pół roku bez samochodu. Wolę nawet płacić większe raty za nowe ale miec swiety spokoj.0 punktów
-
0 punktów
-
Fakt że przy wcześniejszym rozmachu to detalik ale fajny 😉0 punktów
-
W tym roku będę pierwszy raz bo zawsze spóźniałem się z biletami impreza na skalę światową, więc nawet po zdjęciach filmach zawsze jest co oglądać Taaa coraz więcej osób zaczepia ostatnio jadę z córką przez miasto i na światłach jakiś facet obok z pasu ogląda, przygląda się i patrzy na nas, pokazuje 👍 a córka speszona odwraca się i mówi „Tata znasz tego Pana? Lepiej jedź bo coś od nas chce” 🤣0 punktów
-
Tu akurat nie jest tak źle, cena konfiguracji mojego Allroada to ponad 232 tysiące, wystawiony poniżej 140, przebieg 63 tkm i jeszcze gwarancja audi prawie rok. Niestety rynek jest zalany powypadkowym szrotem, małe zółte rączki zarzucają swoimi produktami, podatki, ceny żarcia, mediów i opłaty rosną, ludzie trzymają się za portfele mocno0 punktów
-
Dzięki. Biorę ori bo jest inaczej odlany niż zamiennik.0 punktów
-
Cześć, pomyślałem, że i ja się przywitam i pochwalę moim nabytkiem, bo naprawdę długo polowałem na auto w dokładnie takiej konfiguracji. 2017 rocznik, silnik 2.0 252 hp, nalot 99 000 km, lakier moonlight blue, wersja prestige z USA, czyli praktycznie wszystkie opcje: jasne skóry, fotele podgrzewane i wentylowane z pamięcią i pełną regulacją, podgrzewana kiera, panorama, aktywny tempomat, kamery 360, bang & olufsen, lampy LED, asystent martwego pola i systemy presense, head up display (wbrew pozorom jeden z moich must have), ambiente, lusterka fotochromatyczne chowane, szyby akustyczne. Z planów – poprawienie wydechu po naprawie, wywalenie typowych dla Ameryki orzechowych dekorów, detailing i może odświeżenie skór, chiptuning skrzyni i silnika, zakup nowych felg i kół, być może zmiana grilla (lubię chromowe akcenty, ale chciałbym trochę to stonować). Kilka zdjęć ze stanu obecnego: Bonusowo auto, które rozważałem zamiast Allroada:0 punktów
-
Dziś wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów, wybrałem erlinga. Nie udało mi się wymienić tylko półksiężyca i uszczelki pod napinaczem łańcucha bo nie ryzykowałem aby śrubka mi się urwała bo bym nie miał skąd wykombinować. Poczyściłem wszystko wokół i będę obserwował. Pokrywa dostała czarny kolor i skontrolowałem kolejny raz jak wygląda odma. Silnik jakiś czas po zakupie.... Aktualnie0 punktów
-
0 punktów
-
Auto bez zająknięcia pokonuje kilometry. Brak czasu na nic, praca dom praca dom a w garażu leży masa rzeczy do modzenia. Znalazłem tapicera samochodowego, który ogarnie mi fotele z Opla ale chociaż specjalistą jest dobrym w tym co robi to z pamięcią ma kłopoty i kontakt z nim średni Zbliża się serwis olejowy ale to po wycieczce na Ultrace0 punktów
-
Zaglądałem tam kamera endoskopową. Zwłaszcza o ten gumowy półksiężyc chodzi.0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Trójnik doszedł, założony. Teraz jeździć obserwować.0 punktów
-
8K0915105F MLA 0029052025 Przy czym nr. serii to dzisiejsza data.0 punktów
-
Z mega obsuwą ale może ktoś tu zajrzy i obejrzy moje wypociny 😅 zdjęcia z soboty więc nie wszyscy się załapali bo się im szwędaczka po okolicy włączyła 😅 Zlot A4-klub 2025 - Google Photos PHOTOS.APP.GOO.GL Shared album · Tap to view!0 punktów
-
Taki zestaw zakładałem do BFB więc do BEXa pewnie też LUK 123 0324 11 - tarcza dociskowa sprzęgła (AWX) LUK 500 1050 10 - łożysko oporowe (AWX) LUK 323 0645 10 - tarcza sprzęgła (BFB - quattro) LUK 415 0231 10 - Koło zamachowe (AWX)0 punktów
