Skocz do zawartości

Unf

Pasjonat
  • Postów

    435
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

54

O Unf

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Kwidzyn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

5008 wyświetleń profilu
  1. Te procenty absolutnie nic nie znaczą. Mi amorki w których (już po demontażu) mogłem tłok wpychać jednym palcem jak w masło pokazywały po ~64%. A jakiś debil zapisał w ustawie, że do zdaje się 40% to jest piko belo LOL
  2. Kawał dobrej roboty. W sumie brakuje tylko swapa hamulców na większe. Ps: Nie chciałeś rur z FMICem połączyć spawem na stałe? Ja bym się bał o wytrzymałość tak krótkiego sylikonu
  3. Ja bym nie kpił z tych "prostych" form. Zakładając, że rozmawiamy o złodziejach "fachowcach" to oni raczej nie biegają po samochodach z dłutami, młotkami itd prawda? Oni są nastawieni na prostą i czystą robotę i taka mechaniczna/fizyczna blokada na pewno może ich zaskoczyć... przynajmniej za pierwszym podejściem lol. No i na końcu stary jak świat temat ukrytej odcinki pompy paliwa - tego to chyba nie przeskakują?
  4. Temat stary ale może coś rozwieje: 1.8 TSI i 2.0 TSI EA888: polecane i odradzane VW-CLUBPOLSKA.PL 1.8 TSI i 2.0 TSI EA888: polecane i odradzane
  5. Unf

    A4 B7 1.8T BFB Quattro STAGE1

    Wtryskiwacze kupisz na allegro. Oczywiście najtaniej używane ale to loteria czy sprawne czy sprzedający ściemnia. Do 210KM stykną takie z BEX. Turbina - wyciągasz swoją i wysyłasz do Białegostoku do Geremi VAG Garage z karteczką w środku, żeby przerobił na hybrydę. Oddzwoni i ci powie czy się turbina nadaje czy nie. Zamiast dokładać drugi SMIC możesz kupić FMIC - na przykład na fmic.pl Tam też znajdziesz na przykład sztywny TIP jeśli będziesz chciał. Potrzebujesz też downpipe zamiast katalizatora (katalizator sprzedasz na skupie złomu za 200-300zł więc wymiana praktycznie darmowa) - kiedyś byli tutaj forumowicze, którzy downpipe'y robili, dzisiaj nie wiem nikogo nie polecę... Sprzęgło z dwumasą jak masz w dobrym stanie to wytrzyma seryjne - jak nie to wrzucasz zestaw do 1.9tdi --> jest tu gdzieś na forum to opisane. I na koniec hamulce, bo jak już się chcesz szybko rozpędzać to warto skutecznie hamować...
  6. Carne skóry... przełom lipca i sierpnia.... auto 8h na pełnym słońcu... a ty w krótkich spodenkach... chcesz usiąść...
  7. No właśnie za to, że to "S". To taki trigger. Przecież tam nie ma nic nadzwyczajnie lepszego od regularnego A4 B8 poza silnikiem.
  8. Tylko za S4 B8 zawsze się w uj przepłaca, bo to "S". A ten sam 3.0 TFSI siedzi choćby w A6 C6
  9. Dodaj wtryski chociaż z BEX i 200KM będzie. Ps: I downpipe zamiast katalizatora.
  10. No właśnie... no właśnie. A PR'owcy od Yanosika prężą się jak to oni dbają o bezpieczeństwo na drogach... pytanie tylko czyje - normalnych ludzi czy bandytów? Bo Yanosik jest jak nóż - można nim kroić chleb, smarować masełkiem i można dźgać w szyję.
  11. I to jest kwintesencja obłudy ludzi, którzy stoją za yanosikiem Dobry PR, że niby chodzi o bezpieczeństwo blablabla. Nie. Yanosik służy tylko jednemu - przyzwoleniu na łamanie przepisów i unikaniu kar. Coś na zasadzie - kradnę, wiem że nie wolno, ale przecież nikt mnie nie widzi...
  12. Unf

    Swiece zapłonowe wymiana

    Na pewno coś jest nie tak. Tak się składa, że dzisiaj też wymieniałem świeczki, dałem d*py, bo się obudziłem po jakichś 70 000km z tym... A mimo to, wszystkie jak poniżej, wstydu chyba nie ma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...