Skocz do zawartości

gmail

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gmail

Osiągnięcia gmail

0

Reputacja

  1. Ten ściągacz to może i fajna zabawka. Tylko jak się nim posługiwać? Młotek jest prostszy w obsłudze i działa w przypadku zawieszenia (sprawdzone). Śruby pościły w końcu po delikatnej perswazji w/w narzędziem jakim jest młotek.
  2. Jak założyłem do siebie STEINHOFa http://www.steinhof.pl/ na razie przejechałem jakieś 1000km i jestem zadowolony nie piszczą i hamują dobrze, na początku hamulce były trochę miękkie ale prawdopodobnie klocki musiały się dotrzeć do starej tarczy teraz jest ok., z ABS zdarza się, że opony zapiszczą na asfalcie przy ostrym hamowaniu, cena za komplet przód 69zł bez czujników, 88zł z czujnikami (klocki duże jak do A6 wymiary ok.154x74x19,5mm)
  3. Sprawdź jeszcze raz wahacze miałem podobnie raz wymieniłem banana (dolny tylni) a raz dolny przedni z potrójnym zamocowaniem. Klocki szorują przy hamowaniu Można sprawdzić jadąc, z odkręconą szybą po podejrzanej stronie, wzdłuż budynków. Amorki wystarczy pohuśtać kołem. Wahacze najlepiej sprawdzić w stacji diagnostycznej często robią to gratis lub podczas przeglądu okresowego.
  4. Miałem ATE było ok. zmieniłem na STEINHOFA polskiej produkcji z okładziną niemiecką stosowane fabrycznie w FIAT-ach na razie ok. przejechałem dopiero ok 1000 km nie piszczą i hamują dobrze na początku były trochę mniej skuteczne ale to zrozumiałe muszą się dotrzeć do starej tarczy. Wg. mnie za cenę jaką są dostępne na polskim rynku warte tych pieniędzy i dobre, droższe od chińszczyzny ale warto polecić komuś kto szuka tańszego rozwiązania od ATE, TRW czy innych markowych i sprawdzonych firm niestety cenionych. (A4 1.8E silnik ADR klocki duże)
  5. Na forum opisana jest adaptacja bez VAGA wystarczy po odpięciu wtyczki i ponownym zapięciu (po złożeniu przepustnicy) lub odłączeniu na chwilę akumulatora, przekręcić kluczyk (zapalą się wszystkie wskaźniki, przed odpaleniem silnika) i zaczekać ok 30-60 sek a następnie cofnąć kluczyk do OFF i normalnie odpalić silnik.
  6. gmail

    [ALL B5] Popielniczka

    Miałem podobny problem. Robiłem to już dawno. Rozebrałem wszystko i coś trzeba było przestawić aby otwierała się od innego ząbka (nie dociągała u mnie do końca) jest tam dość prosty mechanizm po rozebraniu łatwo zrozumieć jak to działa. Uwaga na ząbek blokujący wysuwanie u mnie był połamany i do dziś go nie dorobiłem.
  7. Temat był już opisywany i poruszany na forum, jako udogognienie w/w rozwiązania można przed buzzerek wstawić mostek Greca koszt ok. 0,5-1zł. (+/-) - podłaczamy do buzerka zgodnie z oznaczeniem natomiast stronę (~)dowolnie podłączamy do bezpieczników mogą być 24 i 22 lub 23. W efekcie uzyskujemy brzęczenie buzzerka po (1) przekręceniu stacyjki i nie właczeniu świateł oraz (2) po wyłączeniu stacyjki i nie wyłączeniu świateł (przypomina o właczeniu i wyłączeniu światła). Przy normalnej jeździe na światłach nic nie buczy.
  8. W najblizszym czasie muszę zabrać się za wymianę dolnego tył wachacza tzw. (banan). Czy z wymianą są problemy typu wybicie sworznia itp. Na co zwrócić uwagę i jak zabrać się do pracy. Czy możliwa jest wymiana w domowych warunkach (garaż, podnośnik ).
  9. Miałem u siebie pękniętą osłonę przegubu zewnętrznego. Mała dziurka której nawet nie było widać a smarem zachlapana była cała felga. Przejechałem tak ok 1000-1500 km (wiosna, pogoda i deszcz) raczej nic się nie stało. Nic nie stuka i nie szumi. Wymiana jest prosta i dla niedoświadczonego mechanika lub doświadczonego amatora nie powinna zająć więcej jak 1-2h. Wystarczy zdjąć koło, odkręcić mocowanie zacisków hamulcowych (dla lepszego dostępu), zdjąć tarczę hamulcową, wykręcić trzy śruby pod maską mocowania kolumny amortyzatora (nie trzeba wówczas rozkręcać zapieczonych śrub wahaczy i ustawiać zbieżności) skręcić max koła w zależności od strony, wcześniej odkręcić jeszcze śrubę (imbus 14) mocowania półosi w kole. Wybić półośkę wymienić osłonę lub cały przegub w zależności od potrzeby. Poskładać i jazda.
  10. Mam instalację ZENITH temperatury przełączania nie znam ale orientacyjnie to jest ok. 2-2,5km z zimnego silnika na ciepłym nieraz nie zdążę ruszyć lub podczas ruszania. Co ok. 2 tankowania gazu po ok.50l (100zł) raz tankowanie benzyny 50zł.
  11. Jakie były koszty wymiany łożyska. Do póki tylko szumi to wydaje mi się, że można z tym jeździć a wymienić za jakiś czas pewnie razem ze sprzęgłem, jedna robota.[br]Dopisany: 15 Marzec 2008, 14:15 _________________________________________________Nie wiem czy wytrzymam z tymi piskami jeszcze długo, nie lubię takich popiskiwań odbiera całą przyjemność z jeżdżenia A4 i to na początku jak się wsiada i rusza.
  12. A co będzie oznaczać jak nie zacznie ruszać tylko zgaśnie ew. co można zaobserwować innego i co będzie to oznaczało? Pytam poważnie i serio. Na co jeszcze zwracać uwagę?[br]Dopisany: 15 Marzec 2008, 10:51 _________________________________________________Jaki płyn dolewać do wspomagania?
  13. Tylko czemu przestaje szumieć po kilku minutach pracy. Płyn hamulcowy niedawno dolewałem (2-3 miesiące temu) i faktycznie był już nie świeży, ciemny, nie klarowny, widać że wypracowany. Zastanowię się nad wymianą płynu jak to jest to.
  14. To tej pory w innych markach samochodów lałem LOTOS 5W15 półsyntetyk i zawsze było ok. W A4 używam Castrol-a.
  15. Poduszki można sprawdzić łyżką do kół na podnośniku w warsztacie. Każdy mechanik sobie z tym poradzi. Szrotów nie polecam ale spróbuj popytać na pewno będzie taniej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...