-
Nikt Ci nie zrobi tuningu skrzyni S-tronic w A4 B9 po 18r ponieważ wszystkie te skrzynie 0CK, 0CL, 0CJ od około 2018-19r mają nowy hardware 0HK, który na obecną chwilę nie został nigdzie złamany i żadne urządzenie na świecie nie odczyta tej skrzyni. Przed 19r starsze hardware owszem bez problemu. Jeśli ktoś twierdzi, że zrobi to po prostu nie ma o tym pojęcia i się przekona jak do niego pojedziesz (a skoro nie ma pojęcia i tego nie wie to znaczy, że nie ma nowszych aut do roboty bo ludzie go mijają łukiem). Co do silnika to podobnie wersja 204KM jest na ECU Bosch, który od około 2022r jest zablokowany przez producenta nowym typem blokady. Urządzenia na rynku jeszcze tego nie robią. Są już pojedyncze osoby za granicą, które są w stanie odblokować ECU, ale trzeba wysłać sterownik na kilka dni i koszt takiego odblokowania zaczyna się od 500E w górę. Jeśli odblokują Ci to potem będzie możliwy tuning silnika. Nie mylić tego silnika z wersjami 45TFSI- 245KM, 252KM, 265KM tam są sterowniki Continentala i nie mają takiej blokady jak BOSCH i można je robić bez większych problemów. PS. Co do Tiguana to silniki poprzeczne i całkiem inne skrzynie DQ500/DQ381, które robią się nawet po najnowsze roczniki.0 punktów
-
Potwierdzam, kupowałem też nowe 17 do b6. Pierwszy sezon ok, drugi w miarę ok a trzeci już po oponach, śliskie i głośne. Pewnie w budżetowych znajdzie się coś lepszego i nawet tańszego. Nie mam ogólnie do nich nic bi to tanie opony ale na pewnie nie sprawdzają się w rozmiarze większym niż 16 cali.0 punktów
-
Możliwe że poprostu jest za zimno na letnie ,mam dębicę 18 i bieżnika ok 3-4 mm ,na mokrym nic się nie dzieje,zachowują się poprawnie0 punktów
-
auto z mądrze zdrobionym chipie i wiadomo że ze zdrowa motorownią rzadziej wypala DPFa warunek to własciwy stosunek masy powietrza do paliwa0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
Moje zestawienie części dla zderzaka Sline z klekotem TDI 8W0807521S DYFUZOR S-LINE 8W0807347A LEWY ADAPTER 8W0807348B PRAWY ADAPTER 8W0253825F LEWA KOŃCÓWKA WYDECHU 8W0253826F PRAWA KOŃCÓWKA WYDECHU ślepak 8W0825219C POKRYWA ZBIORNIKA AB WHT006099 Klip (nakrętka) szt. 4 N90905903 Śruba imbusowa kołnierzowa szt. 8 N90974701 Blachowkręt (torx) szt. 4 Akurat ten dyfuzor ma dodatkowo listwę w moim przypadku jak widać chrom. Często używki jej nie posiadają lub są uszkodzone. Trzeba zwrócić na to uwagę. Nr listwy też na czasie ?0 punktów
-
0 punktów
-
Cześć Korzystając z długiego weekendu i pięknej pogody postanowiłem powalczyć z moimi nadkolami i kilkoma drobnymi odpryskami na masce. Jeśli chodzi o nadkola to od razu Wam mówię, że nie jest to sposób wieczny, a jedynie doraźne zabezpieczenie przed dalszą korozją. Czemu nie wieczny? A no dlatego, że błotników nie ściągamy więc nie jesteśmy w stanie sprawdzić co dzieje się po wewnętrznej stronie rantu. Jeżeli Wasze ranty błotników nie są jeszcze dziurawe, a rdza nie wychodzi na zewnątrz można spróbować się pobawić. U mnie na jednym błotniku ogniska były niewielkie, na drugim wyglądało to troszkę gorzej, ale ostatecznie tragedii nie było. Stwierdziłem, że przed zimą muszę to ogarnąć żeby nie było gorzej. W przyszłym roku i tak mam zamiar zakładać pakiet z S4 więc bez lakiernika się nie obędzie więc jeśli temat się nasili (czyt. coś zacznie się dziać po mojej naprawie) to po prostu znajdę zdrowe błotniki i zrobię to kompleksowo u lakiernika jednak na dzień dzisiejszy nie ma takiej potrzeby. No to do roboty... Materiały (zgodnie z chronologią użycia): 1. Ciepła woda z płynem do mycia + gąbeczka 2. Krążek zdzierakowy na wiertarkę Norton RS 100 mm 3. Benzyna ekstrakcyjna lub zmywacz sylikonowy 4. R-Stop - preparat na rdzę 5. Novol Protect 360 + Utwardzacz (kupujemy cały zestaw) - podkład epoksydowy 6. Lakier + Lakier bezbarwny - najlepiej zamówić lakier z nabiciem do sprey'u dla wygody (uwaga jest on bardzo rzadki przy malowaniu) oraz lakier w puszce do zaprawek (jest gęsty i można spokojnie robić zaprawki) 7. Dodatkowo: papier wodny 1000 i 1500, papier 180, pędzelki, kubki i łopatki do mieszania farby, pasta polerska Sposób postępowania (nadkola): 1. W pierwszej kolejności dla wygody ściągamy koło, warto coś awaryjnie podstawić pod samochód np. u mnie były to 3 kostki brukowe i kawałek deseczki w razie (odpukać) gdyby podnośnik miał puścić. Pracować będziemy cały dzień. 2. Kolejnym krokiem jest ściągnięcie nadkoli. W moim przypadku były to śruby typu TX20, dwa duże kołki na krzyż (należy je przekręcić - nadkole połączone jest z osłoną silnika) oraz jeden plastikowy mniejszy kołek. Po odkręceniu wszystkiego nadkole trzyma się jeszcze na rancie nadkola. Delikatnie składamy nadkole ku środkowi i wyjmujemy. 3. Następnie bierzemy ciepłą wodę z płynem oraz gąbkę i dokładnie myjemy ranty, zarówno od środka jak i na zewnątrz. Wypłuczcie dokładnie ranty od środka bo na pewno będzie tam trochę zaschniętego piachu / błota. Gdy przejedziecie gąbką po wewnętrznej stronie ranu i gąbka będzie czysta to znaczy, że można kończyć. Mój tata stwierdził ze zakładanie nadkoli na ranty od środka to niezbyt pomysłowa sprawa bo woda spływa tam i się kisi razem z błotem. W sumie się z nim zgadzam. Po dokładnym wymyciu widzimy co i jak. Tutaj nasz przeciwn ik: 4. Dalej wrzucamy krążek zdzierakowy na wiertarkę i zaczynamy zabawę. Pamiętajcie o okularach ochronnych! Ja zakleiłem miejsca newralgiczne tak, aby opiłki nie sypały się we wnęki oraz na zbiornik od płynu do spryskiwaczy. Szlifujemy tam gdzie korozja się rozpastwiła i trochę szerzej żeby sprawdzić jak daleko sięga pod lakierem. Lecimy sobie wszystko po kolei aż zostanie czysta blacha. Miejsca przejścia szlifu i dobrego lakieru wyrównujemy papierem 180, tak aby uzyskać równomierne przejście a nie "ząb". Tak to wygląda po oczyszczeniu: 5. Kiedy wszystko wyczyścimy ponownie przecieramy gąbeczką resztki osadu, wycieramy do sucha i zabezpieczamy do malowania. 6. Po oszlifowaniu i zabezpieczeniu dokładnie wszystko odtłuszczamy benzyną ekstrakcyjną lub zmywaczem sylikonowym. Następnie pędzelek i R-Stop w ruch. Preparat jest bezbarwny więc zdjęcia nie załączam. Malujemy lekko wchodząc na dobry lakier. R-Stop schnie 60 minut wg producenta, ale polecam zaczekać dłużej ok. 1,5h bo na pierwszym błotniku po 60 minutach jak zacząłem kłaść podkład epoksydowy R-Stop zaczął się "ściągać" za pędzelkiem. Musiałem zmyć rozpuszczalnikiem ten fragment i ponownie zacząć prace od nowa przez co straciłem godzinę. Gdy położymy R-Stopa w między czasie bierzemy nadkole i pucujemy na lustro co by czasu nie marnować 7. Kolejnym krokiem jest nałożenie podkładu epoksydowego. Zapytacie pewnie czego nie podkład epoksydowy w sprey'u? Na forach lakierniczych wyczytałem, że to słabe rozwiązanie i lepiej użyć podkładu mieszanego z utwardzaczem - podobno lepiej zabezpiecza. Ja posłuchałem rady, możecie próbować i sprey'u pewnie wyjdzie taniej ze 2 dychy Jeśli bawicie się w mieszanie to podkład z utwardzaczem mieszamy w stosunku 1:1. Wystarczy na dwa ranty błotników ok. 20 ml. Kładziemy 2 warstwy podkładu epoksydowego w odstępie 30 minut. Po położeniu drugiej warstwy odczekujemy 45 minut i zabieramy się do wyrównania powierzchni papierem 1000 na wodę. Papier moczymy i jedziemy powierzchnie. Gdyby ktoś szlifował za mocno i wytarł do gołej blachy to wiadomo, że trzeba w tym miejscu położyć podkład ponownie. Staramy się robić to raczej delikatnie. Po położeniu podkładu wygląda to tak: 8. Gdy powierzchnie mamy już przygotowaną pozostaje już tylko malowanie. Malując lakierem w spreju musicie robić szybkie, długie i pewne ruchy bo lakier jest rzadki przez co może spływać z powierzchni pionowych. Dobra technika to malować nie dokładnie (w sensie nie kryjąc całej powierzchni od raz), a położyć kilka warstw. Lakier schnie szybko i już po 10 min można kłaśc następną warstwę. Ja położyłem 3 warstwy do pełnego pokrycia podkładu epoksydowego. Cały szkopuł tkwi w tym żeby nie narobić zacieków. Nie bądźcie nadgorliwi Po położeniu bazy (lakieru) i odczekaniu 30 minut ściagamy zabezpieczenie i fajnie jakby auto postało przez noc. Na drugi dzień miejsca gdzie widać ewidentne przejście malowanego na stary lakier (tego mini schodka) wyrównujemy papierem 1500 na wodę, a następnie polerujemy pastą polerską żeby usunąć mikrorysy. Następnie zabezpieczamy już sam rant tak żeby nie spryskać błotnika i kładziemy lakier bezbarwny. Po położeniu bazy wygląda to mniej więcej tak: 9. Zdjęcia na koniec nie zrobiłem bo zastał mnie już wieczór. Postaram się jeszcze pstryknąć, ale wg mnie wyszło spoko. Na pewno jest lepiej niż było Zobaczymy po zimie Sposób postępowania (zaprawki): 1. Szukamy naszych odprysków lakieru. Gdy już mamy miejsca, które chcemy zabezpieczyć. Musimy je dokładnie obejrzeć. Mamy dwa rodzaje odprysków. Pierwszy to taki, gdzie odprysła sama baza i widać jasny podkład oraz drugi gdzie odprysk jest głęboki i ucierpiał również podkład można to rozpoznać po tym, że widać gołą blachę lub rdzawy nalot. 2. W pierwszym przypadku wystarczy tylko odtłuścić. Bierzmy lakier z puszki (ten gęsty) oraz wykałaczkę. Koniec wykałaczki zanurzamy w lakierze dobierając odpowiednia ilość na nasz odprysk i robimy kropeczkę w miejscu odprysku. Drugą stroną wykałaczki rozprowadzamy tą kropeczkę po "dziurce - odprysku". W drugim przypadku bierzemy papier 180 i składamy do trójkąta tak aby mieć ostry koniec i delikatnie tym końcem rozszlifowujemy odprysk starając się go nie powiększać, a usuwać rdzawy nalot. Następnie odtłuszczamy i wykałaczką zakrapiamy R-Stop, czekamy 60 minut i podobnie jak w pierwszym przypadku wykałaczką nakładamy lakier. Nie bawcie się w żadne mini pędzelki itp. bo wykałaczka to idealne narzędzie do tego typu pracy. Pędzelkiem to rozciapiecie a roboty nie zrobicie To by było na tyle. Mam nadzieje, że coś tam Wam podpowiedziałem. Gdyby coś, pytajcie śmiało. Jeśli poradnik się przydał zostawcie "plusika"0 punktów
-
Brak pełnego FISa i tyle w temacie, poszukaj w tematach, jest o możliwości modyfikacji i uruchomieniu pełnego Fisa. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/218860-montaz-manetki-fis-pod-komputer-pokladowy/0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00